Oprava tramvajové trati z Mostu do Litvínova se kvůli stavu mostů výrazně protáhne
Oprava tramvajové trati mezi Litvínovem a Zálužím. Foto: Cht.cz
První etapa skončí o osm měsíců později, dva mosty musí k zemi a postavit se nové.
Jaká bude nejvyšší rychlost na trati po rekonstrukci?
osobně by mne zajímalo, jak tu diagnostiku mostu provedli, že stavební firma je prohlásila za neopravitelne
Bude eventuálně možné mít v příštím roce souběh obou výluk, tzn. Most – Záluží i Záluží – Litvínov? Nebo se tím pádem posune i začátek výluky druhého úseku, tzn. Záluží – Most?
Odhadl bych, že souběh výluk nebude možný. DPML trpí nedostatkem řidičů autobusů a nebudou kapacity pro NAD.
Kdo dělá projekty, že to neví dříve? Připadá mi, že projekty pro Most dělají v Jedličkově ústavu.
Kdybyste si přečetl článek, věděl byste, že projekt dělala společnost Valbek a neurážel byste děti, které navštěvují Jedličkův ústav. Mimochodem Jedle je špičkové pedagogické pracoviště. Podivné je, že DPmML stále ještě s Valbekem nejedná o kompenzaci za chyby v projektu.
Do dokumentace jsem nahlížel a těch chyb je tam dost, hlavně teda v dokumentaci trakce. Něco tak zfušovaného jsem dlouho neviděl. A to si ten člověk říká odborník.
A jak má projektant zjisti umístění sítí, o který správce nemá tušení? Kříšťálovou koulí? Podříznout černého kohouta a nechat jeho krev kapat na pentagram?
Podívej, tupounku, Jedličkův ústav pro tvoji informaci není ústavem pro mentálně postižené, ale jen pro tělesně postižené. 🙂 A projektanti mnohdy nemají šanci skutečný stav věci zjistit, protože dokumentace buď neexistuje nebo se během výstavby dokumentace „ohnula“, aby to prošlo. Něco podobného jsem zažil u mostu v Praze nad ulicí Na Veselí, pod kterým jezdí tramvaje do pankrácké vozovny. Sám správce mostu z TSK se divil, že most skutečně vypadá jinak, než jak se píše v dokumentaci skutečného provedení. Jednotlivé spáry mezi prefabrikáty měly být zcela vyplněny betonem, ale nebyly. Samotné prefabrikáty byly odlišné od toho, co bylo v dokumentaci.… Číst vice »