Touto logikou by se ta trať nedala opravit nikdy, protože celoročně slouží pro dojíždění z Bystrce za prací a mimo prázdniny i pro dojíždění do škol. Načasování výluky do prázdnin je prostě menší zlo.
V době nižší poptávky. Hlavní rekreační zóna to už roky není. Hlavní rekreační zóna Brna je Jadran. 😉
Honza St.
5 měsíců
Nic proti. Jen jestli se přitom taky dočkáme obnovy podchodu u ZOO a stavby dalších mimoúrovňových křížení, nebo naopak nedejbože budou přibývat (třeba Přístaviště, které takovým nesmyslům prozatím odolávalo).
město by mělo být primárně pro lidi a pak až pro auta… to že tady budou všichni psát, že to nejde a bylo by to drahé a pořád zaplavené – jak to teda dělají v jiných městech, kde jim vedou silnice pod úrovní vody (Paříž, Stockholm, Oslo, apod.)?
A ti lidi, kterých po tom přechodě u(prostřed) zastávky ZOO přejde denně víc než tam projede aut, ti tam chodí jen tak sami pro zábavu?
Města mají být primárně pro lidi. Pokud nějaký člověk se potřebuje pohybovat v soukromém prostoru o velikosti 10m^2, může. Ale na své náklady prosím (včetně dopadů a nákladů na potřebnou infrastrukturu a drahocenný prostor ve městech).
Asi kvůli inteligentům vašeho typu nám ostatním obyvatelé Bástru blokují R43…
Zlámalík
5 měsíců
Škoda, že tu silnici nehodí pod zem, aby nahoře byla pěší zóna – mezi autobusovou smyčkou a ZOO pendluje celkem dost lidí a silnice tam vede skrz. Ono to tam ale blbě vychází s délkou, muselo by se hrábnout i do křižovatky u Lidlu.
Nehod se tam moc nestalo (naštěstí), ale kolony aut tam bývají dlouhé, je tam zbytečných exhalací. Ty kolony se nelíbí radním co mají volant místo mozku, a uvažovali tam o znovu zřízení podchodu.
Než cpát tisícovky lidí do podchodu (včetně kočárků a invalidů? wtf..), lepší tam nacpat velké stovky aut co tam projedou.
To není hladina spodní vody! To je zahlcený kanalizační sběrač, který má v daném úseku malou výšku a tím i kapacitu. A tím, že má menší průřez právě zde, nestíhá odvést vodu ze spádové oblasti a voda vystřelí kanály napovrch a napustí bazén nad sebou. Viz fotka.
Dokud by existoval přechod, podchodem by nikdo nechodil.
A rušit takto frekventovaný přechod a nutit lidi jít podchodem? Přerušit největší dopravní uzel Bystrce podchodem? Víte kolik člověkohodin by tím lidé ztratili, kdyby místo přechodu museli jít do podchodu? Jak by se zpomalil přestup z/na tramvaj?
Na tom místě chodí víc lidí po přechodě, než tam projíždí aut. Zpomalit každého chodce o plácnu 30 sekund namísto zpomalit každé auto o plácnu 10 sekund (podjezdem), to je dost nefér pro tu většinu, ne?
Samozřejmě, že existence úrovňového i mimoúrovňového křízení dohromady je blbost, ostatně viz třeba hlavní nádraží a nebo konečná tramvaje v Komárově, případně třeba Antropos. Na druhou stranu, pokud se z jakéhokoliv důvodu podchod uzavře, je třeba nabídnout alternativu, a tou určitě nebude namalování dočasného přechodu týden po uzavření podchodu. V tomto je zase dobré mít otevřené obě možnosti. Navíc mi někdo v nějaké předcházející diskuzi na toto téma psal, že v místě vyústění podchodu u smyčky autobusů je postavený nějaký paskvil s občerstvením, který využívání podchodu mírně až zcela znemožňuje. O ekonomickém aspektu Vašeho megalomanského projektu „auta pod zem“ pomlčím,… Číst vice »
Já píšu o tom, že POKUD tam má být mimoúrovňové křížení (opakuji, POKUD), tak POTOM nemají uhýbat chodci ale auta. POKUD řešení pro auta je moc drahé, nechat to být.
