Oprava tramvajové trati na Malé Straně probíhá rychleji, třetí etapa začne o čtyři dny dříve
Oprava tramvajové trati na Malé Straně. Foto: DPP
Malá Strana bude neprůjezdná do konce března.
Malá Strana bude neprůjezdná do konce března.
A komu to prospěje, že skončí o trochu dřív? Máme určitě technologické postupy na kterých se u DPP úspěšně kašle. Hlavně se poplácal po ramenou. Že pane Šurovský? 🙂 Zvlášť když teď máte svoje lidi u VS.
Jak jste na to přišel, že se na technologické postupy kašle? V článku je napsáno, že urychlení umožnilo např. příznivé počasí. Navíc každý správně udělaný projekt má časové rezervy pro nenadálé okolnosti – pokud nic takového nenastane, celková doba se zkrátí.
Stačí se podívat ty trupko jak probíhá svařování kolejnic … Nějaký předehřev? Následně postupné ochlazování (prohřívání) hned to brousí !!!! Pak se sváry propadnou protlucou a opakuje se všechno výřezy kolejnic krátkodobé výluky atd atd a co to stojí takže Filipe radši nepiš když tomu nerozumíš !!! Tyhle o týden ukončeny výluky stojí mnohem víc než když by se dodezely všechny technologické postupy pak se divy že za měsíc tam znovu navazují kolejnice !!!!
Obávám se, že na instalaci jezdecké sochy JdC tam letos, opět, nedojde…
A to uz ani neni potreba souhlas hlidace parkoviste, protoze to je zrusene.
na tom byl ještě skvělý ten normalizační dovětek, který už dnes asi nikoho nerozesměje:
„Musíme ještě celou věc projednat s doktorem Brabcem, který ho střídá.“
JdC?, já vždycky myslel že VRzR…
Plati to spolecne s casopisem Kun pritel cloveka, protoze bily mramor je drahy.
Výluka jednoznačně ukázala, že Malá Strana má být okamžitě uzavřena pro průjezdnou dopravu. Stejně jako Smetanovo nábřeží. Praho-magistráte a Praho 1, wake up!
Kdyby předchozí pražská vedení byla stejně připo… jako ta dnešní, jezdilo by se auty přes Celetnou a Karlův most ještě dnes (samozřejmě že s nemocnou babičkou a rozbitou ledničkou na palubě).
A jak byste tu neprůjezdnost chtěl realizovat? Stavebně, značkami, nebo nějak jinak?
No co jak…prostě budou smraďoši nechat ty svoje plechovky někde v Motole nebo Řepích a dál už jen metrem nebo tramvají.
Takže by zároveň bylo v centru mnoho prostoru pro vozidla IZS…
Ale jak to chcete zařídit? Ozbrojenou stráží? Příkopem s medvědy?
V ČR zase namazáním kolejnic.
Až si na tom oleji nějaký chodec zláme nohu, tak bude tězko vysvětlovat, že kdyby nebyli (zde doplň nenáviděnou skupinu obyvatel), tak on by tam olej nerozlil.
Podle téhle zvrácené logiky za čin nemůže ten, kdo olej rozlíval ale (nenáviděná osoba). V českém případě by to byl Railway Capital. A dalo by se to zneužít k likvidaci kohokoliv, jakožto úkladný trestný čin.
Mínusy jsem dostal, ale konkrétní řešení jsem se nedozvěděl. Klasika…
Bohužel, politici Prahy 1 jsou ti, kteří to blokují, Ale samozřejmě, průjezd centrem, zvlášť při existenci Strahovského tunelu, fakt není potřeba.
Co myslíte, stihne Praha 1 do konce této uzavírky dodělat a otevřít pak Cihelná, kde je kus cyklostezky, který je nutný k tomu, aby nový podjezd Mánesova mostu k něčemu byl? Třeba k tomu, aby se tu dalo kolo skvěle využívat jako alternativa k té náhradní dopravě?
Už to, že to nestihli do začátku uzavírky, je slušná ostuda, ale pokud to nestihnou otevřít ani do jejího konce…
A kolik dnů z téhle zimy v Praze opravdu mrzlo? Ono jich zase tolik nebylo. A taky tu byly nějaké dny, kdy bylo dokonce 17 °C.
A i když už je náhodou kolem nuly, tak Vy si myslíte, že cyklisté na těch kolech jezdí nazí? Nebo proč by měli i při mrazech mrznout?
Tak zkuste pochopit, že to, že vy něco nechcete dělat, neznamená, že to nesmí dělat ani nikdo jiný.
Tak zkuste pochopit, že to, že vy v zimě na kole jezdit nechcete, neznamená, že na něm nechce jezdit nikdo jiný. Sníh padá i na silnice, odkud se uklízí. A řidiči si pravidelně stěžují, že není ihned po nasněžení odklizen. Je nějaký důvod, proč by se neměl uklízet i z cklostezky?
To prave nemuzu, protoze je tam plot. Ostuda je to v tom, ze to melo byt davno hotove, temer nic se tam uz na te stavbe nedeje, a pri te vyluce to mohlo idealne slouzit jako alternativa navic pro ty, kdo by chteli a kdo se umi obleknout do velmi mirny prazsky zimy…
Myslite to Norsko, ktere ma v centru hlavniho mesta tak obri pesi zony, ze ten vas radobyironicky navrh na uzavreni pro auta pred Strakovkou a sidlem magistratu je proti tomu smesne krotkej?
Kdo říká, že se mi to nelíbí, já bych na obou zmíněných místech cyklostezku bral hned. Zejména od Strakovky (Kosárkova nábřeží) k Čechovu mostu by byla extrémně užitečná (až se Praha 1 uráčí dodělat tu Cihelnou).
Já psal jenom, že jste to vy nemyslel vážně.