Plzeň buduje nové zázemí pro cestující a řidiče MHD na Borech
Nová budova v Plzni v Kaplířově ulici, která bude sloužit cestujícím i řidičům. Vizualizace: Pavla Burešová
Zázemí vzniká u letos otevřeného P+R parkoviště.
Zázemí vzniká u letos otevřeného P+R parkoviště.
Na jednu stranu je aktuální stav naprostá pustina uprostřed ničeho, na druhou stranu, je tam klid od různých pochybných individuí, která se vždy pohybují na takových místech. Takže snad vybudování tohoto zázemí nepřitáhne koncentraci podobných individuí, jako se denně vyskytují na Palubě Hamburk, tedy spíše pod ní.
Přístřešek u tramvaje co jezdí co 4 minuty je zbytečnost, ale proč není u zastávky busů 21 a 30 to nechápu. Teda už tam jakési provizorium je. A že nikoho nenapadlo, že to zázemí bude třeba, když se buduje takový uzel. Ono je tam takových nelogičností víc-třeba osvětlení, proč dávat lampu na stožár trolejí když můžu udělat ještě další sloup 2 m vedle. No peněz má Plzeň dost. Taky by bylo fajn kdyby se dalo přestupovat hrana-hrana nebo na 1 ostrůvku- z jedné strany tramvaj, z druhé bus. Ale to už je postavené a tak to nezměníme. A pak se… Číst vice »
Teď to bude lepší když vydláždí ty trojúhelníky trávy (spíš bláta). Taky mě nebaví to furt obcházet. Snad ten přímý průchod od busu k tramvaji nezablokuje kavárna.
jste si jist, že jezdí „co 4 minuty“? existuje také víkend, doba mimo špičku, večerní doba…. navíc i v té špičce je tam hodně lidí, takže se přístřešek užije…..
hrana-hrana, ne že by to bylo všechno na Borech ideální, ale zase taková trága to není,
přestup na jednom ostrůvku vesměs funguje, ale je tam problém se dvěma výstupními zastávkami tramvaje…..
hrana-hrana by při té intenzitě provozu byl docela problém
Mnohdy-třeba nedávno v Radotíně-tomu brání elektrotechnické normy a předpisy