Pařížský aerosalon začíná, rekordní objednávky zůstávají otázkou

Pařížský aerosalon. Zdroj: Facebook.com - Paris Air ShowPařížský aerosalon. Zdroj: Facebook.com - Paris Air Show

Na sedmidenní Air Show pořádané na letišti Le Bourget budou k vidění desítky kusů letadel, mezi nimiž nebudou chybět stroje předních výrobců.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny Cash

Nedokázal by mi prosím někdo poradit, který den je nejlepší Aerosalon navštívit? Jestli v pátek, sobotu nebo v neděli?

JiVe

Dnes, ale musíš si pospíšit

Conti777

Jen tak pro info, veřejnost se tam dostane až v pátek

Apex

Otázkou je, jaké velké objednávky je možné čekat, kromě těch naznačených. Airbus aktuálně eviduje 7,254 nedodaných strojů, z toho 6,604 A220 a A320/1 (2,293 A320n, 3,682 A321n a 529 A220s; rozdíl 100 jsou objednávky mimo letecké společnosti/leasingové společnosti) a dále 209 A330 a 441 A350. Boeing měl na konci května nevyřízených 4,634 objednávek (což je nárůst oproti dubnu o 67), z toho: 3,655 737, 116 767, 324 777 and 539 787. To znamená pro společnosti, které by i chtěly nakupovat, velice nezáviděníhodnou situaci a složité rozhodování… vzhledem k tomu, jak dlouho mohou čekat na vyřízení takové objednávky.

David

Na jednu stranu ano, minimálně v případě A320 je ten problém opravdu velký, nové dodávky jsou out do roku 2029, ale jinak je možné se dostat na řadu relativně „rychle“, tzn. třeba do dvou let.
Řada velkých objednávek je od začátku rozložena do několika let, takže může být objednávka z roku 2019, ale naplánované dodání je třeba rok 2027 a podobně. A kdo zaváhá teď, může dopadnout stejně jako u A320, že prostě najednou nebude možnost dřív než za 6 let. Proto společnosti nakupují průběžně

Igor Mauricio

Je prosim mozne nekde takova cisla takto prehledne ziskat oficialne? A treba i s pohledem do historie? Dekuji za nasmerovani