Jako on by šel možná i most, ten zde snad nikdo nezmiňoval..? (ale taky asi blbost protože by hyzdil krajinu kolem a byl taky drahý..?)
Hoermalmeister
5 měsíců
Zrovna teď jsem tudy jel a už aby se stavělo, je to v hrozném stavu. Celá trať ujíždí k řece, tak doufám, že postaví nějakou opěrnou zeď nebo tak
Oprava by mohla začít i v mapách cz
Ano, rekonstrukci tratě do hlavní rekreační zóny Brna v červenci a srpnu. A tramvaj poté zvládne trať o 10 s rychleji. Víc takových výluk v Brně.
Touto logikou by se ta trať nedala opravit nikdy, protože celoročně slouží pro dojíždění z Bystrce za prací a mimo prázdniny i pro dojíždění do škol. Načasování výluky do prázdnin je prostě menší zlo.
V době nižší poptávky. Hlavní rekreační zóna to už roky není. Hlavní rekreační zóna Brna je Jadran. 😉
Nic proti. Jen jestli se přitom taky dočkáme obnovy podchodu u ZOO a stavby dalších mimoúrovňových křížení, nebo naopak nedejbože budou přibývat (třeba Přístaviště, které takovým nesmyslům prozatím odolávalo).
město by mělo být primárně pro lidi a pak až pro auta… to že tady budou všichni psát, že to nejde a bylo by to drahé a pořád zaplavené – jak to teda dělají v jiných městech, kde jim vedou silnice pod úrovní vody (Paříž, Stockholm, Oslo, apod.)?
A ta auta si jezdí jen tak sama pro parádu?
Troufám si říct, že některá ano. Vzhledem k tomu, jak každý den ucpávají ulice města a to město trpí, jim ten stav vyhovuje.
A ti lidi, kterých po tom přechodě u(prostřed) zastávky ZOO přejde denně víc než tam projede aut, ti tam chodí jen tak sami pro zábavu?
Města mají být primárně pro lidi. Pokud nějaký člověk se potřebuje pohybovat v soukromém prostoru o velikosti 10m^2, může. Ale na své náklady prosím (včetně dopadů a nákladů na potřebnou infrastrukturu a drahocenný prostor ve městech).
Taky Vám bude 70. Nebo 80, když dožijete. Věk, kdy každej krok bolí. A čas letí, to bude za chvíli, zítra…
Bystrc je daleko. Nás brňáky pálí jiné věci, které se opravdu odehrávají v našem kraji a né až v Bystrci … 😀
Asi kvůli inteligentům vašeho typu nám ostatním obyvatelé Bástru blokují R43…
Škoda, že tu silnici nehodí pod zem, aby nahoře byla pěší zóna – mezi autobusovou smyčkou a ZOO pendluje celkem dost lidí a silnice tam vede skrz. Ono to tam ale blbě vychází s délkou, muselo by se hrábnout i do křižovatky u Lidlu.
A ta řeka, když silnici pod zem? 😉
Bylo by to hodně betonu, aby ta vana se silnicí nevyplavala, jako loď ve zdymadle.
Chodci tam mají přednost a … stalo se tam někdy něco?
Odpovím si: Za poslední 4 roky jenom jedna, ještě navíc s autobusem zn. SOR.
https://nehody.cdv.cz/detail.php?p1=60206221931
Pro úplnost: Ta druhá nehoda se sanitkou byla až na zastávce busu směrem k přehradě, chodec se nerozhlédl.
Nehod se tam moc nestalo (naštěstí), ale kolony aut tam bývají dlouhé, je tam zbytečných exhalací. Ty kolony se nelíbí radním co mají volant místo mozku, a uvažovali tam o znovu zřízení podchodu.
Než cpát tisícovky lidí do podchodu (včetně kočárků a invalidů? wtf..), lepší tam nacpat velké stovky aut co tam projedou.
A řešení, které nezmenožní průjez MHD a komunálních služeb, zásobování atd?
To vše může jet o 30 metrů vedle skrz smyčku autobusů.
A bude se to tam všechno motat… Dopravní chaos byste vytvořil a hlukové normy stejně nesplnil. Je to hloupost, co navrhujete.
