Čekám, kdy tu nějaký mudrc napíše, že by pro PKP Cargo nikdy nejezdil, protože nemají rádi LGBT+ a nepodporují dost inkluzi 😀
johnny cash
2 let
Taková nabídka je mi absolutně u zadele.
V Rakousku se plat v závislosti na inflaci zvyšuje každý rok automaticky. Nehledě na 13 a 14. plat.
Na starou mašinu bych nevlezl dnes ani za nic.
Na trať zabezpečenou LS nebo vůbec bych nevyjel už ani náhodou a do chlívku, který panuje v provozu Spržele, už vůbec ne.
Děkujeme za váš názor, bohužel klíčenky pro zvýšený výskyt podobných jedinců vašeho ražení jsou pro letošní rok vyčerpány.
Aneb co nutí lidi psát takové komentáře a sdělovat světu něco, co 99.9% lidí je úplně u…
Vectron
2 let
Zdravim,rad bych poprosil nejakeho strojvedouciho z PKP Cargo,pokud tu bude,zda by mohl napsat kolik se u nich vydelava.Nejlepe i za kolik hodin celkove a jake jsou priplatky,dekuji moc.Rad bych zmenil zamestnavatele,ale zatim mi to vychazi tak nejak vsude stejne.
Zdravím. Ve zkratce: Měsíční norma 165 hod. Týdenní 37,5 hod.
Příplatek noc 25 %, Víkendy 25 %. Přesčas 35 % .
Mzda na dovolenou 9 násobek.
Mzda na vánoce 11 násobek.
Placené RG jízdy.
Není problém se na čemkoliv domluvit. Po 18-ti letech u firmy jsem stále spokojen 🙂
5% to je v dnešní době směšné a absolutně nedostačující…. očekávaná inflace 7%. Z toho se nikdo nepo…. 🙂
Daniel Jablonecký
2 let
Mohl by mi nějaký zkušený a protřelý strojvedoucí říct, jestli by ho navýšení mzdy o 5% z roku na rok nalákalo jít dělat do AWT/PKP, když mzdy navyšují průběžně tak nějak všichni dopravci?
To je otázka na kterou nedostanete jednoznačnou odpověď. On totiž strojvedoucí až tak moc nekouká jenom na finance, ale zohledňuje více faktorů. Např. vozový park, dojezdovou vzdálenost, benefity.
A jakmile je „praštěný kolejnicí“, tak se ve finále dozvíte, že jemu ani tak nezáleží na spoustě aspektů proč dělá toto povolání většina strojvedoucích, ale má slabost třeba pro určitou řadu lokomotiv, nebo trať.
Protřelý nejsem, ale selským rozumem- záleží, jak vysoká je ta startovací částka, ze které se zvyšuje. Pokud je to 20 tis, tak vás nenaláká ani 10% navýšení, ale pokud se zvyšuje z 80 tis, už by to stálo za úvahu. Chtělo by to vyzpovídat strojvůdce PKP C, kolik že to mají.
Musím Vás vyvést z omylu…U nás se šetří.5% je z říše divů(prý peníze kazí charakter)..Jinak kdo chce vydělat,tak holt němčina.Jinak jak psal Stromca 220-250/hod.
Tak 220 až 250/hod není špatný základ. U osobky ČD teď od ledna bude základ 208/hod a s všema příplatkama komplet (hodně víkendů a nočních) počítám že celkově bude ppu tak 310/hod. Ale nepočítám do toho samozřejmě hodiny na přerušeních.. to by pak ty hodinovky byl o dost menší.
Čekám, kdy tu nějaký mudrc napíše, že by pro PKP Cargo nikdy nejezdil, protože nemají rádi LGBT+ a nepodporují dost inkluzi 😀
Taková nabídka je mi absolutně u zadele.
V Rakousku se plat v závislosti na inflaci zvyšuje každý rok automaticky. Nehledě na 13 a 14. plat.
