Oprava skončila, dálnice D4 je ode dneška průjezdná bez omezení

Oprava dálnice D4, ilustrační foto. Pramen: ŘSDOprava dálnice D4, ilustrační foto. Pramen: ŘSD

Řidiči si ale na této trase od uzavírek neuleví na dlouho. ŘSD připravuje další opravu na navazující silnici I/4.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ketchup1970

Nerozumím prodloužení pripojovacich pruhu , z meho pozorování na dálnicích se stejně 9 z 10 vozidel připojí tak v první třetině pripojovaciho pruhu, výjimečně v polovině délky. A těch deset procent, kteří využiji celou délku pruhu pro to aby vyvinuli rychlost, jež jim umožní se plynule zařadit do průběžného pruhu , nestojí za to . ( ironie )

Viados

Že jsem vás vzal vážně! Prý v pátek u konce! Ha ha ha. Největší omezení si ŘSD nechalo na sobotní prázdninový provoz. Směr na Prahu byl stažen do jednoho pruhu (zatímco během samotné uzavírky byly dva) vedoucího částečně odstavným pruhem a částečně příkopem.

Jaroslav Zika

To je pravda dneska jsme tudy jel dvakrát celé ŘSD zrušit nebo pokutovat

Jaroslav Zika

Hlavně by slavná ŘSD měla dělat i v noci aby to odsejpalo a ne si dávat technologické přestávky třeba Milín Chraštice to se vyznamenali

Jiřik

ŘSD najímá dodavatele z řad soukromých firem, neprovádí ty stavby svépomocí. A kapitalistovi se holt taky nechce pracovat v noci.

Tadeáš

Podle toho jak vypadají svodidla mezi Dubencema a Dobříší se mohou jen přesunout…

Olin

Měl jsem za to, že D4 se přesunuje do režimu PPP snad i proto, aby si ŘSD uvolnilo „ruce“ na další nutné projekty, a ne aby se to frantíkům opravilo do „foroty“? Asi mi něco z výhod tohoto projektu mezi státem a ViaSalis uniklo… Člověk pod vlivem těch oslavných ód v médiích dospěl k závěru, že to stát za příslušný každoruční obolus háže za hlavu a vrhá se do dalšího pekla zanedbaných infrastrukturálních staveb.

Tom Matoo

Nema byt v rezimu PPP pouze chybejici cast D4?

lakes1

Přesně tak. Předmětem PPP je úsek zhruba od obchvatu Dubence (včetně) směrem na jih, k Písku. Tento ucelený úsek zahrnuje i již postavené „nové“ úseky. Část, která se opravovala, je blíže ku Praze – v trase, která byla postavena v 70. létech jako R4 – na tento starý úsek se PPP nevztahuje.

Paja

Vám hlavně uniklo, že konsorcium dostane do správy jen ty úseky na jih od Skalky. Ku Praze to bude nadále patřit pod ŘSD.

Jiří Kocurek

„připravuje opravu v úseku Chraštice – hranice Středočeského kraje.“

Marně hledám důvod, proč právě na hranici kraje. Proč ne až po křižovatku s I/19. Když už to bude jednou zavřené…

Pavel

Ad “došlo k prodloužení odbočovacích a připojovacích pruhů tak, aby odpovídaly současné normě”, to asi nebude uplne exaktni? Pochybuji, ze u Voznice zbourali a postavili novy velky most pres potok, aby se tam vesel pripojovaci pruh.

MrMarkus

Sjezd na Kytin ve smeru z Prahy je opravdu nyni vyrazne delsi a je tam dobre udelane odvodneni a zabezpeceni svahu, parada, konecne se tam bezpecne odbocuje i s vlekem.