Opravy silnice I/18 mezi Příbramí a Sedlčany nekončí. Semafory se vrátí ve středu
Silnice I/18 v úseku Líchovy - Břekova Lhota. Pramen: ŘSD
Diagnostika hodnotí stav důležité středočeské spojky mezi D4 a D3 stupněm 5, tedy jako havarijní.
A nebudou se vracet i na opravovaný úsek Skalka – Drásov, kde zůstal netknutý most 18-015 včetně asfaltu? Opravovalo se před ním i za ním..
212 kalendářních dnů, to se zbláznili ne?? jinak se nedivím stavu, I/18 totiž plní spojku 2 nedokončených polovin dálnic -D4 od Prahy a D3 zas od Budějovic
Jako že to lidi cestou do Prahy za Voticema votočej na Příbram? No nevím.
No nevím, my to tak děláme opačně tedy po I/18 do Votic a na D3 a dolů na Budějice, nebo pak pře Jindřichův Hradec na Znojmo. Rychlejší než po D4 a D1.
Přesně tak.
Nejzajímavější je, že tu I/18 bereme jako to lepší co tu máme a ona je v havarijním stavu. Prostě vždy jde o úhel pohledu a mít s čím porovnávat. Prostě vnitřní Sudety“ .
Hlavně myslím, že je tato silnice hodně poddimenzovaná. Nemyslím, že slouží jako spojnice D3 a D4, ale spíše D1 a D5. Hlavně těžká doprava jede I/20,I/19 a I/18 nebo II/118 a I/18. Silnice by chtěla dost rozšířit a vybudovat obchvaty obcí a ne jen plánovaný Příbrami (kde budou snad 3 kruhové objezdy).
Prý bude obchvat jen jihozápadní z Bohutína na Brod. Pak prý peáž I/66 a D4 na Skalku. To že chybí jižní krajský obchvat Prahy, je známo již desítky let a to nejen silniční, ale i železniční.
Tak to děkuji, to je pro mou osobu naprosto nová informace. Na jednu stranu pokud se upraví 1/66, tak to nebude špatně. Akorát bych se nebál podpořit v tomto případě D4 alespoň na té jedné straně pokračováním těch 3 pruhů až na Milín. Dost se ale bojím sjezdu na D4 a I/18. Tam ubyl na mostě ten jeden pruh. Sjezd z D4 opravdu na tuto dopravu zrovna není. Tam by to chtělo trochu něco vymyslet, ale na východní straně není vlastně žádné místo. Pamatuji si, že jsem se hrozně divil, když se boural most a vlastně se i prodlužovala D4,… Číst vice »
Uvidíme, zatím to je spíš v rovině JPP a také dle postupu prací na obchvat , kdy se řeší jen poslední část.
Podle letáků ŘSD se jihozápadní i jihovýchodní část obchvatu připravovala současně, ale ÚR má jen jihozápadní, na jihovýchodní se má částečně přepracovávat DÚR, proto je její výstavba odložená. Jihozápadní část by se měla začít stavět v ideálním případě za rok, pravděpodobně v r. 2023.
osobně si myslím, že JV část je zbytečný luxus a zábor prostoru. stačila by JZ část s napojením na budoucí D4. pokud by toto řešení v budoucnu nestačilo, pak pokračovat…
Hlavně v blízkosti JV části se má stavět a předělává se nyní územní architektonická studie https://www.zpravypribram.cz/ekonom-vaclav-dvorak-upozornuje-na-konflikt-zajmu-v-pripade-uzemi-fantova-louka/