Osm měsíců omezení mezi Brnem a Mikulovem. Most přes Nové Mlýny vyjde ŘSD o čtvrtinu dráž
Most na silnici I/52 přes vodní dílo Nové Mlýny. Foto: Google
Sdružení stavebních firem FIRESTA-Fišer, rekonstrukce, stavby a Eurovia CS vyhrálo zakázku na stavbu nového mostu přes vodní dílo Nové Mlýny
Žádná D52 na Vídeň dostavěna nebude. Pamatujte si moje slova.
A co ho předělat rovnou na dálniční?
Přehlédneme-li Přemkovo konstatování (viz příspěvek výše) o tom, že to nebude nikdy (čehož se zřejmě opravdu nedožiji) a odhlédneme-li od natěšených vychcánků mající skoupený každý metřík půdy po celé možné trase již cca 20 let (každý odložený rok se prodražuje víc a víc, tedy opět výstavba v nedohlednu plus k tomu jedinci z druhé strany řeky, kteří najdou klidnš i živího mamuta, ausgerechnet pasoucího se zrovna na jedné z projektovaných MUK) mě především zajímá, kde se ten dálniční most vlastně postaví a hlavně kteří, že machři to budou??? No, jestli jste měl na mysli v původní trase, jak je vedena… Číst vice »
Za tu dobu od zjištění, že původní most spadne, mohli s předstihem postavit dálniční most nebo aspoň jeho půlku. Banda dementů tohle. No v Dunajovicích se mají na co těšit, ale na druhé straně jim to trošku přeju, když místní starosta vede „pravedlivý“ boj proti D52. Hledání smysluplných objízdných tras bude docela adrenalin. Alternativy jsou kromě Brodu nad Dyjí Velké Krůty-Reintal s rizikem Břeclav, nebo Láva nad Dyjí.
Samozřejmě by bylo nejlepší hned vedle postavit most, který by rovnou sloužil pro budoucí dálnici. Nicméně to není možné s dnešními zákony. Je potřeba projít celý povolovací proces, který zabere 10 let. A aktivisti tady budou protestovat a hodně.
Řeknu asi kacířskou myšlenku. Ale co tak se vykašlat na stavební povolení a postavit rovnou dálniční most? Co by se stalo? Myslím, že nic hrozného. Na případnou pokutu by se rádi složili nejen místní. Nehledě, že dnes tak postupuje kde kdo. Nejdříve staví a až pak řeší povolení.
Myslím, že na takové věci by měl myslet zákon a umožňovat pružně reagovat na potřeby.
jenže tu je nevýhoda, že to platí stát a tím úředníci a ti by s tím měli zase problém…
Reintal je jistota už několik let…. Radar je tam akorát v Grosskurtu a určtě není nastaven na 20 km/h….
2020- zacatek stavby
2018-2019- vyberove rizeni
2018- po 1 roce ponton co lampasaci postavili kdysi za 14 dni. Honzik Kroupu a fialka potreboval rok
2017 se zjistilo ze most spadne
Ceska HANBA
Az zase nekdo v clanku o regionalnich letistich v CR bude psat v diskusi o tom, ze Viden je blizko, necht si prosim vzpomene na tento clanek
Co znám Brňáky, tak ti jezdí na Schwechat přes Bratislavu.
Já tam teda dlouho nebyl, ale posledně jsem jel se student agency po I52.
No tak bude muset po Břeclavské Dálnici, odbočit před Hustopečema a jet přes Zaječí/Věstonice směr Mikulov.
Ta cast mezi Hustopecemi a Mikulovem s cyklostezkou na telese silnice II. tridy je obzvlaste vyzivna, tam bych kamiony na objizdku nesmeroval. Bylo by to rizikove z hlediska bezpecnosti.
V teto oblasti chybi nekolik obchvatu!
