Po kolejích, vodě i silnici. Cesta nových strojů z CZ LOKO do Turecka zabrala tři týdny
Lokomotivy na lodi plující po Dunaji v Bratislavě, vodní dopravu firma využila až do Ruse. Foto. CZ LOKO
V náročnou logistickou operaci se proměnila dodávka nových lokomotiv EffiShunter pro turecké ocelárny İskenderun Demir ve Çelik. CZ LOKO muselo
Nějak mi to nedává smysl: „do bulharského Ruse. Tam byly přeloženy na silniční podvalník, na němž doputovaly do největších oceláren v zemi“
Takhle to totiž znamená, že z Ruse doputovaly do největších oceláren v Bulharsku.
No schválně: Berge Stahl zakotvila v Rotterdamu. Tam byla železná ruda přeložena na říční bárky a odvezena do největších železáren v zemi.
Myslím tím železárny Thyssen Krupp v Porůří nebo Tata Steel v Holandsku?
Přesně tohle jsem chtěl napsat 🙂
Nevěděl by někdo proč je vlastně to Turecko po kolejích tak drahé? (OK, nebo Bulharsko, proč ten úsek do Ruse vyšel lépe lodí)
A ono je drahé? Tipnul bych si, že zbývající čtyři lokomotivy dorazí až do cíle čistě po kolejích.
Možná to bylo i kratší ale několikrát to překládat to je taky na hlavu.i tak czloku přeji úspěchy s dalšími masinkami.. líbí se mi i když jezdím na starších strojích ČKD.. už bysme mohli dostat nějakou modernizovanou 742. Např ty kamery u nárazníku to je supa hlavně při najíždění na vozy v oblouku a dlouhým celém . Klima a ovládani .. v Ostravě sem si osahal tu novou mašinku pro Cargo ,ta je..