Plzeňský kraj chystá novou silnici za půlmiliardy korun. Propojí sever Rokycanska s D5, uleví centru města
Nová silnice se napojí na D5 u exitu 62. Foto: Google Street View
Stavba má začít ještě letos, nová přeložka bude měřit přes pět kilometrů.
Je-li v tiskové zprávě toto: „Dosud sjíždějí vozy od Oseku kolem nemocnice do středu Rokycan“ je stejně nedůvěryhodná a zavádějící jako všechny ostatní. Je dobré vědět, že svět je stabilní. I když v tomto případě je to zbytečné, nová trasa smysl dává i bez lhaní. Pozn. pro nemístní: kolem nemocnice se jezdilo před výstavbou dálnice a a i to jen od Volduch https://mapy.cz/s/bohanebaca
pro patrika – vizte níže obchvat především – odvede tranzitní dopravu ze severní části Rokycan a obce Osek, kde je stávající vedení II/232 nevhodné jak šířkou tak směrově (jo, milej pane, bejvala to stará formanská cesta s úvozy a zatáčkami), mimo to – most přes Holoubkovský potok je omezen pro průjezd kamionů (dva se tam nemohou potkat), trasa se využívá jako objížďka při rekonstrukci bývalé státní silnice II/605 a jezdí tudy desítky náklaďáků do logistického centra Duvenbeck Volduchy …..a proto, milý Patriku se to bude stavět….aby TOHLE nejezdilo tisícům lidí pod okny, a na tu stavbu přispějete pár šušní z… Číst vice »
Autíčkáři zase obsadí další kus krajiny pro svůj fetiš a ani za to nebudou platit. Stejně to použijí jen k tomu, aby se svou plechovou popelnicí byli rychle v Praze, projížděli se po centru a ohrožovali cyklisty.
Myslíte těch 800 náklaďáků denně, které nyní kvůli absenci nájezdu na osecké cestě jezdí přes Rokycany?
Jen na okraj – sever Rokycanska sice disponuje železnicí – někdejší uhelnou dráhou, ale její trasování není zrovna ideál ekonomické rentabilty.
Znáte to tam?
Ještě si neodpustím poznámku – podobné cyklostylované „ekovýkřiky“ jen znevažují práci těch, kteří pro krajinu a život v ní skutečně něco dělají.
Vzhledem k tomu, že už se z toho stalo hloupé klišé, na které nemá smysl reagovat, už teď lituju, že jsem to udělal.
Nemyslí. Vůbec.
Neřešte, je to multinickový troll.
Co tě vede k tomu, že se chce každý prohánět v Praze po centru? Mimochodem on je nějaký poplatek za využívání cyklostezek?
Prý se vybírá chodníkový lišej.
Znáte ten region? Ta spojka je dulezita. A jen na okraj. Všichni se do vlaku nevejdou. Nejsem proti nim. Odjezdil jsem s nimi hodně, napříč republikou, přestal jsem s plošným zavedením taktu a de facto zrušením pripoju, nebaví mne v taktu čučet někde na pripoj
Doufejme že v rámci poučení tam RSD nainstaluje nanajezdu na dálnici prujezdnouvahu aby nám tady spediteri neprivatizovali zisk anesocializovali ztráty..
Chtěl bych se dočkat doby, kdy se takto operativně budou dělat spojky a nové tratě pro železnici.
Bylo by dobré podotknout, že zmíněná cesta přes Rokycany se týká pouze nákladních vozidel. Vozidla do 3.5t jezdí přes Litohlavy kudy je to o 2.5km kratší a téměř o polovinu rychlejší.
Souhlasím, ale věřím, že i osobním autům bude příjemnější jet po nové rovné silnici než přes úzké zatáčky na cestě z Litohlav do Oseka.
Nechci v žádném případě shazovat tuto investici, která je potřebná, ale nebylo by lepší nejprve opravit most v Liblíně na téže silnici? Protože tam jsou uzavírky neustále a ten most bez opravy dlouho nevydrží, byť jich proběhlo v posledních 20 letech vícero…
Podle informace asi půl roku staré se oprava mostu plánovala na rok 2024,. To není v rozporu s touto akcí.