Opravená, ale nejezdí. Leo Express chybí pátá jednotka, dohaduje se s pojišťovnou
Stadler Flirt, foto: LEO Express
Společnost Leo Express má téměř dva měsíce opravenou jednotku Stadler Flirt z nehody v Přerově zpět v Česku, jezdit s
Však Tě nikdo nenutí s ním jezdit. Ale nekritizuj a neodsuzuj ty, co s ním jezdí. Jezdí na vlastní riziko, není to v žádné objednávce. tak je to čistě jeho věc.
Hlavně že stále provozuje oba spoje do Košic, to je důležité. Mezi Ostravou a Prahou máš dostatek jiných možností – RJ i Pendolino každé 2 hodiny, mimo toho ještě i další couráky ĆD, tak tam ty zrušené vlaky nijak tak moc nechybí.
Zajímalo by mě zda existuje seznam dlužníků poplatku za použití dopravní cesty SŽDC. Možná bychom se divili.
Co to je za firmu, která kvůli problémům na jedné soupravě není schopna zajistit náhradní?
Tenhle dopravce ať se na to radši vyklašle. Věčné odříkávání spojů pro různé důvody což z něj dělá dopravce dost nesolidního, do toho nekonečné problémy s pátou jednotkou, spojů na rozdíl od jiných dopravců moc nemá a vývoj nula, pořád 4-5 jednotek a jen celá léta velkolepé kecy co všechno bude…
Vývoj nula? Od července jezdí do Krakova, pod FlixTrainem jezdí mezi Berlínem a Stuttgartem. Nedávno si pronajal 15 jednotek Alstom Lint, s kterými bude jezdit mimojiné z Ústí nad Orlicí do Mlýnického Dvora a z Dolní Lipky do Hanušovic.
Navíc má objednané 3 elektrické jednotky od CRRC. Nechci se ho nějak zvlášť zastávat, ale zůstaňme objektivní. LE dneska zdaleka není jen těch 5 jednotek Flirt a svojí působnost rozšiřuje.
Jednotka stála kolem 19. hodiny na 12. koleji v Ostravě-Svinově.
Tak čeká se tedy na domluvu s pojišťovnou, nebo na poslední zkoušky a testy??
Myslím, že se brzy dohodnou. Stojící působí škodu všem. Navíc vozit seniory za burešné je lákavé.
Dopravce se 4 vlaky… Tenhle kabaret bych vůbec nenazýval dopravcem
Tak cestujících a zabrané kapacity nemá ale tak málo..
No mluvčí to řekl krásně zaobaleně, jak přísluší jeho profesi, ale podle mě to znamená, že jednotka ještě není kompletně opravená, protože se pořád dohadují na rozsahu oprav. Jinými slovy, chtějí dodělat opravy až podle toho, na čem se s pojišťovnou dohodnou, že zaplatí. Kdyby to bylo opravené a šlo jen o to, co z těch celkových nákladů zaplatí pojišťovna a co ne, vyjetí by nic nebránilo, o to se pak můžou klidně dohadovat roky.
Nj, když dopravce nemá prachy asi ani na opravu…
Opravy jsou dávno hotové. Ale když nejsou prachy, není muzika a kdo neplatí nejezdí. Takže asi tak
Takže je to tak, že pojišťovna nezaplatila ve výši, jakou si LEO Express představoval, ten nechce/nemůže zaplatit zbytek a proto jednotka stojí?
Takto jsem to přesně pochopil.
Leo express nikdy nevykázal nic než ztrátu a teď má zaplatit v hotovosti poměrně nákladné opravy. Podle mě pátá jednotka nikdy nevyjede a Leo express vyhlásí úpadek a prodá se to. Flirty jsou kvalitní a když se na to hodí menší refurbish tak na naše tratě bohatě stačí – prodají se.
To je tak když firmu vedou amatéři, děti a snílci/fantastové