Po dlouhé pauze se rozjíždí provoz na lokálkách do Německa a Polska
Motorová jednotka SA 134 při zkušební jízdě v Meziměstí. Foto: GWTR
Pro cesty do Polska zůstává povinný test nebo doklad o očkování.
Pro cesty do Polska zůstává povinný test nebo doklad o očkování.
Dva páry jen z Královce? To už mohly jet aspoň ze Žacléře, odkud by se do Polska na výlet mohli vydat tamní rekreanti, a naopak Poláci navštívit naši příhraniční civilizaci a místní turistické trasy. 🙂
Z Královce jezdí kvůli tomu, že podle polských předpisů nelze ukončit vlak v zastávce Lubawka. Jinak by jezdil logicky až odtud.
Přesně tak, zkrácené vlaky Královec – Sędzisław nejsou na českém území v objednávce Královéhradeckého kraje.
Do Polska se chystám na skok v červenci, tak třeba do té doby zruší tu potřebu testu (když už ji pro nás zrušili i Němci).
810 lahůdka na takovou trasu
Zcela v pohodě. Kapacitně to stačí akorát, nejede to déle než hodinu, všichni jsou spokojeni, že se nějak dostanou přes hranici.
Takže 13-40 cestujících?
Ano. Je na tom snad něco špatně?
Jízdní doba 55-57 minut. Inu nejede to déle než hodinu, v tom máte naprostou pravdu.
Jestli do teď vlaky z Trutnova do Sedzislawi nejezdily, jak byl na trati Sedzislaw – Lubawka zajištěn provoz? Šukafon dočasně bydlel v Polsku, nebo se prostě nejezdilo vůbec?
Jezdil 1 pár z/do Trutnova, ráno vlak do Polska, večer z Polska. Vždy se prováděl tento návoz soupravy.
Aha, takže jen novinářská zkratka. Ve skutečnosti tedy jde jen opožděný start těch dodatečných sezónních vlaků.
Opravte si prosím chybu v článku. V Sędzisławi je možné přestoupit do Jelení Hory nebo Vratislavi, ne do Trutnova. To nedává logiku, když z Trutnova člověk přijede.