Ostrava šetří kapacity, výluku pokrývají i soukromníci, pro DPO jezdí Z-Group bus
Autobus Iveco Crossway společnosti Z-Group Bus. Autor: Zdopravy.cz/Jan Meichsner
Externí dopravce má DPO šetřit kapacity vlastních řidičů.
Absolutně nespolehlivý dopravce pro výluky ČD (NAD) v MS kraji…
Dost mě překvapilo, když přijel tento „cizí“ autobus, který je označen pouze nápisem „náhradní doprava“ takže jsem znejistěl jestli je to ono nebo je nějaká výluka jiného dopravce.
Dá se s ním jet zadarmo, protože tam není terminál na placení jízdného. Někomu by mohlo ještě vadit, že se nehlásí zastávky (ani na monitoru).
Mám pocit, že DPO si ty externí autobusy objednalo, aby se mu nekazila statistika dieselových vozů.
DPO si „statistiku“ o které mluvíte kazí sám i bez výluky.
Externího dopravce si objednali jednoduše protože nejsou schopni pokrýt turnusovou potřebu řidičů.
DPO si na dané výluce zajišťuje jedno šejdrové pořadí, na kterém i tak jezdí trolejbusáci.
„pan Zemek je slušný člověk“, jak uznal soud, když si domluvil tzv.trest za podvody, kdy obral stát a daňové poplatníky o víc jak 300 milionů. Tak čemu se divíte, když to i takto v tomto státě jde…
Že máme v MS kraji takového nespolehlivého dopravce, co vynechává spoje v regionální dopravě, přetěžuje řidiče přesčasy, dělá ostudu všem slušným dopravcům, můžeme poděkovat Unuckovi, který šel ve výběrkách na ruku Zemkovi.
Co prosím? Tak dopravce snad vyhrál tím, že dal nejnižší cenu za ujetý km. Na ruku jim fakt nikdo nešel.
Jen pár náznaků, o kterých se ví, jsou tolerovány, ale ukazují na propojení politiky na Zemka: Z-group vypíná strojky v busech, aby nebylo poznat, že buď spoj nezajistili nebo jej zajišťují neschváleným busem. Však čestné prohlášení, že spoj byl odjet, ale žádní cestující nejeli, to spraví. Z-group dostal navýšení cenové sazby na mzdy řidičů, i když už byla cena vysoutěžena, mimo obvyklou indexaci ceny. Z-group začal jezdit v některých soutěžích o půl roku později, protože neměl zajištěné nové autobusy, tak dostal půl roku navíc. Z-group i s půl rokem navíc nasazoval další rok špatné typy busů na některé turnusy, kde… Číst vice »
No právě že to nemůžete dokázat a jsou to spekulace. Vypnuté strojky mohou souviset s chybou systému po aktualizaci.. třeba. Já na trase FM-NJ zaznamenal, že řidič se třikrát pokoušel o reset systému a všichni je-li na účet dopravce.
Mýlíte se, smlouva mezi objednatelem a dopravcem je postavena tak, že dopravce má garantovaný příjem za kilometr. Od této částky se odečítají tržby inkasované od cestujících (včetně kompenzace slev od ministerstva dopravy) a zbytek platí objednatel. Takže oč méně tržeb od cestujících dopravce vykáže, o to více objednatel doplatí, příjem za kilometr je pro dopravce konstantní.
Pokud vím,autobusy jsou vybaveny samostatnou GPS a tudíž i když bude vypnutý strojek, dá se bez problémů zjistit nejen poloha,ale i dle značky typ autobusů, což pro koordinátora, který hrozně rád účtuje pokuty,nebude problém
No, ako to tu citam, som velmi rad ze v Trencine Zemka poslali do kelu
https://imhd.sk/tn/doc/sk/20994/V-s%C3%BA%C5%A5a%C5%BEi-na-poskytovanie-slu%C5%BEieb-MHD-Tren%C4%8D%C3%ADn-napokon-uspel-Transdev
Z-group to je radost. Stacilo mi, na den nato. Vypsane busy. Misto dvou jel jeden. Banda nastava. Nektere busy nejely vubec. Dle ridice, nejsou ridici a nema to kdo odjezdit. Hlavneze penize za to dostali.
To si dělajibZemekovci snad srandu to asi neví v DPO jak to například vypadá v Kopřivnici … Že tam nemá skoro kdo jezdit Kazdy kdo může od něj utíká k transdevu nebo k TQM ještě si bere subdodávku.uz tak má Z-group šílený problémy na krajských linkách tak proč neudělat ještě větší.
Zemek v celé parádě. Pro korunu přes plot skočí a roztrhne si kalhoty. Hlavně aby v jeho rajonu nejezdil nikdo jiný.
Podobně to vede Zemkova OAD Kolín ve Středních Čechách. Ve čtvrtek nejelo 50 spojů, ale na výluky se lidi najdou.