Oprava průtahu Miličínem na I/3 je z třetiny hotová, práce se přesouvají do centra

Oprava průtahu Miličínem, I/3. Pramen: ŘSDOprava průtahu Miličínem, I/3. Pramen: ŘSD

Miličín zůstal jedinou obcí na trase současné silnice I/3, skrze jejíž centrum prochází neúnosná tranzitní doprava.

52 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
CarlosEV

Mohl začít stavět aspoň úsek Mezno – Václavice a Václavická spojka, tam snad žádný problém není ne ?

Greyfin

Je to problém, podmínkou EIA pro D3 od Pražského okruhu po Mezno je stavba všech úseků najednou.

panda

Proč zpomalovací ostrůvky když tam mají úsekový radar? Nebo ten už nefunguje?

Kusi

Což na příjezdu od Prahy, ale na výjezdu z Miličína na Tábor ho mohl vymyslet opravdu jen deb…..

Marie

Pardon, ….. že by se vyměňovaly kostky ……

Marie

A jaká je škoda těch kamenných kostek, ke kterým se vyfrézovaly stávající asfaltové vrstvy!
Několikrát jsem tam projížděla a nevypadalo to, že by vyměňovaly kostky za jiné konstrukční vrstvy………

Karlos

Neschopnost a nemehlovitost CZ

Dalnice

Nimbysty z Alternativy D3 a podobnou sebranku, ktera aktivne brzdi pripravu D3, by meli denne verejne lyncovat v Milicine na namesti…

Michal M

Myslíte nimbysty z obcí Václavice a Tisem?

Zvol

Lynčování je podle motoristů vhodný prostředek rozvoje společnosti?

Dalnice

Samozrejme nadsazka, jen jste mene chapavy. Poukazuju na to, ze pomerne omezena skupina lidi dokaze oddalovat technicky optimalni dopravni reseni o cela desetileti a drzet si za rukojmi lidi, kterym jezdi kamiony par metru od baraku…

Natty

Rozšíří vozovku a zároveň tam postaví ostrůvek. Pro koho? Z jedné strany svodidla, z druhé les. Zbytečná práce, peníze a nervy řidičů.

Michal M

Je to teď v kraji móda i na silnicích 2. třídy, při vjezdu do obce musíte udělat myšku a to vás nejen prodbudí, ale i zpomalí.

Kusi

Což do Miličína, ale z něj v dvoupruhá ho opravdu vymyslel jen deb…

Jirka

Chceme dálnici, ne ostruvky

Michal M

To chtěla i paní Jermanová, ale nějak se to nepovedlo, no.

Vojtech Novotny

Absolutni katastrofa. Proc se uz nezacla stavet D3 alespon z jihu ve smeru na Prahu?
Nejakej ostruvek pred obci fakt nic nevyresi a celkove tahle rekonstrukce je extremne zbytecna. Mela nastat az ve chvili, kdy bude hotova dalnice a obec se konecne bude moc trochu „nadechnout“ a celou rekonstruovat po tech letech, kdy jim primo za okny vedl dalnicni prutah.

Michal M

Upřímně, čekal jsem podobné nadechnutí v Olbramovicích a jediné, co udělali, je oprava původní silnice v původní šířce.
Asi každá obec se těch nadechnutí chápe dle vlastních mentálních kapacit…

Vojtech Novotny

Obchvat Olbramovic je za me uplnej vysmech vsem ridicum, kteri cestu CB-Praha absolvuji. V dnesni dobe stavet jednopruh silnici v takto vytizene lokalite je zcela mimo. Mel to byt minimalne teda stridavy trojpruh, ale i to je na tu lokalitu malo. Chapu, ze se rika, ze je nesmysl stavet 4pruh kdyz se ma zacit stavet dalnice, ovsem ta tam minimalne dalsich 10 let skutecne nebude.

MiMa

Ostrůvek zkrátil, ten 2 pruhy Miličína.a na druhé straně se posunula značka Miličín

Radek Musil

Ono i Benešov je na trati, když nějací myslitelé udělají na mezinárodním tahu s jasně převažujícím směrem dopravy dva kruháky (ty se měly udělat po zprovoznění celé D3). V Benešově po dlouhém uzavření paralelní komunikace ji opět uzavřeli. Takže nakupující z Kauflandu a Albertu najíždí na kruhák a po I3 jedou kamkoliv dál a vozy na I3 hezky zastaví a dávají jim přednost.

