PMDP se vracejí do regionální autobusové dopravy. Nová linka spojí Třemošnou a Zruč-Senec
Solaris Urbino 18 v barvách Plzeňských městských dopravních podniků. Foto: PMDP
Nová linka má usnadnit spojení sousedních obcí, mezi kterými dosud jezdí jen dva přímé autobusy denně.
Zvláštní. Nedávno kraj vyhnal DPMCB z podobných linek kolem Budějc. Tady rozhodují ještě normálně. Díky za to!
u nás je kraj taky vyhnal, ne úplně, ale zrušil jim standardní obsluhu M. Touškova, Chrástu, Dýšiné a Kyšic. Ponechal jim jen doplňkové spoje, které krajskou dopravu doplňují na častější takt. Tohle bude asi akce obce. Aktuální ceny neznám, ale PMDP bývaly o cca 50% dražší než ČSAD, proto tento krok kraje chápu. Navíc v oblasti Dýšiné došlo částečně k nahrazení busy, které tam před tím jen projížděly, takže další úspora…..
Zruč-Senec je pěkná díra
No nevím. Je to dost vyhledávané..domy tam jsou drahé :)…
pro zajímavost, linka měla vyjet už loni, oficiálně nevyjela kvůli podmínkám kraje
https://www.pmdp.cz/pro-media/tiskove-zpravy-archiv/archiv-2020/doc/obnoveni-provozu-zavedeni-novych-linek-a-dalsi-zmeny-v-plzenske-mhd-od-1-zari-2969/newsitem.htm
Minulý týden jsme o tom doma mluvili, že kdyby existovala z Plzně do Třemošné přímá linka po tom novém čtyřpruhu, nemuselo by do Třemošné zajíždět tolik autobusů linky 321 IDPK z Kralovic a cesta z Kralovic do Plzně by se zkrátila tak o 5 minut, takže z Kralovic ke Geře na tramvaj pod 45 minut a do centra za 55. A hle, třeba to přijde 🙂
Vybrané spoje 321 jezdí mimo Třemošnou, celkově má vč. vlaku obsluhu ve špičce po 20 minutách.
s těmi vybranými spoji bych byl opatrný, ty 3/4 spoje jsou jen takový doplněk
http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L440321_210829_309093.pdf
Myslím, že by ses měl mírnit. 🙂 Nikdy nevíš s kým si píšeš :), respektive kdo kde a co komentuje 🙂
proč? nenapsal jsem nic, co by nebyla pravda, to že 3 páry spojů + jeden jednosměrný není nic, co by tvořilo podstatnou část provozu linky 321, je snad jasné……
Dopravní model založený na na obsluze Třemošné sólo busem a projíždění Kralovickou linkou by vedlo ke zvýšení nákladů, na což teď nevidím vhodnou dobu, přeci jen Kralovická linka to zvládá, navíc by jste musel nějak řešit spojení Třemošné se severem….
nevíte, zda ještě jezdí Třemošenský pirátský autobus??
Jo jezdí 3x denně.
Jinak PMDP je nejdražší dopravce v širém okolí, docela jsem překvapen, že se to někde mimo město Plzeň uchytilo.
to mi taky překvapilo, možná je otázka, jak by se ČSAD integrovalo, a zda Arriva o to měla zájem,
a kdy ten Třemošenský bus jezdí? jsem o něm už dávno neslyšel, ani ho neviděl motat se v Husovce, pokud tedy mluvíme o tom samém, kdy si Třemošná platila tajnou linku do Plzně, na kterou neexistoval veřejný jízdní řád a jízdenky se dali koupit jen na obecním úřadě
Pamatuju si jeden čas, že jezdila taková oklepana Karosa tuhle linku 😀
jojo to je přesně ono 😀
To je společné dílo, na kterém se domluvilo město Třemošná se Škodou JS. Jezdívalo to nějak kolem 8:20, 10:20 a 12:20 z CANu, zpět kolem 9:00, 11:00 a 13:00 z Třemošné, už si to pamatuju jen mlhavě, každopádně ještě letos jsem ho tam viděl. A je to ono, jezdily na tom hodně vysloužilé busy, které by jinde neprošly.
dík za info 😉
No a ti, kdo chtějí jet třeba z Třemošné do Kralovic, by podle vás měli jet jak?
Ano, k tomu se připojuji. Nehledě na to, že i když je v Plasích lékařský dům, stále hodně lidí jezdí i do/z toho v Třemošné.