Na letiště do Vídně z Brna je nejlepší rj či RJ. Pokud není odlet či přistání v „nesmyslný“ čas, je to nejrychlejší a nejpohodlnější, jezdí to prakticky co hodina a neřešíte parkování, tragedii do Mikulova a zácpy ve Vídni. Je to kousek, proč mít nesmyslné, dotované letiště v každé díře.
No, jsem rád, že jsem si pro svoje cesty do ČR letos objevil příjemnou alternativu přes Horn – Schrems – Halámky. Když už nic jiného, potkám tu řádově méně PL kamionů.
V Rakousku je cesta super. V Cesku pamatuje jeste vyhnane Nemce.. sama vesnice, i tam kde neni barak a radary. Neni to dobry
Ano, tahle trasa je super a bez kalamit a hustého provozu. Také ji používám, když musím do Vídně nebo přes ni autem.
Je prosím nějaký rozumný důvod, proč to rovnou nepostavit už jako poloviční profil budoucí D52 ?
Dle křišťálové koule (přehled plánovaných stavebních akcí ŘSD) má být stavba už opravdového dálničního mostu započata v roce 2025…
Udělat to rovnou a pořádně…
čekal bych, že to tak bude. Ono zda se spíš neuvažuje, že bude jeden silniční+cyklo a druhý dálniční. často se teď staví- alternativa k dálnici. Jedno odbočení: Koukal jsem třeba na D4 úsek Háje- Milín, kde se k dálnici budu stavět alternativní silnice 604 ve stejné délce jako dálnice…
Nene. Ani nový most nebude mít parametry na dálnici. Až bude dálniční, tak se bude muset zase rozšířit…
tomu nerozumím? chápal bych situaci že současná stavba je most u silnice I/52, která po dokončení dálnice bude tato silnice třeba II/652 a vedle současného mostu se přilepí most nový (dálniční) kudy povede D52. Zdroj: ŘSD Nebo to bude jinak? jinak nevím, zda co jsem dostal ty (-)
Okopírováno z letáku ŘSD : „Stavba (mostu přes NMN) využívá stávající silnici I/52 jako levou polovinu
dálnice.“
Česko staví dálnice tak rychle, až mu Rakousko nestačí! Nech si to všici zapamätajú!
Zeptejte se pana Patrika jeho sekty Deti Zeme :-)!!!
Patrik je sice krysa neskutečná, ale jen využívá jak zákonů naší země, tak hlavně šlendriánu, neschopnosti a arogance nejen ŘSD.
Takže není krysa, pouze analogie bílých hackerů upozorňujících na tristní oficiální stav. Mirka znám osobně a ti, co jej neznají, nemají právo jej nálepkovat.
zneužití práva je specifický projev jeho obcházení. Jedná se o simulaci legálnosti za dosažení zjevného účelu, který v souladu se zákonem není….
Díky takovým jako je Patrik je celá řada významných staveb oddálena a díky němu spousta lidí neskutečně trpí. To co dělá s ochranou přírodu opravdu nemá nic společného. Ovšem, že je nejen ŘSD mnohdy neschopné naslouchat občanům a někdy nesmírně arogantní je věc druhá.
To je jako s D1, nejdřív opravit a pak rozšířit
stavba nebude zapocata ani v 2025.
D52 nemá územní rozhodnutí ani stavební povolení tak se nemůže stavět, co je vám na tom nejasneho?
Cituji: „Jedná se o nezbytnou opravu mostu, jejíž technické řešení umožňuje nosnou konstrukci výhledově rozšířit,“
Ta druhá polovina je odpovědí na Váš dotaz: Vlk se nažere (konstrukce mostu se využije) ale koza zůstane celá (prostě to je oprava, územní řízení netřeba, pak se navaří další železo). A úření šiml může v klidu žvýkat seno, jako to dělal roky před tím.
Tak to bude v létě naprosté sado-maso, jak na objízdných trasách, tak i přes Břeclav, což je pro osobák celkem logická trasa, jak se tomu vyhnout, i za cenu zdržení při průjezdu Břeclaví.