Plzeň objednala další tramvaje EVO2, pět jich dodají z Krnova do konce roku
Nová tramvaj EVO2 pro Plzeň. Foto: PMDP
Plzeňské městské dopravní podniky (PMDP) dnes uzavřely s Krnovskými opravnami a strojírnami dílčí smlouvu na dodání dalších 5 tramvají typu
Dobrý šašci, když město, které významně žije že Škodovky, si objedná tramvaje v Krnově
Však Škoda se na výrobě tramvají EVO podílí dodávkami elektrických výzbrojí. Jedinou výjimkou jsou EVO pro Brno.
Tak v. Brně už od pátku jezdí jedna ze dvou Draku jak je Brno pojmenovali zatím jsem s ní nejel ale slyšel jsem chválu
Osobně jsem velmi překvapen jak je EVO2 tichá, ale na druhou stranu mi příjde strašně monstrózní
Bude to velice fajn náhrada za staré škopky typu K2.
Od kdy jezdí K2 v Plzni? EVO mají nahradit Astry…
Dopňte si: „… ve městech kde K2 jezdí a EVO mají přijít do provozu.“
Moc z nás v tom ještě nejelo, tak až to v Brně pustí do provozu (což bude v létě, takže vyzkoušíme i klimu), tak to prubnu a dám vám vědět všechny ty důležité věci, jako jak to řve ve smyčce a v zátáčkách, jak to drncá a jak se tam sedí.
Do provozu v šalingradu to zasáhlo právě dnes
Bez lidí už to jezdí velý duben.
Elektrovýzbroj syčí podobně jako na VarioLF2. V obloucích to neřve, a na přímé trati je to nezvykle tiché. Takže se nenechte překvapit. Krokóš je to zákeřné a šotóše by schramstnul raz dva.
drncá to podle svršku, sedí se v tom docela opbstojně. Na dobré koleji je velmi tichá, i při jízdě v oblouku.
Sem tam se projedu libereckou prototypovou EVO2. Elektrovýzbroj vyluzuje docela nepříjemný monotónní zvuk. Z počátku také měla velice hlučný podvozek, co se týče dunění a vibrací dovnitř i ven. Musím uznat, že se to docela povedlo odladit. Ve vyšších rychlostech na rovince sedí rozhodně líp než T3. Předpokládám, že sériové provedení má odpružení již v pořádku. Samozřejmě spolehlivost v situaci, kdy podnik provozuje jen jeden prototyp, není velká. Dost komponentů je ale odzkoušených již na Variích, takže pro Plzeň či pro Brno fajn, proti hybridům jako Vario LF2+ se jistě nová skříň vyplatí. Jo a design mě trochu mrzí. Ty… Číst vice »
Klimatizovaný je (není to samozřejmost, bohužel) i salón pro cestující.