Oprava tramvajové trati z Mostu do Litvínova se kvůli stavu mostů výrazně protáhne

Oprava tramvajové trati mezi Litvínovem a Zálužím. Foto: Cht.czOprava tramvajové trati mezi Litvínovem a Zálužím. Foto: Cht.cz

První etapa skončí o osm měsíců později, dva mosty musí k zemi a postavit se nové.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Nelson

Jaká bude nejvyšší rychlost na trati po rekonstrukci?

Gwann

osobně by mne zajímalo, jak tu diagnostiku mostu provedli, že stavební firma je prohlásila za neopravitelne

xyz

Bude eventuálně možné mít v příštím roce souběh obou výluk, tzn. Most – Záluží i Záluží – Litvínov? Nebo se tím pádem posune i začátek výluky druhého úseku, tzn. Záluží – Most?

Olda

Odhadl bych, že souběh výluk nebude možný. DPML trpí nedostatkem řidičů autobusů a nebudou kapacity pro NAD.

MÍRA

Kdo dělá projekty, že to neví dříve? Připadá mi, že projekty pro Most dělají v Jedličkově ústavu.

Greta

Kdybyste si přečetl článek, věděl byste, že projekt dělala společnost Valbek a neurážel byste děti, které navštěvují Jedličkův ústav. Mimochodem Jedle je špičkové pedagogické pracoviště. Podivné je, že DPmML stále ještě s Valbekem nejedná o kompenzaci za chyby v projektu.

robert

Do dokumentace jsem nahlížel a těch chyb je tam dost, hlavně teda v dokumentaci trakce. Něco tak zfušovaného jsem dlouho neviděl. A to si ten člověk říká odborník.

Jiří Kocurek

A jak má projektant zjisti umístění sítí, o který správce nemá tušení? Kříšťálovou koulí? Podříznout černého kohouta a nechat jeho krev kapat na pentagram?

robert

Podívej, tupounku, Jedličkův ústav pro tvoji informaci není ústavem pro mentálně postižené, ale jen pro tělesně postižené. 🙂 A projektanti mnohdy nemají šanci skutečný stav věci zjistit, protože dokumentace buď neexistuje nebo se během výstavby dokumentace „ohnula“, aby to prošlo. Něco podobného jsem zažil u mostu v Praze nad ulicí Na Veselí, pod kterým jezdí tramvaje do pankrácké vozovny. Sám správce mostu z TSK se divil, že most skutečně vypadá jinak, než jak se píše v dokumentaci skutečného provedení. Jednotlivé spáry mezi prefabrikáty měly být zcela vyplněny betonem, ale nebyly. Samotné prefabrikáty byly odlišné od toho, co bylo v dokumentaci.… Číst vice »