Po Ústecku a Děčínsku bude jezdit 20 nových autobusů Iveco Crossway LE 14,5

Nové autobusy Iveco Crossway 14,5 LE pro ČSAD Liberec. Foto: Liberecký krajNové autobusy Iveco Crossway 14,5 LE pro ČSAD Liberec. Foto: Liberecký kraj

Cena za jeden autobus je 5,8 milionu korun bez DPH.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

Snad padne i ten nakup tureckych autobusu Otokar jako padl beloruskych nebo cestujici ceka pohroma co zazivali s autobusy sor kdyz tam jezdil nejezdil bus line asi na kraji jim to neni varovani kdyz uz zacala doprava fungovat diky autobusum Mercedes a setra pujcenich tak zase kraj zacina experimentovat s autobusy a kupuji kramy maz,otokar mate uzasne pani radni napady lide vam podekuji az jim doprava zase nebude fungovat a urcite to nezachranite tim ze nakoupite par autobusu znacky iveco z vysokeho myta

Pavel

Konecne autobus 21 stoleti ne turecky srot Otakar nebo belorusky odpad snad na kraji panove konecne dostaly rozum a zacnou porizovat vozy 21 stoleti jako napriklad autobusy znacky Mercedes,setra nebo man( svetova jednicka a dvojka)Dopravce se buduje pro budoucnost a ne pro likvidaci viz priklad autobusy Sor katastrofa zkusenost od dopravce Bus Line co jezdil vlastne nejezdil s timto srotem vecne to nejezdilo a znovu na kraji se vymysleji levna reseni beloruske nebo turecke az to bude to same co bylo ze sory….

Zbyněk

A co ty turecké vozy?

Mufiklo

No oni se i crosswaye budou dělat v Turecku a dokonce v tom samém závodu, kde ty Otokary pro DÚK. (Tyhle kontrétní teda asi ne, ale zanedlouho to tak asi bude + výroba v Mýtě samozřejmě zůstane)

Anonym ze severu

Minulý týden jsem jel Solarisem z Krupky do Teplic a pak jsem v TP přestoupil na Setru. Mám sportovní postavu a i tak jsem se do uličky v Setře nevešel a musel jsem jít bokem jako v zájezďáku. Musíme doufat, že podobný zážitek neodradí víc cestujících od cestování (jako třeba mě).

Tím ale neříkám, že by se „staré“ vozy měly držet v provozu za každou cenu a na nákup nových by se mělo kašlat.

Jiří Kocurek

Přemýšlím, do jaké výšky sahají autobusové sedačky. V Běžném busu sotva do pasu, ty na podestách lehce nad.

Kernteriér

I sumo je sport.:-) Jsem toho příkladem.

Zbyněk

Tak to se těšte na ČSAD Slaný na Teplicku, objednali nové.

Pavel

Konecne autobusy pro 21 stoleti co jezdi i ve svete treba v nemecku a ne polske odpady nebo nebo turecky srot otokar nebo ceske jzd sor….

Petr

Vojín Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým pojmou športová postava?