To je jedině dobře. Nebo myslíte, že zahraniční firmy je dělají nějak lépe?
Lidé v ČR mají alespoň odbornou práci.
Zbyněk
1 rok
Chtělo by to zjednodušit systém nahazování spadlých sběračů. Asi to nemají všechny trolejbusy stejně, ale často vídávám, že když trolejbusu spadne sběrač, musí řidič jít dozadu, ručně stáhnout lana sběrače až dolů, a pak zase lana povolovat a směrovat je do vedení. Celá tahle akce zabere 3-5 minut a zpoždění letí nahoru.
Nevím jestli to tak mají všechny typy trolejbusů, podělí se někdo zkušenější? 🙂
Tak třeba v Plzni se nám při výpadku u všech trolejbusů stáhnou sběrače automaticky na střechu a my je jen nasadíme zpátky na dráty.
To mají určitě i v Ostravě minimálně parciální trolejbusy.
To jsou právě ty poloautomatické sběrače o kterých se píše. Když je potřeba, samy se stáhnou dolů. Nahodit nahoru už je musí řidič ručně, protože bez stříšek na trolejích a precizně postaveného trolejbusu samy nenaskočí.
Nicméně pokud jde o parciální trolejbus nebo alespoň trolejbus se superkapacitory, tak alespoň dokáže dojet do nejbližší zastávky a nahodit je až tam.
Schadewerk má volný termín ?
Tolik moc?
Nechci množstevní slevu zadarmo….
Kdopak to asi vyhraje a proč zrovna Škoda? 🙂
To je jedině dobře. Nebo myslíte, že zahraniční firmy je dělají nějak lépe?
Lidé v ČR mají alespoň odbornou práci.
Chtělo by to zjednodušit systém nahazování spadlých sběračů. Asi to nemají všechny trolejbusy stejně, ale často vídávám, že když trolejbusu spadne sběrač, musí řidič jít dozadu, ručně stáhnout lana sběrače až dolů, a pak zase lana povolovat a směrovat je do vedení. Celá tahle akce zabere 3-5 minut a zpoždění letí nahoru.
Nevím jestli to tak mají všechny typy trolejbusů, podělí se někdo zkušenější? 🙂
Tak třeba v Plzni se nám při výpadku u všech trolejbusů stáhnou sběrače automaticky na střechu a my je jen nasadíme zpátky na dráty.
To mají určitě i v Ostravě minimálně parciální trolejbusy.
To jsou právě ty poloautomatické sběrače o kterých se píše. Když je potřeba, samy se stáhnou dolů. Nahodit nahoru už je musí řidič ručně, protože bez stříšek na trolejích a precizně postaveného trolejbusu samy nenaskočí.
Nicméně pokud jde o parciální trolejbus nebo alespoň trolejbus se superkapacitory, tak alespoň dokáže dojet do nejbližší zastávky a nahodit je až tam.
Díky za odpovědi i za mínuska, člověk se hned cítí dobře, když ví, že se může zeptat na zkušenosti jiných 😀
Tak hlavně by to chtělo regulovat výkon slunce, aby v létě bylo menší vedro a v zimě menší zima.
Nové trolejbusu se budou hodit, včera o jeden DPO přišel
Zrovna mě taky napadlo, že zareagovali na nehodu rychle 🙂
Práce kvapná, málo platná. Neuvědomili si v tom spěchu, že boural krátký.🙂
Nepřišel a navíc je krátký.
To je snad jedno, DPO chce taky 25 dlouhých tramvaji a má teď jen 21 ( z toho 5 se vyrazovat nebude)
Když si uvědomíte kdy byla 21Tr vyrobena a jak vznikala tak to byl velmi povedený stroj. Devítka byla bytelnější a jezdí stále.