Ta je po vykoštění, které v rámci modernizace při přípravě na DOZ problémová. Chtělo by to zkapacitnit dopravny (více a delších dopravních kolejí) a drát nad tím. A to klikacení by se jí dalo na dalších x let odpustit…
Na trase je hodně městeček i větších obcí, takže pro osobáky ty zajížďky tolik nevadí (až na výjimky, které lze řešit i bez investic desítek miliard). Že jsou v současnosti osobáky na severní půlce trati zlikvidovány, je spíš vinou zkorumpovaných krajských úřadů, než že by trať byla nepoužitelná.
Laik
4 let
Krásné stroje!
David
4 let
Škoda, že most není o něco širší, vešla by se tam případně druhá kolej.
ale údajně se počítá s elektrifikací a zvýšením nákladky, takže by příprava mostu na dvojkolejnost nebyla od věci, ale upřímně moc tomu zvýšení nákladky nevěřím
Pro MHD by se druhá kolej určitě využila. Přinejmenším pro linku „metra“ z Bolevce na Bory, která by mohla aspoň trochu pomoct přetíženým tramvajím a silnicím (s novými zastávkami u Stavebních strojů, kde je přestupní uzel a velký potenciál pro rozvoj a v Malém Bolevci v blízkosti sídliště). Pokud by se ale chtělo vyřešit dopravní problémy Plzně ve větší míře, navrhoval bych stavbu nové tunelové tratě přes Košutku a Vinice na Jižní předměstí. Uzavřel by se tak okruh a spolu se stávajícími tratěmi by tak „plzeňské metro“ mohlo mít tvar stuhy (linka v trase (Dobřany) Lhota – Valcha – ZČU… Číst vice »
Jarda Š.
4 let
Pod tím novým mostem ovšem nepovede čtyřpruh, ale bude tam kruhový objezd. Ten středový pilíř mostu bude v jeho středu.
Oprava, spletl jsem se. Kruháč má být opravdu pod tímto mostem.
K.S.
4 let
Podařený most a podařené fotky, z nějakého důvodu mi připadají že než z ČR jsou spíš někde ze západního pobřeží USA. Minule fotka Pendolína vypadala jak někde z Kalifornie, dnes bych to tipoval na Oregon, nebo Washington. 🙂
xyz
4 let
Čili kvůli výstavbě silnice byla po více než 4 měsíce mimo provoz železniční trať aneb další z dlouhých výluk na trati č. 160.
Ano, kvůli severnímu obchvatu Plzně, aby doprava (např. komunální odpad do spalovny v Chotíkově) nemusela jet po Tyršově, tj. středem města.
Druhá otázka pak směřuje na stav starého mostu. Staré železniční mosty začínají dožívat a čas nehledí na prostesty v podobě pomalých jízd. Tu i onde se opravují staré a staví nové železniční mosty, aniž by to bylo kvůli silnici.
Dobra správa se začíná konecne chystat na tu správnou změnu trakce…na pokrokovou parni
Zkoušení mostů parními lokomotivami je běžné. Proč ale byl most na trati Pňovany – Bezdružice zkoušen třemi Sergeji.
Patrně je na zkoušku vhodné nějaké konkrétní rozložení zátěže a vybírá se možnost, která se mu nejvíce přibližuje.
475.111 je opět provozní nebo nebyla zatopená?
Zatopená byla
Škoda, že se nikdo nepodívá na celkovou koncepci tratě Plzeň-Žatec, která je pro nějakou vážnější dopravu nepoužitelná, neboť se klikatí až hanba.
Klikatí se kvůli konfiguraci terénu, narovnávání by si vyžádalo řadu tunelů a estakád.
Pro osobní vlky by to nemuselo tak vadit.
Komentář patřil o úroveň výš… samozřejmě vlaky, ne vlky 🙂
Ale dívá.
