Po čtyřech dnech se vrátily vlaky na koridorovou trať u Hluboké
Vykolejený rychlík R 655 u Hluboké nad Vltavou. Foto: Drážní inspekce
Vlaky musí jezdit úsekem zatím jen třicetikilometrovou rychlostí.
Vlaky musí jezdit úsekem zatím jen třicetikilometrovou rychlostí.
Myslím, že výhybka nebyla nahrazena kolejemi, nýbrž kolejnicemi.
Další důvod proč neinvestovat uz ani korunu do prezitku jako je železnice. U silnic se mimo horské oblasti a to tato fakt není, nestává, že by při poškození silnice musela být objížďka dlouhá pres 70km . Prestanme konečně vyhazovat peníze za železnice a dodelejme silnice a dalnice!
To je snad důvod k opaku, ne? Silnic je očividně dost… 🙂
Ne na silnicich prece nejsou nehody, ani smrtaky, … 😀
při pohledu na zoufalce jako jsi ty, by se mělo místo do silnic investovat do razantního rozšíření psychiatrické péče…
blbost není trestná ani se nedá léčit…
bohuzel
https://www.youtube.com/watch?v=EOmskE5uTm4
Dnes u Včelne další vykolejení. Asi druha část tradičních „ctyrudalosti“..
Byla zrušena možnost křižovat v Hluboké?
Pokřižovat se můžete kdekoliv. V Zámostí se skutečně nic nekřížuje, 5 km odtud jsou Č, Budějovice, kde se všechno křižuje.
Jinak nádraží v Hluboké směrem na Plzeň je asi hodinu pěšky daleko.
Měly by být v provozu dvě dopravní koleje, ale jedna z nich bez nástupiště (nejvzdálenější od budovy).
Ne, jsou v provozu naopak koleje před budovou (3 a 5). Nástupiště mají obě. Ale jedno nástupiště nevadí, to je to poslední, co by vadilo… 😉
Križovat lze. První a třetí kolej je k dispozici na Dobřejovickém záhlaví zůstala jediná výměna č. 10, která to rozhazuje. Mezi Zámostím a Chotýčany je telefonické dorozumívání plus omezená funkčnost TZZ. Jinak na Zámostí se krizuje poměrně často.
Uznejte, že zrušit tento přírodní úsek tratě by byla škoda. A když se něco stane, tak se prostě pár dní nejezdí. No a co?
Myslím, že ideální by bylo postavit koridor z Budějovic do Písku. Dvě poloviny přece dělají celek. Půl dálnice a půl železnice jedním směrem, stejně tak půl toho i toho druhým směrem. A bude celá jak dálnice, tak železnice. Kdyžtak se může zavést jednosměrná okružní linka.
Ty seš ale ůl
Musíte myslet politicky, súdruh Kefalín!
§8 Zpoždění k cestování prostě patří
Zpoždění je základem cestování v ČR, ale i jinde.
Čeho škoda? Na celé trase koridoru tato část působí spíše jak špunt, ty inteligente 😂😂😂
Vždyť je to sarkasmus! 🙂
Umět správně číst příspěvky pana Luďka S, na to je třeba jiste zkušenosti. Časem se to naučíte.
Jenže tenhle špunt jsme chtěli zachovat jako muzeum. Proto těm tunelům tak dlouho nevycházela ekonomika. Pak bohužel vyšla. Zas nějaká bulharská konstanta. A to jsme se všichni tak snažili.
Ano, a proto je i příměstské vlaky nutné nacpat na dálkovou trať, aby se náhodou moc nerozhazovalo. Kdyby takhle počítali dálnice…
Mám rád staré přírodní tratě, ale ne na koridoru, tunel to vyřeší.
K nehodě došlo v neděli večer?19.12 byla v 18.35 neděle ,že nevím? To už mě připomíná pohádku ,byl jednou jeden Covid ,do hospody nemůžu ,do práce musím ,podporu od státu nedostanu ,z dětí budou idioti ,protože nechodí do školy .Já nevím jak Covid moc zabíjí ,ale já ho prokazatelně měl 2 krát a nic a matce je 78 let a měla to taky a nic.Jo jasně ,namítnete ,že mám jít za psychoušem a toto byl asi jen šotek od redakce ,ale co se tu děje kolem je už k zamyšlení (jak z nás dělají idioty) a nevíme kdy tomu bude… Číst vice »
Od preklepu ke konspiracnim teoriim 😄 Cas projit se na cerstvem vzduchu.
Jsem pod jiným článkem dodal studená čísla o škodách a dostal jsem vynadáno, že jsem necitlivá svině.
kolegovi zemřel strýc, a pak jiných kolegů kolem 40 skončilo ve špitále. takze to že někdo má štěstí, neznamená, že je to jen rymicka…
osobně bych všem popíračům COVIDu přál dva měsíce na plicním ventilátoru, pak by je to možná přešlo, i když někteří jsou tak hloupí, že by stejně tvrdili, že Covid neexistuje a bylo to něco jiného
Tak ta pomalá 30 km/h tam bude do Apríla. Přes 4 měsíce. Tak snad soudruzi na Urale už snad začali kutat železnou rudu na tu výhybku.
do švestek!
Tímto děkuji záchranným sborům a montážním četám, které takové události neprodleně řeší bez ohledu na soboty, neděle, svátky a počasí. Ano, je to sice jejich práce, ale i přesto.
Dnes další vykolejeny vlak-osobni u Vcelne. Omezený provoz po sousední koleji do půlnoci.