Radek Musil

Dodatek: Jinak je jedno, jestli vás na 50 km/h zpomalí cedule se začátkem obce nebo klasická značka s omezením rychlosti na 50 km/h, což by bylo ještě v pohodě pokud byste touto rychlostí jeli a nepopojížděli.

Jan Neruda

Dnes odpoledne byl začátek kolony ve směru na Prahu už na D3 těsně za Benzinou. Další kolona klasicky od Votic až na křižovatku u Babišova, přestože už je dávno obchvat Olbramovic. Cesta od konce D3 do Benešova mi trvala 70 minut

Vojtech Novotny

jj, tohle vsechno kvuli blbymu ostruvku, ktery nevyresi vubec nic. RSD by se melo stydet, ze jeste ani nekoplo na stredocesky D3

Pako

D3 je v rukou politiků. Pokud s tím nepohnou, tak se nic stavět nebude.

rom

vlakem tábor – praha za hodinu.

Jan Neruda

To sice máte pravdu, ale stejně jako většina si myslíte, že každý jezdí jen mezi rychlikovymi stanicemi. Například já jel ze Ševětína do Tomic. Toto spojení je na víc než 2 hodiny vlakem

Vít Votický

Spojení Ševětín – Tomice je vlakem možné za 70 minut, některá spojeni jsou sice delší ale je k dispozici hlavně to 70 minutové a to po celý den. Podívejte se na idos nebo ČD můj vlak.

off

Super panská rada. Takže kdo nebydlí v Táboře nebo v Praze (nebo aspoň někde u jiné zastávky), tak má smůlu. Z dědiny a do dědiny jede bus nekdy taky jen ráno a večer. A nebo taxík, že… díky.

rom

já jel také z dědiny, pravda s vlakovým nádražím, šel jsem přes kilák pěšky na nádraží a jel do tábora courákem. ano, autem bych to dal rozhodně rychleji. nejel bych přes miličín dal bych to dům dům tak za 1:40-2:00, vlakem to bylo dům dům za 2:40 (tři vlaky a jedno metro a dva pěší přesuny). prošli jsme se, a měl jsem úplnou pohodu. ve vlaku jsme dělali totéž, co bychom dělali doma (knížka, mobily, pokec), takže o žádnej čas nikdo nepřišel.

Martas

Zastávka Benzina je klasická prázdninová neděle i bez semaforu. Obchvat Olbramovic pomohl, ale ve špičkách stejně nestíhá a potom Benešov. Jinak dá se to objet. Buď přes Mladou Vožici a na D1, nebo přes Nevlkov. Silnice nic moc, ale rozhodně pokud jste ještě pokračoval dál, tak za 70 minut byste byl k Praze mnohem blíž

Michal M

Kolony u Olbramovic jsem zaregistroval, ale proč tam vlastně jsou? Přesně jak píšete, je tam obchvat.
Z idiotské průsečné křižovatky u Babišova toho tolik odbočuje a někdo to pouští?

Vojta_7

Miličín si bude muset počkat na celou středočeskou D3, protože kdosi rozhodl, že se bude stavět vcelku. Přitom D3 šlo celkem snadno protáhnout o pár km a vytvořit provizorní sjezd- podobně jako je to teď na konci D35, dříve to bylo na konci D11 nebo jak to bylo (je) u Veselí nad Lužnicí… Jediný problém je neprostupná hranice mezi kraji.

Vojtech Novotny

souhlas, uz se melo stavet na alespon 20km stredocesky D3. Rok zprovozneni d3 2030 mi prijde jako nesmysl. Jestli to bude 2035, tak to bude vyhra. Smutny to pocin

Pako

Naprosto o tom nevíte nic. Spuštění celé dálnice najednou je podmínkou EIA, přes kterou nejede vlak. A taky podmínkou všech dotčených obcí a vyjadřujících se orgánů. Opuštění této podmínky by znamenalo posun o dalších 20 let.

