Ostře sledovaná D3: Českou dálnici poprvé budují Italové, stavbu pohlídá dron
D3 u Budějovic staví Salini Impregilo a Doprastav. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Na jih od Českých Budějovic byla v pátek slavnostně zahájena stavba dálnice D3 Hodějovice – Třebonín, což je třináctikilometrová jižní
Taky by mohli nejen zahajovat, ale i dokončovat. Rozdělaných staveb na D3 je celkem dost, skutečně dokončených je žalostně málo. A i D3 207/308 Tábor-Veselí-Bošilec jsou jen v předběžném provozu bez kolaudace. A to za ty nedodělky stát vesele vybírá poplatky už více než 5 let :-)!
nemají místní a lokální zdroje
To musí být opravdu prekérní situace, z toho bych byl psychicky i duševně otřesen…
No ono to neni zadna sranda kdyz nemate na trhu kontakty historicky. Pravdepodobne nakoupite spoustu materialu draz a nebo z vetsi vzdalenosti😉
To nebyla pointa toho prispevku 🙂
Není jásání předčasné? Co třeba porychtovat veřejnou dopravu? Mocně poničenou nekompetencí, amatérismem minulého krajského vedení…
Hele, Chachare, nemáš tady náhodou banán?
Neměla být D3 do Dvořiště hotová již do konce roku 2023? Že by další posun.
Zajímavé je, že se stále nějak moc neřeší D3 ve středních Čechách.
Podle letáku je tam 2024, ale není koordinace s Rakouskou stranou.
Není, protože už není takřka co koordinovat, neboť Rakušáci mají skoro hotovo.
Podle mapy, kterou jsem dnes dostal na staveništi je předpokládaná realizace úseku Nažidla – st. hranice 2022 – 2025. Bude tam zřejmě nějaká potíž s EIA, protože úsek vede územím Natura. Úseku ve středních Čechách se chceme věnovat v samostatném článku, i tam se možná bude muset opakovat proces EIA.
Jan Šindelář: Máte pravdu, podle aktualizace 3/2019 bude úsek Třeboní – Kaplice nádraží 2023, zbytek na hranice 2025. Pak mne zaujalo, že ve středních Čechách se počítá s výstavbou 2024 – 2028, přitom u některých úseků již běží územní řízení, takže by se například dálnice okolo Miličína dala stavět dříve.
vzdy je dobre pripocist tak 2//3 roky oproti navrhum 🙁