Docela by mě zajímalo kolik ty všechny soudy a obstrukce stály a porovnat to s tím kolik chtěl Kučera za ty pozemky.
Zdeněk
2 let
Nemohu si pomoct, ale po všech těch slibech a zkušenostech s tím, jak to u nás chodí při výstavbě silnic jsem k zahájení prací skeptický. Dokud neuvidím, že se tam skutečně pracuje, nevěřím ničemu. Jinak nevím, co dosud bránilo výstavbě obchvatu od Velkého Třebešova k Labi, když pozemek pana Kučery leží na druhém břehu řeky, mezi Labem a kruhovou křizovatkou u Hořenic, na úseku dlouhém jen několik set metrů. Úsek od Velkého Třebešova k Labi už mohl být hotový, nebo krátce před dokončením…Osobní tranzitní doprava k D11 pak nevede jen přes Jaroměř, ale i od Dolan přes Krabčice, Běluň a… Číst vice »
Panoramix
2 let
Aby ještě občané nelitovali, že jim dálnice a obchvat odvede z města veškerou dopravu. Z pohledu dopravní zátěže je to samozřejmě velké plus, ale zároveň dojde k obrovskému odlivu platících zákazníků, kteří se při průjezdu Jaroměří zastavili na něco dobrého, nakoupili v supermarketu u cesty či podpořili nějakého místního živnostníka u silnice. Jsem celkem zvědavý, jak velká je šance, že se z Jaroměře stane po odvedení tranzitní dopravy klasická ospalá díra, kde dávají lišky dobrou noc.
Myslím, že naprostá většina lidí kolem hlavní silnice chce radši tu ospalou díru 🙂 Navíc většinu tranzitu tvoří Poláci a ty mají za hranicí vše levnější. Možná ubyde pár aut u marketů, ale jinak to mít vliv nebude.
Kolik z tech tisicu lidi tranzitujicich pres Jaromer tam zastavilo? A proc? Domnivam se, ze jednotky. Co bych delat v supermarketu? Proc bych po ceste mel neco shanet kdyz nekam jedu? Lide budou mit ve meste klid a to je fajn.
Nechal bych vás pár týdnů bydlet v Jaroměři těsně vedle E-67, jako bydlí tisíce místních. Pokud byste z toho ustavičného kraválu nezešílel, byl byste ještě vděčný za ty lišky, které by vám dávaly dobrou noc po otevření obchvatu.
Řidič, který cíleně nejede do Jaroměře na výlet se tam opravdu zastavovat nehodlá. Naopak z osobní zkušenosti chce být co nejdříve pryč a ne se hrkat přes několik kruháků. A na něco dobrého se může v klidu zastavit v okolních obcích, nějaký ten motorest se tam najde. Podobný proroky měli i ve Slatiňanech a ejhle, fronta u tamní zmrzliny byla i po otevření obchvatu.
Dan
2 let
Konecne rozum a ucelova vec pro narod, vyhrala, nad hamiznosti a vycuranym jednanim. Spravedlnosti bylo ucineno zadost. To je ta demokracie, pro to byly ty klice na namesti.
Kebab
2 let
Konečně… Ale možná bych to radši nestavěl, protože indukce😃
Joker
2 let
Měl jsem za to, že soud musí znovu řešit vyvlastnění, a že to bude trvat dlouho. Jsem samozřejmě potěšen, že se bude stavět.
Že by konečně začala administrativa a soudy pracovat rychle?
Daniel Bečvář
2 let
Před pár týdny Nová Paka, teď Jaroměř, že by se Královehradeckém kraji blýskalo na lepší dopravní časy? Tak ještě prosím v D11 až na hranice a obchvat Náchoda.
Je pravda, že se na Východní Čechy dost zapomínalo.. v posledních letech se naštěstí začala situace lepšit.
K obchvatu Náchoda přidám ještě potřebné obchvaty Častolovic a Kostelce n. Orl.
