Opravený Sergej čeká nejdelší jízda, KDS cestou přes Ústí oslaví patnácté výročí

Lokomotiva 781.592 Sergej společnosti Kladenská dopravní a strojní. Foto: KDSLokomotiva 781.592 Sergej společnosti Kladenská dopravní a strojní. Foto: KDS

Oprava lokomotivy zabrala dva roky, půjde o oficiální představení.

30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zbyněk

Škoda že tento článek nejde najít při čtení jiných článků o tomto stroji ani pod tagem „sergej“

Miloš

Sergej je Ruský? v Polsku jich jezdí hodně šestinápraváků

Krušnohorec

Škoda, že nejedou přes Chomutov. Nemuseli by v Žatci objíždět.

rejpal

Kolik litrů nafty se na tento pěkný okruh spálí? Jsem jen zvědavý. 🙂 Děkuji za odpověď.

Skořápka 0.6

Nevím jak velká vzdálenost to je, ale Sergej ma spotřebu cca. 300 L na 100 km.

Miloš

Jako ruský tank!!

Operator

Jazdi vobec KDS s tou masinkou od opravy? Asi sa to moc ekonomicky neoplati si myslim..

petr

ale jezděj…akorát se o tom málo píše

Luboš

Hnědej Sergej, hnusnej Sergej.

Vašek

Mně se také nelíbí. V reálu jsem ho neviděl, ale na fotce vypadá jako natřený pouze základovkou.

petr

oni ale v jistou dobu podobné byly!

Tomáš679.2

Rovněž jsem neměl tu možnost ho vidět naživo (ta možnost byla, ale vzhledem k situaci s potvorou jsem jí nevyužil), ale nemyslím si, že je provedení nátěru špatné. O to více mě mrzí zítřejší termínus, kdy tento pořádný „technikus“ pojede :- ( .

kakov

konkrétně na fotce v článku budí ta barva dojem modelu, aspoň u mne

Pešek

Viděl jsem ho naživo v Mořině a vypadá celkem pěkně, ta barva je taková hnědá metalíza.

tarten

Tak když je teda řeč o barvách 🙂 rezavě hnědá barva u mě není zrovna terno, ale je snesitelná. Čím to ale dokonale zabili je to nevkusné černé přeškrtnutí oken.

M.D.

Důl Mořina rozhodně není na Kladně.
Předpokládám, že spíš cesta vedla z Kladna na Mořinu.

Tomáš679.2

„Opravený Sergej čeká..“. Na co čeká? Čeká na nejdelší jízdu a nebo opraveného Sergeje čeká nejdelší jízda? Nejdelší jízda z kolika? Ze dvou? V každém případě i kdyby ta loňská byla stejně dlouhá tato bude z těch dvou nejdražší.

Jouda

Pane jo, to muselo dát práci, tohle vyplodit. No….

Tomáš679.2

Dík :- ) A to ještě neprošel schválením můj předešlý příspěvek pozastavující se nad oficiálním představením v pracovní den.

Kernteriér

Lokomotivy jsou neživotné. Češtinu tu kritizuji často, ale teď to mají správně. Jsou ty Sergeje, ty Brejlovce apod.

Tomáš679.2

Já neříkám, že je to vyloženě špatně. Jen si myslím, že „Opraveného „Sergeje“ čeká nejdelší cesta“ je neméně správné a vzhledem k původu přezdívky po osobě je to tak nějak lepší. Ale pokud by bylo napsáno „opravené „bubny Tajgy “ čeká nejdelší cesta“ neřekl bych ani slovo ;- )

Kernteriér

Není to správné. Jako je blbě mak

Kernteriér

Není to správně. Jako je blbě „Malý Pepu přejel vlak“, tak je i blbě „Nového Sergeje čeká jízda“.

Tomáš679.2

„Oprava lokomotivy zabrala dva roky, půjde o oficiální představení.“
Oficiální představení ? Komu ? Široké veřejnosti podél celé trasy nebo jen zvaným účastníkům této jízdy? Odpověď lze získat pohledem do kalendáře. Tam člověk zjistí, že se jedná o pracovní den a proto pro mnohé je nějaké představení mimo jejich možnosti.

Huh

To jsou moudra 😂 Jinak pokud na to máte, lze si bez sebemenšího problémů objednat soukromou jízdu.

Tomáš679.2

No však ano. To je totiž to první co člověka napadne. Jestli mám či nemám je jedna věc a druhá věc je to, zda je svezení v tažením voze to samé jako pohled na lokomotivu zvenku.

Georg

nema na to.

Tomáš679.2

Vaše tvrzení je stejné jako kdybych já tvrdil, že zítra bude ráno sněžit. Možné to je, ale jisté vůbec ne.

Jiří Kocurek

Tyhle starostí a nafty jak pro sovětskou lokomotivu. To by se jezdilo!

Miloš

Ruský šrot