Po hřebenech Krušných hor znovu až do Cranzahlu. Němci objednali protažení spoje z Vejprt

Nádraží Cranzahl. Von Harke - Eigenes Werk, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=11776112Nádraží Cranzahl. Von Harke - Eigenes Werk, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=11776112

Saský objednavatel dopravy Verkehrsverbund Mittelsachsen (VMS) přinesl tento týden dobrou zprávu příznivcům krušnohorské železnice. Na svých stránkách oznámil, že pro

24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Krušnohorec

By mne zajímalo na jakou jízdenku se pojede z Komotau do Saské kamenice. Kupoval jsem si jakousi jízdenku Ústecký kraj + Německo, ale ta už asi neexistuje. Krom toho to byla jízdenka ČD. Jízdenka Labe – Elbe platí pouze do Vejprt, rovněž Egronet.

Mirvald

Nechápu, proč zde nejezdí České dráhy, ale nějací cizinci. Kde je problém? České dráhy nemají lidi nebo techniku? Tím by se měl někdo zabývat, třeba ministerstvo, kdy nejsou schopny zajistit službu obyvatelstvu. K čemu je tedy máme?

R2R2

No jo no, zase si sotousi za penize danovych poplatniku poridili atrakci 🙁

Ušatá

To chce léčit, ale nezoufejte, třeba to nebude tak zlé.

BND30

Třeba Vás za peníze daňových poplatníků úspěšně vyléčí…a v některých zařízeních se o to pokusí i proti Vaší vůli…..

Mirvald

Proč jezdit jen doSaské Kamenice? Vlaky z Crancalu jezdí až do Karl-marx-stadtu.

Ušatá

Hlavně by to chtělo zvýšit počet spojů na české straně a to i po celý rok. Takto to nikdy nebude atraktivní a příliš použitelné. I ty R a Sp od Vejprt na CV a Prahu by se hodily.

Daniel Mach

Možná jste měl na konec doplnit smajlíka. Ale dobrý pokud o vtip :)))

Vlado

jasně a na dovolenou jedním ze svých tří letadel v rodině,dobrý názor hovnu zdar

Petr

Nevíte se, jestli bude jezdit nějaký cyklovůz?

Krušnohorec

Dý Lendrbán ještě neví jaký. Přidá se ještě jeden motorák, což je pro kola málo, nebo se vyhází několik sedaček aby bylo pro kola místo.

Ušatá

Toť velká otázka. nový dopravce toto nemá zajištěné.

Jan Neruda

Tady je díky horám délka trati 10,6 km, oproti tomu po silnici je to mezi oběma nádražími necelých 1,5 km. Jako spoj mezi těmi dvěma městečky k ničemu, ale jako spoj pro pokračování dál do Německa to možná v sezoně pár lidí využije. Alespoň zpočátku to bude lákadlo.

Martin Chovanec

1,5 km? To si asi pletete Cranzahl s Bärensteinem.
Nicméně je to dobře. Třeba dodneška nechápu, proč autobusy končí na Božím Daru na celnici a nejedou až do Kurort Oberwiesenthal (teda chápu: nikdo je neobjednal, ale nechápu, proč)

Alibaba

Jestli tam s náhodou není nějaký vopruz s přeshraniční licencí…

Martin V.

Vždycky jsem si myslel, že jestli má být EU k něčemu dobrá, tak „aby na hranicích nebyl vopruz“. U soukromých osobních aut to funguje dobře, ale u větších a firemních vozidel asi ještě ne úplně. Nemusel by řidič dostat diety, nebo aspoň na jednu hodinu německý plat?

xyz

Tyto otázky by mohl zodpovědět provozovatel nedaleké přeshraniční autobusové linky z Vejprt do města Annaberg-Buchholz. Nebo v jiné části ČR např. provozovatel linky Brno – Hevlín – Laa a. d. Thaya.

Cestovatel

Jako to že tam na Čechy nejsou zvědaví – na s těma co tam pracujou – tak s těma jednaj jak s dobytkem. Vážně nedůstojný. (kamarád tam pracoval na recepci v tom jejich velkym hotelu a já ho jednou vezl z dovči na šichtu do práce v trase Gabčíkovo-Oberwiesentahl. Šel jsem se tam podivat pozoroval cvrkot, mluvil s našima lidma..)

Riki

Pokud si někdo nechce nechat kálet na hlavu, tak ať tam nepracuje a pokud ano, tak ať si nestěžuje.

Chomutov

Ono to fungovalo dost dlouho v podání ČD. A to byly pouze dva páry…

Ušatá

Těm ČD to mělo zůstat. Vozidla na to mají.

xyz

Zejména tu Regionovu, která jezdila na tom odpoledním/podvečerním spoji. 🙂 (srov. s diskusí o počtu míst pro jízdní kola)

Nic Českým dráhám nebránilo dát lepší nabídku než Die Länderbahn a tyto výkony uhájit. 🙂

Vlado

No ono to smysl má a velký v Cranzahlu je historická železnice ,tak to alespoň k něčemu pojede a s přestupem si lidé mohou udělat i výlet do Saské Kamenice( jinak si tam asi opravdu pletete města v okolí)a nebude to jezdit jen pro kolaře co vyjedou vlakem většinou na Měděnec ,pak sjedou z kopce do Klášterce ,tam se ožerou v hospodě a zas otravují s kolem ve vlaku a bijou se v hrud jací jsou sportovci.Hlavně at není dopravce zaskočen jako do Oseka města s D3,že i zde bude muset mít trochu té německé legislativy

Riki

Ano má to smysl, aspoň určitě v turistické sezóně a nejlépe bez komfortu pro kolaře, stejně akorát zdržují a když mají pedály a dnes ještě k tomu spousta z nich akukola, tak ať si to nahoru vyšlápnou lenoši líní 🙂