A Nového Města nad Metují a Vrchovin! I přes vybudování nových železničních mostů nad místními komunikacemi to tam je docela dopravní tragédie. Tranzitní doprava tam vede po obyčejné okresce.
No tak než bude D11 tak aspoň ten Náchod.. sice by měli začít příští rok, ale i kdyby to bylo připraveno, tak v dnešní době těch bratru 4 mld… No… uvidíme.
Obchvat Náchoda je řešení následku, nikoli příčiny. Za peníze daňového poplatníka se umožní ještě větší tranzit, jen se z veřejných peněz podpoři se komerční doprava. Nejprve D11 a potom by se ukázalo, jak je potřebný obchvat.
Pro tranzit směr Balt, zejména pak na Szczecin a Świnoujscie bude D11 ideální. Ale značná část kamionové dopravy vede do oblasti Katowic a Krakowa, popř. ještě dále na východ. Pro ni bude obchvat Náchoda výhodnější.
No bude třeba. Krásně nám ten konzum, pardon beton, roste!
Libcha
2 let
„místo toho nadále musí veškerá tranzitní doprava přes město“
Nepravda.
Tranzitní doprava ve směru Trutnova přes město po otevření této části D11 už logicky nemusí.
I tranzit na Náchod nemusí striktně přes město, může projet jen skrz Jakubské předměstí. Vypadá to krkolomně, ale některé autonavigace už tudy navigují.
Přes Hořenice a ulicí Na Vrších. Já bych tudy teda nejel, ale jak říkám, navigace tudy navigovala, takže je velká pravděpodobnost, že někdo tudy jezdí.
Z tohoto pohledu nemá smysl nic. To je jak kdybyste řekl, že nemá smysl třeba zemědělství, protože pomáhá nakrmit víc lidí a indukuje jejich počet, kdy
Všichni nakonec jedí méně. Takže bysme vlastně měli být jen lovci a sběrači.
Z pohledu na počet mínusů a z mimojiné vašeho komentáře mám dojem, že na mém původním příspěvku je něco zavádějícího, takže je chápán jinak, než jsem to myslel.
Já jsem přece vůbec nenapsal, že něco (cokoliv) nemá smysl! Naopak, výstavbu jak D11, tak zmíněného obchvatu plně podporuju.
Svou kritiku jsem obracel vůči článku jako takovému, v němž je uvedeno mnou citované, a zcela jistě nepravdivé tvrzení, že veškerá tranzitní doprava stále jezdí přes město Jaroměř.
A za co mu ji chcete dát? Právně udělal něco, co mu nikdo nemůže zakázat. Že to zneužil? Zneužil. Že to bylo špatně? Bylo. Ale on zkusil využít jenom nástroje, které může. To prostě zakázat ani trestat nikdo nemůže.
Ale uřízl si celonárodní ostudu. Tak minimálně ta trocha ponížení nás může hřát na srdci.
Vzhledem k tomu, že ten okupant se provinil jen tím, že využil svého zákonného práva, nelze ho za to logicky trestat. A je to tak správně. Není jeho chyba, že soudy a úřady nejsou schopny vypořádat připomínky rychleji.
Docela by mě zajímalo kolik ty všechny soudy a obstrukce stály a porovnat to s tím kolik chtěl Kučera za ty pozemky.
