Opravené pendolino se vrátilo z Itálie, do republiky přijelo od severu
Opravené pendolino na cestě do Prahy. Autor: České dráhy
České dráhy mají po téměř třech letech znovu sedm kompletních jednotek vlaků pendolino. Dva vozy zdevastované srážkou s kamionem v
A od změny JŘ vyrazí do Košic co by druhý denní spoj.
15:42 z Prahy
5:10 ráno z Košic
SC 510/511 tuším….
Tak to si nemyslím… Priorita je obsloužit spoje, na kterých dosud jezdí náhradní IC soupravy…
Ridici na prejezdu i jinde se chovaji jako sebevrazi beze strachu a rozumu…
A stat se moc nesnazi o prevychovu. Ma na to nastroj tj. policie… zadne kamery a lepsi zavory ale jedno policejni auta za prejezdem.
Dopravni policii vidim jen u bourackach. Moc venku nejsou :/
No a já zase vídávám policii akorát opruzovat lidi jedoucí na prázdné silnici v noci kolem 55-60km/h, Nejhorší je na tom že ta silnice sice ve městě je ale kolem není nic a máte tam půl kilometru mezi něčím co se dá nazvat obec, prostě klasická prasárna. Jediná křižovatka je tam stavěná skoro stejně jak na amerických highway (neplést s freeway, tedy dálnicí, highway by u nás byla státní silnice) které mají rychlost vyšší než 50km/h. V době digitálních technologií a všudypřítomných rozvodů elektřiny, baterií a mikropočítačů není problém tam mít proměnnou značku rychlosti v době od-do. Respektive do dob… Číst vice »
No ono opatření z Ruska by mohlo být ještě naškodu. Vozy většinou vjedou na přejezd kdy bliká červená a pak se mezitím zavřou závory a oni jsou tam uvězněny. Na rozdíl od závor, které jsou navrhnuté k tomu, aby se daly velmi snadno protazit, tak opatření z Ruska by neprorazit ani buldozer. Tedy v žádném případě. Je potřeba následující. Vytvořit obří kampaň, aby už ji lidi konečně věděli, že se to dá prorazit a na hlavních úsecí co nejrychleji zrušit přejezdy s nahradit je mimoúrovňovým křízením. Peněz je evidentně dost, když máme 6 miliard na slevy (koblížky) pro studenty a… Číst vice »
Filip Chocholatý: Opatření z Ruska jde zavřít vahou asi 80-100kg pokud na to najedete od tratě tak se nic neděje, pokud chcete na trať tak máte smolíka. Tady to není vidět, ale na jiném videu si to jeden „chytrý“ rus zavíral, to auto pak nedopadlo dobře. Jasně MÚK jsou super, ale někde to prostě nejde pro místní poměry, či to není účelné, jestliže se dávají závory na polňače, tak do měst a obcí, kde prostě MÚK z pochopitelných důvodů dáváte horko těžko, by mělo jít ruské řešení. Je to blbé, uznávám, ale bohužel. V Británii zase měli nádherný zvyk dělat… Číst vice »
Dúfam,že ten blbec z Polska,ktorý zavinil tragickú zrážku,je potrestaný a užíva si väzenie.Do konca života by nemal jazdiť na cestách.
Co je myšleno „redesign do DPOV“? Snad se nechystají rozvrtat i tyto dva právě opravené vozy?
Pojede si pro nový interiér do Přerova, poněvadž v současné době je to holá ocelová skříň uvnitř s kabely. Případně se podrobí vážení a dalším potřebným úkonům.
Konec náhradních souprav na Pendolinu bude tedy cca od května?
Do šrotu s italskejma sračkama!!! Vše co jsem kdy měl z itálie stalo za velký h…. !!!
Děkuji jsem obohacen. Patří tedy Pendolino na nástěnku k panu Soukupovi ?
Brilantní příspěvek, naprosto k věci, skvěle podložení pádnými argumenty, absence vulgarismů. Opravdu vynikající. Mohu si tipnout? Vysoká škola života s červeným diplomem? 😂
Já tipnu, že dotyčnýmu ujela jeho milá od něho pěkným italským roadsterem.
Proč to jede takto? Nebylo by rychlejší jej přivést přes Vídeň?
Ne, protoze v Italii jsou jiz v provozu rychlotrate ktere vedou z Neapole pres Rim, Milano a dale na sever smer Svycarsko a Nemecko. Paradoxne by trvalo dele nez by prejeli cele Rakousko a Ceskou republiku. Po italske rychlotrati muze vlak jet az 350km/hod, coz v tomto pripade asi nepojdede, ale urcite bude rychlesji nez se plazit 130km hod.
Rozsáhlá výluková činnost během Velikonoc v D a AT. Horem to je jistější a asi snazší.
Matteo: jasný, ten náklad táhnou 3 mašiny a jede 160 😉
Tak přeji ať jezdí a hlavně už žádný de…l na přejezdu. To platí pro všechny dopravce😉.