Ostrava shání nové kloubové trolejbusy, vypsala soutěž až na 6 vozidel

Trolejbus Solaris Trollino 18 AC. Foto: DPOTrolejbus Solaris Trollino 18 AC. Foto: DPO

DPO se ve smlouvě zaváže k odběru čtyř vozidel.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PvvS

Schadewerk má volný termín ?

Ondřej 2

Tolik moc?

Luboš Beneš

Nechci množstevní slevu zadarmo….

Mystifying oracle

Kdopak to asi vyhraje a proč zrovna Škoda? 🙂

Miloš Zikmund

To je jedině dobře. Nebo myslíte, že zahraniční firmy je dělají nějak lépe?
Lidé v ČR mají alespoň odbornou práci.

Zbyněk

Chtělo by to zjednodušit systém nahazování spadlých sběračů. Asi to nemají všechny trolejbusy stejně, ale často vídávám, že když trolejbusu spadne sběrač, musí řidič jít dozadu, ručně stáhnout lana sběrače až dolů, a pak zase lana povolovat a směrovat je do vedení. Celá tahle akce zabere 3-5 minut a zpoždění letí nahoru.
Nevím jestli to tak mají všechny typy trolejbusů, podělí se někdo zkušenější? 🙂

Vojtěch

Tak třeba v Plzni se nám při výpadku u všech trolejbusů stáhnou sběrače automaticky na střechu a my je jen nasadíme zpátky na dráty.
To mají určitě i v Ostravě minimálně parciální trolejbusy.

Graylag

To jsou právě ty poloautomatické sběrače o kterých se píše. Když je potřeba, samy se stáhnou dolů. Nahodit nahoru už je musí řidič ručně, protože bez stříšek na trolejích a precizně postaveného trolejbusu samy nenaskočí.
Nicméně pokud jde o parciální trolejbus nebo alespoň trolejbus se superkapacitory, tak alespoň dokáže dojet do nejbližší zastávky a nahodit je až tam.

Zbyněk

Díky za odpovědi i za mínuska, člověk se hned cítí dobře, když ví, že se může zeptat na zkušenosti jiných 😀

Peeetr

Tak hlavně by to chtělo regulovat výkon slunce, aby v létě bylo menší vedro a v zimě menší zima.

Avlaky

Nové trolejbusu se budou hodit, včera o jeden DPO přišel

Igor

Zrovna mě taky napadlo, že zareagovali na nehodu rychle 🙂

Kernteriér

Práce kvapná, málo platná. Neuvědomili si v tom spěchu, že boural krátký.🙂

Pavel Vavříček

Ne ten se nakonec bude opravovat. Karosérie od Solarisu je bytelná. Není to jak 21Tr

Miloš Zikmund

Když si uvědomíte kdy byla 21Tr vyrobena a jak vznikala tak to byl velmi povedený stroj. Devítka byla bytelnější a jezdí stále.

Jméno.m

Nepřišel a navíc je krátký.

Avlaky

To je snad jedno, DPO chce taky 25 dlouhých tramvaji a má teď jen 21 ( z toho 5 se vyrazovat nebude)