Nemohu si pomoct, ale po všech těch slibech a zkušenostech s tím, jak to u nás chodí při výstavbě silnic jsem k zahájení prací skeptický. Dokud neuvidím, že se tam skutečně pracuje, nevěřím ničemu. Jinak nevím, co dosud bránilo výstavbě obchvatu od Velkého Třebešova k Labi, když pozemek pana Kučery leží na druhém břehu řeky, mezi Labem a kruhovou křizovatkou u Hořenic, na úseku dlouhém jen několik set metrů. Úsek od Velkého Třebešova k Labi už mohl být hotový, nebo krátce před dokončením…Osobní tranzitní doprava k D11 pak nevede jen přes Jaroměř, ale i od Dolan přes Krabčice, Běluň a… Číst vice »
Aby ještě občané nelitovali, že jim dálnice a obchvat odvede z města veškerou dopravu. Z pohledu dopravní zátěže je to samozřejmě velké plus, ale zároveň dojde k obrovskému odlivu platících zákazníků, kteří se při průjezdu Jaroměří zastavili na něco dobrého, nakoupili v supermarketu u cesty či podpořili nějakého místního živnostníka u silnice. Jsem celkem zvědavý, jak velká je šance, že se z Jaroměře stane po odvedení tranzitní dopravy klasická ospalá díra, kde dávají lišky dobrou noc.
Myslím, že naprostá většina lidí kolem hlavní silnice chce radši tu ospalou díru 🙂 Navíc většinu tranzitu tvoří Poláci a ty mají za hranicí vše levnější. Možná ubyde pár aut u marketů, ale jinak to mít vliv nebude.
Kolik z tech tisicu lidi tranzitujicich pres Jaromer tam zastavilo? A proc? Domnivam se, ze jednotky. Co bych delat v supermarketu? Proc bych po ceste mel neco shanet kdyz nekam jedu? Lide budou mit ve meste klid a to je fajn.
Byl si nekdy v Jaromeri vubec? Myslis ze je lidem prijemne kdyz tam jsou fronty skrze cele mesto?
Nechal bych vás pár týdnů bydlet v Jaroměři těsně vedle E-67, jako bydlí tisíce místních. Pokud byste z toho ustavičného kraválu nezešílel, byl byste ještě vděčný za ty lišky, které by vám dávaly dobrou noc po otevření obchvatu.
Naprostý souhlas, také se těším na klid a lišky. V současné době je to peklo pod okny.
Řidič, který cíleně nejede do Jaroměře na výlet se tam opravdu zastavovat nehodlá. Naopak z osobní zkušenosti chce být co nejdříve pryč a ne se hrkat přes několik kruháků. A na něco dobrého se může v klidu zastavit v okolních obcích, nějaký ten motorest se tam najde. Podobný proroky měli i ve Slatiňanech a ejhle, fronta u tamní zmrzliny byla i po otevření obchvatu.
Konecne rozum a ucelova vec pro narod, vyhrala, nad hamiznosti a vycuranym jednanim. Spravedlnosti bylo ucineno zadost. To je ta demokracie, pro to byly ty klice na namesti.
Konečně… Ale možná bych to radši nestavěl, protože indukce😃
Měl jsem za to, že soud musí znovu řešit vyvlastnění, a že to bude trvat dlouho. Jsem samozřejmě potěšen, že se bude stavět.
Že by konečně začala administrativa a soudy pracovat rychle?
Před pár týdny Nová Paka, teď Jaroměř, že by se Královehradeckém kraji blýskalo na lepší dopravní časy? Tak ještě prosím v D11 až na hranice a obchvat Náchoda.
Je pravda, že se na Východní Čechy dost zapomínalo.. v posledních letech se naštěstí začala situace lepšit.
K obchvatu Náchoda přidám ještě potřebné obchvaty Častolovic a Kostelce n. Orl.
A Nového Města nad Metují a Vrchovin! I přes vybudování nových železničních mostů nad místními komunikacemi to tam je docela dopravní tragédie. Tranzitní doprava tam vede po obyčejné okresce.
No tak než bude D11 tak aspoň ten Náchod.. sice by měli začít příští rok, ale i kdyby to bylo připraveno, tak v dnešní době těch bratru 4 mld… No… uvidíme.
Obchvat Náchoda je řešení následku, nikoli příčiny. Za peníze daňového poplatníka se umožní ještě větší tranzit, jen se z veřejných peněz podpoři se komerční doprava. Nejprve D11 a potom by se ukázalo, jak je potřebný obchvat.
