- Železnice •
- Dopravci •
- Cestovní ruch •
- Zprávy
Po hřebenech Krušných hor znovu až do Cranzahlu. Němci objednali protažení spoje z Vejprt
Nádraží Cranzahl. Von Harke - Eigenes Werk, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=11776112
Saský objednavatel dopravy Verkehrsverbund Mittelsachsen (VMS) přinesl tento týden dobrou zprávu příznivcům krušnohorské železnice. Na svých stránkách oznámil, že pro
By mne zajímalo na jakou jízdenku se pojede z Komotau do Saské kamenice. Kupoval jsem si jakousi jízdenku Ústecký kraj + Německo, ale ta už asi neexistuje. Krom toho to byla jízdenka ČD. Jízdenka Labe – Elbe platí pouze do Vejprt, rovněž Egronet.
Nechápu, proč zde nejezdí České dráhy, ale nějací cizinci. Kde je problém? České dráhy nemají lidi nebo techniku? Tím by se měl někdo zabývat, třeba ministerstvo, kdy nejsou schopny zajistit službu obyvatelstvu. K čemu je tedy máme?
No jo no, zase si sotousi za penize danovych poplatniku poridili atrakci 🙁
To chce léčit, ale nezoufejte, třeba to nebude tak zlé.
Třeba Vás za peníze daňových poplatníků úspěšně vyléčí…a v některých zařízeních se o to pokusí i proti Vaší vůli…..
Proč jezdit jen doSaské Kamenice? Vlaky z Crancalu jezdí až do Karl-marx-stadtu.
Hlavně by to chtělo zvýšit počet spojů na české straně a to i po celý rok. Takto to nikdy nebude atraktivní a příliš použitelné. I ty R a Sp od Vejprt na CV a Prahu by se hodily.
Možná jste měl na konec doplnit smajlíka. Ale dobrý pokud o vtip :)))
jasně a na dovolenou jedním ze svých tří letadel v rodině,dobrý názor hovnu zdar
Nevíte se, jestli bude jezdit nějaký cyklovůz?
Dý Lendrbán ještě neví jaký. Přidá se ještě jeden motorák, což je pro kola málo, nebo se vyhází několik sedaček aby bylo pro kola místo.
Toť velká otázka. nový dopravce toto nemá zajištěné.
Tady je díky horám délka trati 10,6 km, oproti tomu po silnici je to mezi oběma nádražími necelých 1,5 km. Jako spoj mezi těmi dvěma městečky k ničemu, ale jako spoj pro pokračování dál do Německa to možná v sezoně pár lidí využije. Alespoň zpočátku to bude lákadlo.
1,5 km? To si asi pletete Cranzahl s Bärensteinem.
Nicméně je to dobře. Třeba dodneška nechápu, proč autobusy končí na Božím Daru na celnici a nejedou až do Kurort Oberwiesenthal (teda chápu: nikdo je neobjednal, ale nechápu, proč)
Jestli tam s náhodou není nějaký vopruz s přeshraniční licencí…
Vždycky jsem si myslel, že jestli má být EU k něčemu dobrá, tak „aby na hranicích nebyl vopruz“. U soukromých osobních aut to funguje dobře, ale u větších a firemních vozidel asi ještě ne úplně. Nemusel by řidič dostat diety, nebo aspoň na jednu hodinu německý plat?
Tyto otázky by mohl zodpovědět provozovatel nedaleké přeshraniční autobusové linky z Vejprt do města Annaberg-Buchholz. Nebo v jiné části ČR např. provozovatel linky Brno – Hevlín – Laa a. d. Thaya.
Jako to že tam na Čechy nejsou zvědaví – na s těma co tam pracujou – tak s těma jednaj jak s dobytkem. Vážně nedůstojný. (kamarád tam pracoval na recepci v tom jejich velkym hotelu a já ho jednou vezl z dovči na šichtu do práce v trase Gabčíkovo-Oberwiesentahl. Šel jsem se tam podivat pozoroval cvrkot, mluvil s našima lidma..)
Pokud si někdo nechce nechat kálet na hlavu, tak ať tam nepracuje a pokud ano, tak ať si nestěžuje.
Ono to fungovalo dost dlouho v podání ČD. A to byly pouze dva páry…
Těm ČD to mělo zůstat. Vozidla na to mají.
Zejména tu Regionovu, která jezdila na tom odpoledním/podvečerním spoji. 🙂 (srov. s diskusí o počtu míst pro jízdní kola)
Nic Českým dráhám nebránilo dát lepší nabídku než Die Länderbahn a tyto výkony uhájit. 🙂
No ono to smysl má a velký v Cranzahlu je historická železnice ,tak to alespoň k něčemu pojede a s přestupem si lidé mohou udělat i výlet do Saské Kamenice( jinak si tam asi opravdu pletete města v okolí)a nebude to jezdit jen pro kolaře co vyjedou vlakem většinou na Měděnec ,pak sjedou z kopce do Klášterce ,tam se ožerou v hospodě a zas otravují s kolem ve vlaku a bijou se v hrud jací jsou sportovci.Hlavně at není dopravce zaskočen jako do Oseka města s D3,že i zde bude muset mít trochu té německé legislativy
Ano má to smysl, aspoň určitě v turistické sezóně a nejlépe bez komfortu pro kolaře, stejně akorát zdržují a když mají pedály a dnes ještě k tomu spousta z nich akukola, tak ať si to nahoru vyšlápnou lenoši líní 🙂