Izolace? Kotvy? Odčerpávání srážkové vody?
😁 Podivejte se na mapu, jak je co blízko… Co takhle rovnou tunel? 🤣
jde to v jiných městech, ale v Brně ne, protože jsme v Brně 🙂 !
Brno, silnice pod hladinou spodní vody: https://1gr.cz/fotky/idnes/14/074/cl6h/HV54ea39_imag0862.jpg
Tou cestou jezdí několik linek MHD, komunální služby a v případě zatopení STOP.
Občas se taky na prýgl veze nadrozměrná věc: https://encyklopedie.brna.cz/home-mmb/?acc=profil_udalosti&load=3509
Nadrozměr pojede od města, pod dráty trolejbusu?
Nebylo by lepší ho přivézt „zadem“, od Veselky, kde žádné dráty nejsou?
Když to namítáte 2x, dvakrát vám odepíšu:
Tudy: https://mapy.cz/s/cahudegade
Co tam máte dál?
A hlukové limity splníte jak? To je ale sci-fi. To by vám místní poděkovali. 😀
To není hladina spodní vody! To je zahlcený kanalizační sběrač, který má v daném úseku malou výšku a tím i kapacitu. A tím, že má menší průřez právě zde, nestíhá odvést vodu ze spádové oblasti a voda vystřelí kanály napovrch a napustí bazén nad sebou. Viz fotka.
To spíš obnovit podchod, ale to už je pasé…
Asi by to šlo, ale pro pěší jdoucí na šalinu a od šaliny by to bylo dost cik cak a víc schodů než dneska.
Ještě že to uznáte…
Podchod fakt ne.
Dokud by existoval přechod, podchodem by nikdo nechodil.
A rušit takto frekventovaný přechod a nutit lidi jít podchodem? Přerušit největší dopravní uzel Bystrce podchodem? Víte kolik člověkohodin by tím lidé ztratili, kdyby místo přechodu museli jít do podchodu? Jak by se zpomalil přestup z/na tramvaj?
Na tom místě chodí víc lidí po přechodě, než tam projíždí aut. Zpomalit každého chodce o plácnu 30 sekund namísto zpomalit každé auto o plácnu 10 sekund (podjezdem), to je dost nefér pro tu většinu, ne?
Stejně na místě výlezu z podchodu už stojí čertvě postavená prodejna, takže je to jedno…
Samozřejmě, že existence úrovňového i mimoúrovňového křízení dohromady je blbost, ostatně viz třeba hlavní nádraží a nebo konečná tramvaje v Komárově, případně třeba Antropos. Na druhou stranu, pokud se z jakéhokoliv důvodu podchod uzavře, je třeba nabídnout alternativu, a tou určitě nebude namalování dočasného přechodu týden po uzavření podchodu. V tomto je zase dobré mít otevřené obě možnosti. Navíc mi někdo v nějaké předcházející diskuzi na toto téma psal, že v místě vyústění podchodu u smyčky autobusů je postavený nějaký paskvil s občerstvením, který využívání podchodu mírně až zcela znemožňuje. O ekonomickém aspektu Vašeho megalomanského projektu „auta pod zem“ pomlčím,… Číst vice »
Ale já o žádném megalomanském projektu nepíšu.
Já píšu o tom, že POKUD tam má být mimoúrovňové křížení (opakuji, POKUD), tak POTOM nemají uhýbat chodci ale auta. POKUD řešení pro auta je moc drahé, nechat to být.
Jako on by šel možná i most, ten zde snad nikdo nezmiňoval..? (ale taky asi blbost protože by hyzdil krajinu kolem a byl taky drahý..?)
Zrovna teď jsem tudy jel a už aby se stavělo, je to v hrozném stavu. Celá trať ujíždí k řece, tak doufám, že postaví nějakou opěrnou zeď nebo tak
Řekl bych, že Zderadův most na Křenové/Olomoucké je v horším stavu.
A nějaké traťové zabezpečení tam bude? Nebo DÚ povolí 70 km/h „na vizuál“?
V Ostravě se taky jezdí bez zabzař
V Brně určuje traťovou rychlost Drážní úřad?