Pro tranzit směr Balt, zejména pak na Szczecin a Świnoujscie bude D11 ideální. Ale značná část kamionové dopravy vede do oblasti Katowic a Krakowa, popř. ještě dále na východ. Pro ni bude obchvat Náchoda výhodnější.
A proto, aby byla trasa pro komerční využití výhodnější dáme z veřejných peněz nějakých 5 miliard korun?
Komentář přidán v 9.17
Poláci plánují směrem na Náchod též dálnici viz https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b7/HighwaysMapPoland.svg/1024px-HighwaysMapPoland.svg.png, čili obchvat bude třeba tak jako tak.
No bude třeba. Krásně nám ten konzum, pardon beton, roste!
„místo toho nadále musí veškerá tranzitní doprava přes město“
Nepravda.
Tranzitní doprava ve směru Trutnova přes město po otevření této části D11 už logicky nemusí.
I tranzit na Náchod nemusí striktně přes město, může projet jen skrz Jakubské předměstí. Vypadá to krkolomně, ale některé autonavigace už tudy navigují.
Jako po III/29918? To objedete tak možná půlku města… Jedině snad přes Běluň a Krabčice po III/29919 a III/3071 ale tam je to zase strašně úzké.
Přes Hořenice a ulicí Na Vrších. Já bych tudy teda nejel, ale jak říkám, navigace tudy navigovala, takže je velká pravděpodobnost, že někdo tudy jezdí.
A ještě se bude nadávat, že objíždí mýto a silnici I. třídy po okreskách, kde nemá co dělat. Ale zboží v obchodě by chtěli všichni nadávači.
A jéje, další „binarista“. Asi tak něco jako soudce Kučera…
Na Hořenice kamiony nesmí a ani nemohou kvůli úzkému a neúnosnému mostu přes Labe.
Však já jsem o kamionech neřekl ani slovo.
Počuvajte Kefalín a čo si tak potom predstavujete pod takým slovom „tranzit“?
Z tohoto pohledu nemá smysl nic. To je jak kdybyste řekl, že nemá smysl třeba zemědělství, protože pomáhá nakrmit víc lidí a indukuje jejich počet, kdy
Všichni nakonec jedí méně. Takže bysme vlastně měli být jen lovci a sběrači.
Z pohledu na počet mínusů a z mimojiné vašeho komentáře mám dojem, že na mém původním příspěvku je něco zavádějícího, takže je chápán jinak, než jsem to myslel.
Já jsem přece vůbec nenapsal, že něco (cokoliv) nemá smysl! Naopak, výstavbu jak D11, tak zmíněného obchvatu plně podporuju.
Svou kritiku jsem obracel vůči článku jako takovému, v němž je uvedeno mnou citované, a zcela jistě nepravdivé tvrzení, že veškerá tranzitní doprava stále jezdí přes město Jaroměř.
Je-li tomu, tak, jak vysvětluje, tak potom Váš příspěvek zasluhuje mnoho plusů.
a jaký trest nebo pořádnou pokutu dostane ten okupant co to léta zdržoval
A za co mu ji chcete dát? Právně udělal něco, co mu nikdo nemůže zakázat. Že to zneužil? Zneužil. Že to bylo špatně? Bylo. Ale on zkusil využít jenom nástroje, které může. To prostě zakázat ani trestat nikdo nemůže.
Ale uřízl si celonárodní ostudu. Tak minimálně ta trocha ponížení nás může hřát na srdci.
Vzhledem k tomu, že ten okupant se provinil jen tím, že využil svého zákonného práva, nelze ho za to logicky trestat. A je to tak správně. Není jeho chyba, že soudy a úřady nejsou schopny vypořádat připomínky rychleji.
Jakože majitel pozemku?
Jo, kdyby vás tak vyhodili z domova, že jste tam okupant… a za odvolání 50 klacků pokuty. A jestli nemáte, tak tadyhle Bumduc vám je vysází holí.
To je absurdní.