Ostravská vyhlídková linka obslouží patrovými autobusy i Porubu a Jih
Dvoupodlažní autobus (doubledecker) ostravského dopravního podniku. Pramen: DPO
Ve všední dny budou patrové autobusy jezdit na lince 78, která spojuje Porubu a průmyslovou zónu v Hrabové.
Výborný počin proto, aby zde život byl příjemnější, pestřejší.
Svezení je v nich moc hezké…
Dotaz na znalejší, jak se zatím vyplácí provoz těchto patrových autobusu?
Vzhledem k jejich ceně se nikdy jejich provoz oproti vozidlu se stejnou kapacitou (což je kvůli omezení pouze na sedící cestujících něco mezi SU10 a SU12) nikdy nevyplatí. A nevyplácí.
To je jedno. DPO natáhne jako vždy ruku a město zatáhne.
Papaláš si přál atrakci, papaláš si pořídil atrakci, ikdyž ne za svoje.
Tu v Brně je Onderkův orloj… 🙁
Mohu-li se zeptat, jak to, zda se vyplácí, chcete měřit? Samozřejmě, že oproti jakémukoli Urbinu, které by cestující zvládlo odvézt taky, to nikdy nevyjde. Ale jak už zmínil pan Jiří níže, tyto autobusy byly kupovány za specifickým účelem, vlastně jako atrakce. S jejich nákupem samozřejmě nemusíte souhlasit, ale toto si musí obhájit vedení města. Nicméně když už se podíváme na podobné projekty jako Báňské spěšné vlaky, vlaková linka Svinov – ZOO nebo pára na Osoblaze, všechny jsou dotované. A pokud budou doubledeckery obsluhovat daleko větší část města a stanou se svozovou linkou mezi největšími sídlišti a hlavními atrakcemi, pak se… Číst vice »
Nemohou, protože pokud mají vozit ty davy lidí do ZOO, tak musí mít kapacitu. Do ZOO chci jet s kočárkem. Ve voze se může převážet pouze jeden!!!!
Takže je to nesmysl!
Jsou věci, které na kalkulačce nevypočítáte, přesahují prostou efektivnost.