Pět tragických nehod na 35 milionů letů. Rok 2023 byl v letectví druhým nejbezpečnějším v historii

Hasičský záchranný sbor Letiště Praha. Zdroj: Facebook.com - HZS Letiště Praha - ARFF Prague AirportHasičský záchranný sbor Letiště Praha. Zdroj: Facebook.com - HZS Letiště Praha - ARFF Prague Airport

Za uplynulý rok došlo v komerčním letectví k pěti nehodám dopravních letadel. O život přišlo 105 osob.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Slušní lidé jezdí veřejnou dopravou

Tak už to v dnešní době bývá, že technika je na takové výši, že průser udělá lidský faktor – pilot či údržba.

Michal M

To jako jdou na letadle za letu zapraporovat obě vrtule?

H.O.

Prirozene, byl by docela problem kdyby to za letu neslo ovladat 🙂

Mysel

Nastesti ano.

Jan

Embraer s Prigožinem a Utkinem tu započítaný asi není, bude mít asi kapacitu do 12 cestujících…

Petr. S. O.

To asi nebyl komerční let

Pájin

Když si na palubě hraješ s ručními granáty, tak se to do statistik nepočítá…

Jiří Kocurek

Zlí jazykové tetičky wiki tvrdí, že Prigožin upadl v nemilost, když označil důvody k invazi za lži.

Jinak řečeno: Spekuluje se o politické vraždě. Vražda se mezi nehody počítá snad jen mezi mafiány.

Jan

Západní média psala o výbušnině přidělané pod křídlo. Smutné je, že s nimi zabili i posádku. Asi to vykážou mezi ostatními pády z okna…

Joe

Nebyl to komerční let, jinak Legacy 600 má kapacitu až 14 cestujících ale hoši asi měli něco pohodlnějšího.

Mysel

Proc spekulovat, kdyz presne vime, cim hosi leteli: https://www.airfleets.net/ficheapp/plane-e145-1008.htm .

Dejf

no tak ale on neumřel v tom letadle. byl už zhruba měsíc mrtvej, jenom ještě ta mrtvola trochu chodila a dokázala vlézt do letadla… jeho kámoši na tom byli podobně. asi jako když se rozvěsí éro plný nebožtíků 😀