Opuštěné tratě na jihu oživí pára, Všudybylka zajede k Temelínu a dá si závod s 810

Parní lokomotiva řady 354 zvaná Všudybylka. Autor: České dráhyParní lokomotiva řady 354 zvaná Všudybylka. Autor: České dráhy

Jihočeši si v následujících dnech užijí vůni parního vlaku. Tedy pokud hejtmanství do pátku nevydá po vzoru středních Čech zákaz

Zpět na článek
4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kubík

Oslava tratí, které Jihočeský kraj se svými „dopravními odborníky“ propagující automobilovou dopravu zácpami před Budějovicemi, zničil. Trochu smutná oslava.

JIP

To je opravdu smutné. U nás v ústeckém kraji se zase podařilo pod taktovkou pana Šulce cca před deseti lety uzavřít kozí dráhu Oldřichov – Děčín. Jeho snem bylo, všude autobusy. Toto sváděl na sjezd dálnice u „pivovaru“ v Děčíně. Dodnes tam nic nestojí. Škoda, po rozmachu turismu vlakem, by to byla asi zajímavá trať. Je tam i zastávka, kde máte dolní stanici lanovky na Komáři Vížku – nejdelší sedačková lanovka v republice. Prý i v Evropě.

železničář v důchodu

S přípojkou na dálnici to teď už, pokud vím, až tak úplně nesouvisí: majiteli pivovaru se zkrátka jen nechce financovat vybudování dalšího zabezpečeného silničního přejezdu přes trať na „Kozině“(na parkoviště u pivovaru) a zjevně má dostatečně „dlouhé prsty“ i k vedení města i kraje – a SŽDC (OŘ Ústí nad Labem) ta situace evidentně rovněž velice vyhovuje …

Kubík

Šulc to začal ničit a jeho následovníci to dosud nerehabilitovali, pouze současný hejtman Bubeníček má snahu, ale měl by ty turistické tratě opět vrátit do pravidelného provozu, samozřejmě ne tím způsobem jako to uděli v Pc kraji, aby to zase zrušili z důvodu špatných jízdního řádů a neschponost propojit busy s vlaky. V každém kraji se od roku 2004 co vznikly, našli hejtman (ky) , kteří o železnici nevěděli a nechtěli vědět nic a místo zlepšení jízdních řádů přivedli dráhu zugrund. Hranice krajů je také katastrofa a to nejen v Česku.