Kdepak, ta už má svou slávu, dávno za sebou…Vždy to bude, jednokolejka…Náklad jako takový, tam bude hodně velká rarita…
Ta je po vykoštění, které v rámci modernizace při přípravě na DOZ problémová. Chtělo by to zkapacitnit dopravny (více a delších dopravních kolejí) a drát nad tím. A to klikacení by se jí dalo na dalších x let odpustit…
takže se nějak mohutně zkracovali a ubíraly koleje? pamatuji tam jeden uhlák za druhým se dvěma i třemi Sergeji nebo Čmeláky
Na trať 160 někdo koukal a existuje na ni TES. Ale není veřejná, sorry. Můžu jen říct, že díky ŽESNADu to nevypadalo vůbec zle… 25 kV AC dělá divy.
Ale, tak aspoň naznačte… 🙂
Naznačil Haha
Na trase je hodně městeček i větších obcí, takže pro osobáky ty zajížďky tolik nevadí (až na výjimky, které lze řešit i bez investic desítek miliard). Že jsou v současnosti osobáky na severní půlce trati zlikvidovány, je spíš vinou zkorumpovaných krajských úřadů, než že by trať byla nepoužitelná.
Krásné stroje!
Škoda, že most není o něco širší, vešla by se tam případně druhá kolej.
Není třeba. Mrkni do JŘ a nakládka, když nejsou odklony, také žádná sláva.
ale údajně se počítá s elektrifikací a zvýšením nákladky, takže by příprava mostu na dvojkolejnost nebyla od věci, ale upřímně moc tomu zvýšení nákladky nevěřím
Tak jestli se počítá s elektrifikací, tak na mostě mohla být aspoň nějaká příprava…
A není ten most náhodou kratší než odpovídá vzdálenosti sloupů TV?
Pro MHD by se druhá kolej určitě využila. Přinejmenším pro linku „metra“ z Bolevce na Bory, která by mohla aspoň trochu pomoct přetíženým tramvajím a silnicím (s novými zastávkami u Stavebních strojů, kde je přestupní uzel a velký potenciál pro rozvoj a v Malém Bolevci v blízkosti sídliště). Pokud by se ale chtělo vyřešit dopravní problémy Plzně ve větší míře, navrhoval bych stavbu nové tunelové tratě přes Košutku a Vinice na Jižní předměstí. Uzavřel by se tak okruh a spolu se stávajícími tratěmi by tak „plzeňské metro“ mohlo mít tvar stuhy (linka v trase (Dobřany) Lhota – Valcha – ZČU… Číst vice »
Pod tím novým mostem ovšem nepovede čtyřpruh, ale bude tam kruhový objezd. Ten středový pilíř mostu bude v jeho středu.
Nikoliv, ve středu kruhového objezdu bude pilíř druhého mostu vlečky do Ferony.
Oprava, spletl jsem se. Kruháč má být opravdu pod tímto mostem.
Podařený most a podařené fotky, z nějakého důvodu mi připadají že než z ČR jsou spíš někde ze západního pobřeží USA. Minule fotka Pendolína vypadala jak někde z Kalifornie, dnes bych to tipoval na Oregon, nebo Washington. 🙂
Čili kvůli výstavbě silnice byla po více než 4 měsíce mimo provoz železniční trať aneb další z dlouhých výluk na trati č. 160.
Tak teď by se mohlo začít třeba sekat křoví nebo podbíjet, ať je na další měsíc … dva klid…
Ještě jim raďte…
Ano, kvůli severnímu obchvatu Plzně, aby doprava (např. komunální odpad do spalovny v Chotíkově) nemusela jet po Tyršově, tj. středem města.
Druhá otázka pak směřuje na stav starého mostu. Staré železniční mosty začínají dožívat a čas nehledí na prostesty v podobě pomalých jízd. Tu i onde se opravují staré a staví nové železniční mosty, aniž by to bylo kvůli silnici.
Pokračování od nynější stavby (viz výše) je takto, koho to zajímá: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/192/infoletak_s20-jasminova-jatecni.pdf + https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/193/infoletak_s20-jatecni-na_roudne.pdf (souběh se 4. stavbou uzlu Plzeň).