Počet cestujících v ostravské MHD se přiblížil úrovni před covidem
Zastávka MHD Ostrava Důl Jindřich. Pramen: DPO
K dorovnání úrovně před pandemií chybělo loni v Ostravě šest milionů cestujících.
K dorovnání úrovně před pandemií chybělo loni v Ostravě šest milionů cestujících.
Mne by zajímalo, která města jsou na předcovidových číslech v počtech cestujících MHD.
V Praze, jak tak hledám, se taky nestalo, jen metro to dorovnalo v nějakých rekordních dnech, ne celkově nebo v průměru.
Tak hlavně jak zrušili 10 minutovou jízdenku…
A podíl na přepravách též stoupl?
Už jsem vám chtěl vyčíst, že zastávka „Michálkovice točna“ neexistuje a on to má ve zprávě i DP… 😀
Jinak je otázkou, kdy (a zda) se zcela předcovidová čísla vrátí, když některé firmy víceméně zůstaly (alespoň částečně) v režimu home officu 🙂
V jiných městech se dávno vrátily 😉
Ve kterých?
díky za info, už je pryč.
Hm, to je fajn, ale hlavně, že MHD jede stále v částečně omezeném režimu.
Ano, DPO trpí nedostatkem řidičů. Ale já bych to za ty prachy taky nedělal.
Jiné DP už jsou dávno na předcovidových číslech, tu stále ne. Asi bych s tou radostí, že jsou cestující věrni a vracejí se, ještě chvíli počkal.
No já nevím jak ostatní, ale mě naštvalo zrušení 10 minutové jízdenky takže často nyní chodím pěšky. Třeba to tak vidí více lidí, že udělám něco pro své zdraví.
Mě více naštvalo zrušení 15minutové jízdenky, za kterou 10minutová nebyla adekvátní náhradou. Nicméně ano, 10minutová mi už taky chybí
V meziměstské zdražilo taky a nikoho nezajímá, že jedete pod 10 minut. To nezajímalo ani před tím.
Nechápu to uvažování, že v době , kdy zdražuje komplet všechno, se někdo diví, že (tímto způsobem) i jízdné DPO.
Ale v meziměstské se platí nástupní sazba + sazba za kilometry, takže kratší jízda se na ceně nějak projevuje. Konkrétně v ODISu to je 9 Kč + 1,50 Kč/km, zatímco v ostravské MHD se pod 25 Kč na obyčejné jízdence nedostanete. Viz https://kodis.cz/obycejne-nezlevnene-jizdenky