Osm dopravců na jedné trase. Norse Atlantic zvýšil konkurenci mezi Paříží a New Yorkem

První let Norse Atlantic Airways mezi Paříží a New Yorkem. Foto: Norse AtlanticPrvní let Norse Atlantic Airways mezi Paříží a New Yorkem. Foto: Norse Atlantic

Na velmi vytíženou trasu vstoupí ještě letos JetBlue.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Rychloběžka

Podpora klimatu jak vyšitá. 😡😵‍💫

Zbyněk

Je to takový super low cost na dálkovky, v ceně jen batůžek a vše ostatní za příplatek. Ano, dá se koupit vyšší tarif s více zavazadly a jídlem v ceně, ale tam už ztrácí výhodu nízké ceny.

Pavel

No, zas tak moc lowcost není 🙂 Když se podívám na letní ceny Norse na červenec a srpen (CDG-JFK a zpět, týdenní pobyt), tak norse 17-20, v srpnu pak rozmezí, řekněme 14-17, v řijnu pak rozmezí 10-12. Když je pak porovnám s cenami klasických dopravců (do výnběru jsem dal Deltu, United, American, Air France – jen přímé lety), tak ceny jsou stejné, liší se v pár drobnách, v řijnu pak jsou klasičtí dopravci převážně o něco levnější. Když k tomu „minimálnímu“ rozdílu připočtu 90 USD za příručák, který chce Norse (a který je u druhé skupiny v ceně), tak to… Číst vice »

David

A jeste riziko krachu, tak se snimi nevyplati zaobirat.

John

On ‚normální‘ dopravce např Délka v Basic economy účtuje za transatlantic kufr také….

Pavel

Nemluvím o odbaveném kufru … mluvím o prirucnim zavazadle. V Norse doplácíte 2×45€ i za příručák. Ten máte v Deltě i v Basic economy.

Jarda

Za mě naopak super čas! Mohu odletět z Prahy pozdě odpoledne a nezabiju tím celý pracovní den.

Libcha

Ten uvedený letový řád vypadá dost divně, na první pohled letí v dost neatraktivních časech. Mně by připadaly logičtější časy v obou směrech tak o minimálně 4 hodiny dřív. Ale možná to je schválně právě aby tvořil alternativu k té konkurenci?

Walker

A nebo v ty atraktivni casy uz nejsou volne sloty?

Pavel

Ten večerní let z paříze do USA … to je uplne super cas, a je to skvela alternativa – vetsi cast letu klasickych aerolinek je soustredena do dopolednich / poledních hodin – kvůli následným přestupům na následné lety, a vecernich letu je docela malo (a – subjektivne, nemam proto zadna tvrda data – mi prijdou i celkem dražší).

Ten let zpátky až kolem půlnoci už mi přijde dost divoký, ale tak ono jim nic moc nezbývá – když už jim tam to letadlo z evropy pozdě dorazí, tak holt se z JFK poletí až po půlnoci.

Mat

Odlet z JFK v 0:30 je perfektní. Člověk v pohodě usne a nedorazí do Evropy s hodinou spánku. Úplně nejhorší jsou odlety z USA někdy ve 14/15, bez šance usnout a v Evropě někdy v 6 ráno, pak celý den před sebou.

Pavel

Tenhle pohled ma vec me napadl, a zcela s nim souhlasim.

Ale mam tendenci na to koukat spis pohledem toho, ze kdyz uz su v new yorku, takmz hotelu me vyhodi pred polednem (a nebo pokud mam late checkout tak treba ve tri) a co pak?

Courat se zbytek dne po new yorku cloveku casto uz nechce, a kdyby chtelo, tak pak resit logistiku, kde si dat sprchu a prevliknout do cistyho a tak … opruz

John

AF z JFK odlétá nějak okolo 23. hod…to už zase tak velký rozdíl není, letěl jsem s nimi cca před 3 týdny.

Původní Aleš

Přesně tak, osobně jsem před pár měsíci letěl na shodné trase s AF, jak se naboardovalo tak jsem to zalomil, ani jídlo jsem neodebral a probudil jsem se těsně před Paříží relativně vyspalý.

Původní Aleš

O půlnoci (zapomněl jsem napsat).

František

Oba lety si najdou své příznivce. V prvním případě to budou zejména Francouzi, co ocení, že si na odlet nemusí brát den volna. Cestou zpět pak poletí ti, kterým zaplacená noc ubytování dá celý den v NY a ti, kteří v NY přestupují – s dobou letu do NY a časovým posunem při cestě na Východ pak nebudou muset využít často i dražších ranních letů 🙂 Respektive vše naopak z pohledu Američanů.

Pavel

Hmm , dobrá poznámka 🙂 Ano, pohled Američana mě nenapadl, inu ten Evropa centrismus 🙂

Pro Američana je ten čas zpátečního letu super, to nepochybně 🙂