Twix

Přesně, někdo si představuje že se postaví kus D3 od jihu, všichni se vyhnou Miličínu a Olbramovicím a pak se někde vrátí na I/3, třeba po Václavické spojce. Jenže velká část dopravy by to pak radši brala rovnou přes Týnec (to se někdy děje i dnes), Kamenný Přívoz nebo Štěchovice. A proto by to takto neprošlo.

Původní Pražák

Při cestě mezi Prahou a jižními Čechami tak ŘSD velkoryse nabizi možnost volby, jestli kolona v Milíně, nebo v Miličíně.

fous55

Můžete na ŘSD hodit bobek a jet po krajských „dvojkách“ přes Jesenici, Jílové, Neveklov, Sedlčany, Milevsko a Týn, kde se na pontoňáku nahrazujícím zbouraný most přes Vltavu žádné fronty netvoří. A nepotřebujete dálniční známku!

Dejf

Tak silnice 105 je paradoxně opravdu volba se sice delším, ale stabilním odjezdovým časem…

Jiří Kocurek

Stejně tak můžem jet z Prahy do Benešova vlakem okolo Sázavy. Ano, kdybych to jel na Fichtlu, tak ty dvojky volím záměrně. Jenže kolik lidí tohle jezdí na Fichtlu.

David

„Miličín zůstal po loňském otevření obchvatu Olbramovic jedinou obcí na trase současné silnice I/3, skrze jejíž centrum prochází neúnosná tranzitní doprava“. Čistě technicky toto není pravda. Silnice I/3 prochází centrem (částí) obcí Netřebice, Skoronice, Nažidla, a Kaplice-Nádraží a vede po okraji mnoha dalších.

fous55

Půl pravdy = celá lež. Přes ty obce či osady I/3 prochází, ale o neúnosné tranzitní dopravě se tam tak úplně mluvit nedá. Počet vozidel za den je tam jen zlomek toho, co v Miličíně.

David

Bydlet u I/3 u nádraží v Kaplici, asi bych na to měl jiný názor, byť je pravda že je té dopravy méně než v Miličíně, tak mít u domu 13k aut za den bych pořád považoval za neúnosné. Mimochodem ten Miličín má 18k, takže to zas takový rozdíl není.

bakiy

Davide, nějak jsi zapomenul, že I/3 prochází i centerm Českých Budějovic… 🙂

ficus

Jedním slovem: Katastrofa! Luptáci nejsou schopný 200m silnice udělat dřív než za dva měsíce…. Když to tam denně vidím, co za lemry se tam plazí, tak je mi jasný, co na ŘSD musí sedět za jeleny

Josef

Hlavne mi prijde totalni neschopnost mit kyvadlovy provoz o vikendu, pred mesicem jsem tam jel a silena kolona, nebyt toho ze jsem se na prasaka na motorce dostal dopredu, tak tam stravim asi tak hodinu casu. Za takovyhle uzavirky by se melo trestat, v zahranici je bezne semafor o vikendu uklizen na strane, proc to zase u nas nejde?

Cikcak

A jak byste chtěl obousměrně projet jedním pruhem?

Josef

Ze by treba prace postupovaly tak, aby na vikend bylo mozno jezdit ve dvou pruzich? Ja vim, naprosto nepredstavitelna vec, nejde to, to je preci jasny. Pak to vypada jak to vypada.

bkv

Jsko že by pokaždý v pondělí přijela na stavbu fréza, v pátek finišer a válce a ostatní pracovní dny by se tedy dělalo třeba na kanalizaci. Proč ne, pokud zhotoviteli zaplatíte přesuny strojů a zajistíte aby byl dostatek fréz v pondělí a finišerů v pátek…

noerf

Problém je, že se dělají ostrůvky, kanalizace, odvodnění komunikace, kabeláže. Samotná oprava komunikace je minimum času.

Vojtech Novotny

ostruvky jsou s prominutim uplne k hovnu

Jiří Kocurek

To je ten problém: Kanál není vidět, vidět je jenom nový povrch. Takže kdejaký jouda vidí jenom ten nový povrch a už ne to, co se dělalo pod ním. Kdejaký jouda by pak dokázal vyměnit povrch rychleji, než jak dlouho trvá udělat to i s kanálem.