Na starou mašinu bych nevlezl dnes ani za nic.
Na trať zabezpečenou LS nebo vůbec bych nevyjel už ani náhodou a do chlívku, který panuje v provozu Spržele, už vůbec ne.
Tak pracuj v Rakousku a rovnou se tam odstěhuj.
Děkujeme za váš názor, bohužel klíčenky pro zvýšený výskyt podobných jedinců vašeho ražení jsou pro letošní rok vyčerpány.
Aneb co nutí lidi psát takové komentáře a sdělovat světu něco, co 99.9% lidí je úplně u…
Zdravim,rad bych poprosil nejakeho strojvedouciho z PKP Cargo,pokud tu bude,zda by mohl napsat kolik se u nich vydelava.Nejlepe i za kolik hodin celkove a jake jsou priplatky,dekuji moc.Rad bych zmenil zamestnavatele,ale zatim mi to vychazi tak nejak vsude stejne.
Zdravím. Ve zkratce: Měsíční norma 165 hod. Týdenní 37,5 hod.
Příplatek noc 25 %, Víkendy 25 %. Přesčas 35 % .
Mzda na dovolenou 9 násobek.
Mzda na vánoce 11 násobek.
Placené RG jízdy.
Není problém se na čemkoliv domluvit. Po 18-ti letech u firmy jsem stále spokojen 🙂
Moc dekuji za odpoved a preji at se dari😉
Co by mě, jako fíru ČD, mělo přesvědčit přejít k PKP C?
Ty sám 😉
Zvýšení platu pokryje inflaci takže nárůst jako takový není
Díky za tuto převratnou informaci : – D
5% to je v dnešní době směšné a absolutně nedostačující…. očekávaná inflace 7%. Z toho se nikdo nepo…. 🙂
Mohl by mi nějaký zkušený a protřelý strojvedoucí říct, jestli by ho navýšení mzdy o 5% z roku na rok nalákalo jít dělat do AWT/PKP, když mzdy navyšují průběžně tak nějak všichni dopravci?
To je otázka na kterou nedostanete jednoznačnou odpověď. On totiž strojvedoucí až tak moc nekouká jenom na finance, ale zohledňuje více faktorů. Např. vozový park, dojezdovou vzdálenost, benefity.
A jakmile je „praštěný kolejnicí“, tak se ve finále dozvíte, že jemu ani tak nezáleží na spoustě aspektů proč dělá toto povolání většina strojvedoucích, ale má slabost třeba pro určitou řadu lokomotiv, nebo trať.
Jake jsou mzdy (v hrubem) a benefity v teto firme na ruzn,ch pozicich? Dekuji
A u toulavých profesích, jako je strojvedoucí… nástup, přerušení, obrat někde jinde… záleží i na ohodnocení tohoto jalového času…
Protřelý nejsem, ale selským rozumem- záleží, jak vysoká je ta startovací částka, ze které se zvyšuje. Pokud je to 20 tis, tak vás nenaláká ani 10% navýšení, ale pokud se zvyšuje z 80 tis, už by to stálo za úvahu. Chtělo by to vyzpovídat strojvůdce PKP C, kolik že to mají.
Vždyť je to všude stejný … Základ kolem 220 Kč max 250
To jste hodně při zdi. 😉
Zvýšení redaktor pokryje inflaci
Tak záleží, jakou mate mzdu. 5% je teď tak nějak všude a myslím, že dobrý.
Musím Vás vyvést z omylu…U nás se šetří.5% je z říše divů(prý peníze kazí charakter)..Jinak kdo chce vydělat,tak holt němčina.Jinak jak psal Stromca 220-250/hod.
Tak 220 až 250/hod není špatný základ. U osobky ČD teď od ledna bude základ 208/hod a s všema příplatkama komplet (hodně víkendů a nočních) počítám že celkově bude ppu tak 310/hod. Ale nepočítám do toho samozřejmě hodiny na přerušeních.. to by pak ty hodinovky byl o dost menší.