PKP Cargo International zvýší tarifní mzdy o 5 %

Vlak PKP Cargo Int. Pramen: PKP Cargo Int.Vlak PKP Cargo Int. Pramen: PKP Cargo Int.

Dopravce od navýšení mezd čeká přilákání dalších zaměstnanců.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
všd

Čekám, kdy tu nějaký mudrc napíše, že by pro PKP Cargo nikdy nejezdil, protože nemají rádi LGBT+ a nepodporují dost inkluzi 😀

johnny cash

Taková nabídka je mi absolutně u zadele.

V Rakousku se plat v závislosti na inflaci zvyšuje každý rok automaticky. Nehledě na 13 a 14. plat.
Na starou mašinu bych nevlezl dnes ani za nic.
Na trať zabezpečenou LS nebo vůbec bych nevyjel už ani náhodou a do chlívku, který panuje v provozu Spržele, už vůbec ne.

Karek

Tak pracuj v Rakousku a rovnou se tam odstěhuj.

Petr Šťástka

Děkujeme za váš názor, bohužel klíčenky pro zvýšený výskyt podobných jedinců vašeho ražení jsou pro letošní rok vyčerpány.
Aneb co nutí lidi psát takové komentáře a sdělovat světu něco, co 99.9% lidí je úplně u…

Vectron

Zdravim,rad bych poprosil nejakeho strojvedouciho z PKP Cargo,pokud tu bude,zda by mohl napsat kolik se u nich vydelava.Nejlepe i za kolik hodin celkove a jake jsou priplatky,dekuji moc.Rad bych zmenil zamestnavatele,ale zatim mi to vychazi tak nejak vsude stejne.

Awatar

Zdravím. Ve zkratce: Měsíční norma 165 hod. Týdenní 37,5 hod.
Příplatek noc 25 %, Víkendy 25 %. Přesčas 35 % .
Mzda na dovolenou 9 násobek.
Mzda na vánoce 11 násobek.
Placené RG jízdy.
Není problém se na čemkoliv domluvit. Po 18-ti letech u firmy jsem stále spokojen 🙂

Vectron

Moc dekuji za odpoved a preji at se dari😉

Vendelin

Co by mě, jako fíru ČD, mělo přesvědčit přejít k PKP C?

Míla

Ty sám 😉

Avlaky

Zvýšení platu pokryje inflaci takže nárůst jako takový není

Výkolejka

Díky za tuto převratnou informaci : – D

Luboš

5% to je v dnešní době směšné a absolutně nedostačující…. očekávaná inflace 7%. Z toho se nikdo nepo…. 🙂

Daniel Jablonecký

Mohl by mi nějaký zkušený a protřelý strojvedoucí říct, jestli by ho navýšení mzdy o 5% z roku na rok nalákalo jít dělat do AWT/PKP, když mzdy navyšují průběžně tak nějak všichni dopravci?

Třicátáprvní Béé

To je otázka na kterou nedostanete jednoznačnou odpověď. On totiž strojvedoucí až tak moc nekouká jenom na finance, ale zohledňuje více faktorů. Např. vozový park, dojezdovou vzdálenost, benefity.
A jakmile je „praštěný kolejnicí“, tak se ve finále dozvíte, že jemu ani tak nezáleží na spoustě aspektů proč dělá toto povolání většina strojvedoucích, ale má slabost třeba pro určitou řadu lokomotiv, nebo trať.

Anonymus

Jake jsou mzdy (v hrubem) a benefity v teto firme na ruzn,ch pozicich? Dekuji

Míla

A u toulavých profesích, jako je strojvedoucí… nástup, přerušení, obrat někde jinde… záleží i na ohodnocení tohoto jalového času…

Vašek

Protřelý nejsem, ale selským rozumem- záleží, jak vysoká je ta startovací částka, ze které se zvyšuje. Pokud je to 20 tis, tak vás nenaláká ani 10% navýšení, ale pokud se zvyšuje z 80 tis, už by to stálo za úvahu. Chtělo by to vyzpovídat strojvůdce PKP C, kolik že to mají.

Stromca

Vždyť je to všude stejný … Základ kolem 220 Kč max 250

Lukáš Chytil

To jste hodně při zdi. 😉

Avlaky

Zvýšení redaktor pokryje inflaci

Anonymus

Tak záleží, jakou mate mzdu. 5% je teď tak nějak všude a myslím, že dobrý.

Bubák2003

Musím Vás vyvést z omylu…U nás se šetří.5% je z říše divů(prý peníze kazí charakter)..Jinak kdo chce vydělat,tak holt němčina.Jinak jak psal Stromca 220-250/hod.

Petr

Tak 220 až 250/hod není špatný základ. U osobky ČD teď od ledna bude základ 208/hod a s všema příplatkama komplet (hodně víkendů a nočních) počítám že celkově bude ppu tak 310/hod. Ale nepočítám do toho samozřejmě hodiny na přerušeních.. to by pak ty hodinovky byl o dost menší.