Páteřní tramvajová trať v centru Prahy je poškozená. Začíná nejméně týdenní výluka

Tramvaj na zastávce Moráň na Karlově náměstí. Foto: Praha.euTramvaj na zastávce Moráň na Karlově náměstí. Foto: Praha.eu

Tramvajová doprava v centru Prahy bude od dnešního večera zhruba na týden vážně narušena. Dopravní podnik (DPP) oznámil, že kvůli

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
VM_profil

Tak DPP sklízí zahrádku. Protože kombinovat železniční a tramvajové profily kolejnic, to nemůže skončit jinak než kolapsem profilu tramvajových kol a enormní urychlenou devastací hlav kolejnic. A žádné mazání tomu nepomůže. Špony všude po Praze a skřípání při průjezdu může nevidět a neslyšet jen diletant. A stále se to zhoršuje. Častější smyky a skluzy v provozu jen zhoršují bezpečnost provozu. Kdy si na to posvítí DÚ???

Milan

Hlavně je to úsek, který už má svoje odježděno, tam jsou snad ještě BKV panely. Kdy tam naposled proběhla generální rekonstrukce?

Jan

Tam BKV už dlouho nejsou. Je to tak 8-10 let od poslední kompletní rekonstrukce. A zrovna v oblouku Národní/Spálená jsou dlažební kostky pro rychlou a snadnou údržbu svršku.

Erik

Muzete to, prosim, rozvest jako uplnemu laikovi.. Dekuji

K.S.

V Brně se myslím na nezadlážděné úseky používají S49, problém může být v tom že se používají příliš malé okolky, úzké žlábky a pod. Rozhodně by to chtělo vědět z jakých kolejnic je trať postavená, jestli se náhodou nejedná o trať z BKV panelů a blokových kolejnic.

Dandule

Problem je pouze v tom ze v Brne nejezdi vysokonazni 15T a neni tam takovy provoz!!!! Lazarska kazdy 35sec tram!!!! Profily kolejnic jsou v poradku v oblouku se dava B3 na prime B1

Drain

Prd tomu rozumite problem je ve vozech 15T