Plzeňský kraj začal stavět novou silnici k D5, cena v tendru spadla o 40 %

Zahájení stavby přeložky silnice II/232. Foto: Plzeňský krajZahájení stavby přeložky silnice II/232. Foto: Plzeňský kraj

Díky poklesu ceny kraj využije evropskou dotaci na další stavby.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel Wirth

Pro obyvatele severního Rokycanska určitě výrazné zrychlení s napojením na dálnici a odlehčení dopravy v přetíženém centru Rokycan, ale veškerou dopravu ze severu přivede na už teď ve špičce nedostačující kruhový objezd Šťáhlavská – Plzeňská – Arbesova. Celou situaci vyřeší až dokončení obchvatu Rokycan výstavbou jeho západní části a odvedení těžké dopravy z Rokycan (mimo Šťáhlavskou ul.), ale na ten si budeme muset hezkých pár let počkat, i když by byl určitě potřebnější než právě zahájená severní výpadovka. Aktuální výstavbou kamionového centra v jižní části města dojde k zablokování Šťáhlavské ulice, která je pro těžkou dopravu momentálně jediná možná cesta… Číst vice »

Miroslav Jaroš

Já jsem od roku 1999 pracoval na projektu severního napojení Rokycanska, po 24 letech jsem se dočkal. Vedení města Rokycan za tím musí usilovně jít. Já zase budu usilovně pracovat na pokračování 2.etapy napojení severního Rokycanska. Tak uvidíme kdo bude dříve stavět. Přál bych si, aby se to stavělo společně.

Klabavátor

Hezké a potřebné. Bohužel už jsem slyšel obavy lidí, kteří dosud jezdí od Chrástu na Osek, že obyčejná úrovňová křižovatka bude zdrojem problémů. Viz křížení obchvatů Chýnova, Kamenného Újezdu u Rok., Třemošné atd.

Miroslav Jaroš

Až se dostaví obchvat Kyšice – Dýšina – Chrást, tak většina řidičů bude jezdit po dálnici, sjede v Ejpovicích a na přivaděči I/26 sjede na obchvat.

Marcel

Co se Infrastruktury týče tak velký obdiv před Plzeňským krajem. v tom Libereckém to je dost bída 🙁

nedulezite

CHápu, že na výroku: „Dosud sjíždějí vozy od Oseku kolem nemocnice“ musí trvat. neb jim pomohl k dotaci, ale pravda to prostě není – tamtudy vedla silnice z Volduch do doby výstavby dálnice, dnes je to naprosto klidné místo (jak bohužel vím ze zkušenosti): https://mapy.cz/s/hakakumotu
Tím potřebu této silnice nerozporuji, vítám ji též, ale účelové výroky prostě nejsou košer.

Koro

Myslí ulici Oseckou.

Zbyněk

Plzeňský kraj zaslouží pochvalu, že pamatoval na bezkolizní vedení a převedení cyklistů do Litohlav.

Teď ještě napojit i původní silnici od Oseka k Břasům, aby cyklisté mohli na hlavní najet co nejpozději a bude to na české poměry výborné.

Zbyněk

Smím vědět, za co mínus?

Jan Pešek

Proč je to výrazně levnější, než podchod v Kolíně ?