Pár metrů od srážky. Drážní inspekce doporučila posunutí odjezdových návěstidel v Dluhonicích
Nedovolená jízda nákladního vlaku v Dluhonicích. Foto: Drážní inspekce![Nedovolená jízda nákladního vlaku v Dluhonicích. Foto: Drážní inspekce](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2023/08/dluhon1.jpg)
![Nedovolená jízda nákladního vlaku v Dluhonicích. Foto: Drážní inspekce](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2023/08/dluhon1.jpg)
Měření ukázalo, že čtyři z pěti návěstidel byla svými osami posunuta oproti osám příslušných kolejí
Je super, že se taky někdo zeptal na názory strojvedoucích, kteří tam jezdí. Pro ně jsou vlastně ty koleje určené a postavené. SŽ by obecně dopravce mělo brát jako zákazníky, kterým je potřeba poskytovat co nejlepší služby.
By mělo… to jsi napsal moc hezky.👌
Jak to řekl Václav Rubeš před cca 10 lety, železnice nám přešlapuje na místě a ty lepší časy skončili, pokud se v této zemi nezačne dít něco zásadního a není to problém železnice, je to problém politiků, neexistující dopravní koncepce tohoto státu…
Dluhonice, Poříčany… ošklivý a nepěkný oblouk. 🤪
To jako ze každá ztráta kódu ma vážně znamenat brzdění? No, tak to můžeme na některých úsecích rovnou zabalit…
Tak přesně tomuhle typu incidentů by ale měl předcházet i ten předpotopní barvičkovač.
Pokud je ovšem ve stanici přenos kódu. Bez něj …
To je principiálně špatně, když nejde jednoznačně přiřadit návěst ke koleji, bez nutnosti si to odpočítat. Nějakých 34 cm to nevytrhne, když je to v oblouku. Desítky let se s tím fírové museli potýkat a teď už se na tom nic nebude chtít zlepšovat, protože přeci jednou bude ETCS.
Traťová část ETCS už v Dluhonicích je.
Za čtyři měsíce by tam měl být výhradní provoz ETCS L2 a na tom návěstidle by už nemělo záležet.
Takových stanic je …. večerní Libeň taky v některých místech stojící to.
Hledat co pro vás platí, při propletani se mezi náklady, obzvláště k 1. nástupišti, s poulicnim i drážní osvětlení, někdy pěkně zvedne tlak a adrenalin.
„““……….. činnost strojvedoucího průběžného nákladního vlaku, jenž po nařízení jízdy podle rozhledových poměrů vyplývajícím z činnosti vlakového zabezpečovače (po tzv. ztrátě kódu v důsledku nedovolené jízdy nákladního expresu za odjezdové návěstidlo L4) nikterak neupravil – nekontroloval rychlost vlaku a nepokračoval opatrně v další jízdě.““
– opravdu Vám to dává někomu smysl?
Mě teda moc né – prosím tímto o případné vysvětlení.
Není, (nebo nebyl) náhodou podobný problém s určením správného návěstidla k příslušné koleji i v Poříčanech?
https://zdopravy.cz/poricany-jako-kriticke-misto-ceske-zeleznice-nikde-jinde-strojvedouci-tolik-nechybuji-151030/?comments=1#comments
Je to přesně napsáno. SŽ má všechno podle normy a stejně je to úplně naprd. Ale nápravy se nikdo nedovolá. Takhle zprasených míst budou na síti SŽ možná tisíce a navíc ještě bez kódování, nebo s naprosto zpraseným umístěním, stačí mrknout třeba do brněnského uzlu. A SŽ taková místa dál produkuje jako na běžícím pásu s poukazem na to, že podle norem je přece všechno v pořádku…😡
A SŽ si vydává normy? Schvaluje trať způsobilou provozu? Tohle místní hospodský nadávání na SŽ má velkou přidanou hodnotu, místo zaměřit se na taková místa jako Ministerstvo dopravy, drážní úřad a koneckonců i zaměstnavatel strojvůdce, protože ten má mít největší zájem na bezpečnost svého zaměstnance, majetku a nákladu.