Jel sem tam koncem rijna na kole a bylo to jak cesta do praveku – silnice pokryta listim, zprohybana, rezava a potrhana svodidla, na silnici vetve a okolo vse zarostly – az me to prekvapilo jak to za ten rok seslo. Na druhou stranu krasny ticho a klid. No nic, tak zpatky do reality.
Michal Štěpán
1 rok
Konečně to bude použitelné pro jízdu na kole. Minimálně ve směru dolů, kdy mohu jet tak, abych moc auta nezdržoval. Protože kvůli opravdu dezolátnímu stavu původní silnice to bylo do teď opravdu nebezpečné.
Jan
1 rok
V 90. letech jsem tudy jezdil na kole výlety okolo Prahy (zpětně vzato moc nechápu, jak jsem to přežil), v nultých letech to suplovalo tehdy chybějící jižní obchvat Prahy…
To není zdaleka jrn indukce, za těch 17 let dost postoupila suburbanizace v okolí Prahy.
Jen přímo v Dolních Břežanech za tu dobu přibylo jednou tolik obyvatel 2200 vs. 4400.
Silnice pekne spravena, ale nerozumim tomu, ze ji budou opravovat a tudiz asi i uzavirat v nejblizsi dobe znivu. To se nedalo vysoutezit, opravit a uzavrit najednou?
Postavil se pouze nový most na výjezdu z DB a sanovala padající skála. Na silnici jako takovou se v podstatě nesáhlo. Celá silnice v Břežanském údolí je v havarijním stavu, rekonstrukce má proběhnout v roce 2024 během roční uzavírky.
Jel sem tam koncem rijna na kole a bylo to jak cesta do praveku – silnice pokryta listim, zprohybana, rezava a potrhana svodidla, na silnici vetve a okolo vse zarostly – az me to prekvapilo jak to za ten rok seslo. Na druhou stranu krasny ticho a klid. No nic, tak zpatky do reality.
Konečně to bude použitelné pro jízdu na kole. Minimálně ve směru dolů, kdy mohu jet tak, abych moc auta nezdržoval. Protože kvůli opravdu dezolátnímu stavu původní silnice to bylo do teď opravdu nebezpečné.
V 90. letech jsem tudy jezdil na kole výlety okolo Prahy (zpětně vzato moc nechápu, jak jsem to přežil), v nultých letech to suplovalo tehdy chybějící jižní obchvat Prahy…
Dle sčítání v roce 2005 bylo 8636 vozidel za 24 hodin. V roce 2020 „jen“ 7511. Takže moc toho neubylo. Prostě indukce dopravy.
https://rsd.cz/web/guest/silnice-a-dalnice/scitani-dopravy#zalozka-celostatni-scitani-dopravy-2020
To není zdaleka jrn indukce, za těch 17 let dost postoupila suburbanizace v okolí Prahy.
Jen přímo v Dolních Břežanech za tu dobu přibylo jednou tolik obyvatel 2200 vs. 4400.
A odvážím se napsat, že by se v Břežanech stavělo, ikdyby D0 nebyla.
PS: Když nebyla silniční doprava, byla lékařská péče hůře dostupná. https://socialnipolitika.eu/2015/09/v-roce-1841-byla-nadeje-doziti-v-anglii-40-let-u-chlapcu-a-42-let-u-divek/
V roce 1840 zemřelo asi 15 % dětí před jejich prvními narozeninami ve srovnání s 0,4 % v roce 2011
Silnice pekne spravena, ale nerozumim tomu, ze ji budou opravovat a tudiz asi i uzavirat v nejblizsi dobe znivu. To se nedalo vysoutezit, opravit a uzavrit najednou?
Myslím že autor chtěl říct, že silnici 101 budou dál opravovat a to asi v jiném úseku…
Jako že by najednou uzavřeli a opravovali všech 153 kilometrů II/101?
Postavil se pouze nový most na výjezdu z DB a sanovala padající skála. Na silnici jako takovou se v podstatě nesáhlo. Celá silnice v Břežanském údolí je v havarijním stavu, rekonstrukce má proběhnout v roce 2024 během roční uzavírky.