Peníze vrátíme při zrušení letu do týdne, slibuje Wizz Air
Airbus A321 v barvách Wizz Air. Foto: Wizz Air
Firma investovala do automatického systému refundací letenek, nedoporučuje nákupy přes zprostředkovatele.
Firma investovala do automatického systému refundací letenek, nedoporučuje nákupy přes zprostředkovatele.
Restauraci platím za jídlo až poté co ho sním a není s tím problém. Proč platit za letadla předem? At´ se platí až v cílové destinaci. Do té doby bojkot leteckých společností.
Z mých vlastních zkušeností vím, že to je nesmysl!!!!!Já žádám Wizz Air o refundaci letenek již bez pár dnů rok!!!! Po peripetiích a dopisování si automatem, že mi chybí informace k refundaci mi přišel mail, že mi peníze vrátí do 20 pracovních dnů. Před vypršením termínu opětovně dojde mail, že mi chybí informace a pokud nebudu reagovat do 5 dnů, případ uzavřou! Naprosto mě tedy udivují tyhle informace a rád bych autorovi článku klidně poskytl veškerou komunikaci s touhle společností ,aby ji poslal paní obchodní ředitelce a vyjádřila se k tomu….Na peníze stále čekám. Aktuálně dnes mi opět došel mail… Číst vice »
Hm, tak s Easy to bylo nakonec ještě easy. Dokonce na kurzovém rozdílu jsem vydělal pár stovek, doufám, že mi pokryjí pokec s Hycinthou.
Tak u EasyJetu mi refundace trvala 6 týdnů. Nebylo to úplně bezproblémové, na část platby Easy zapomněl, tak jsem si musel pokecat se slečnou Hycinthou po zákaznické lince. Nakonec jsem se dočkal všech peněz, ale Hycintha to evidentně zautomatizované neměla. Nejspíš ruční práce.
Proč zde opět chybí vyjádření Kiwi.com?
K čemu se mají vyjadřovat? že dluží a že je lepší nakupovat přes ně?
Protože Kiwi.com se nevyjadřuje. Na přímé kontaktování pana Dlouhého přes Linkedin naší společností ClaimCloud pan Dlouhý nereaguje k dané problematice ohledně našich klientů. Když CEO nereaguje a strká hlavu do písku před problémy, pak to může vyvolávat podezření, že něco ve společnosti není něco v pořádku.
Proč opět chybí vyjádření Kiwi.com? Tohle má být seriózní žurnalistika?
Je pěkné, že Kiwi.com má tak loajální zaměstnance, kteří firmu nevracející peníze za letenky hájí. Jak si vyjádření představujete? Opakovaně Kiwi.com přiznalo, že není vše vráceno. Vím o x případech, kteří stále peníze nedostali. https://www.czechcrunch.cz/2020/12/na-vraceni-penez-stale-cekaji-desitky-tisic-lidi-nemuzeme-ale-platit-cizi-dluhy-rika-sef-kiwi-com-nektere-letenky-nove-dotuje/. Jsem opravdu poctěn, že do této firmy mířila státní podpora na inovativní byznys.
Kdyby byla pravda, že překupníkovi dluží dopravce, tak bych to bral jako polehčující okolnost.
Překupník především nekomunikuje.
to je vcelku jedno, pokud je prekupnik zlodej a podvodnik …