Oprava koridoru po požáru v Otrokovicích pokročila, od 1. srpna bude opět funkční zabezpečovací zařízení
Lokomotiva 151 a elektrická jednotka 471 v Přerově. Foto: České dráhy
Kompletní odstranění následků mimořádné události má být hotové do konce srpna.
Bude se jednat pouze o provizorium, které umožní jezdit po kolejích 7, 5, 3, 1, 2, 4 a 6, plné sprovoznění dtanice se očekává v horizontu 2-5 let. Musí se totiž SSZ vyrobit kompletně nové.
Není náhodou Břeclav-Přerov právě jeden z nejvolnějších koridorů?
https://provoz.spravazeleznic.cz/portal/Show.aspx?path=/Data/Mapy/pocty_vse_21.pdf
Rekl bych nadprumer, v poctech za 2022 navic pribude velke mnozstvi nakladni dopravy z vyloucene trati pres Blansko.
Nadprůměr? Vždyť to má polovinu vlaků co jiné useky..
Polovinu toho, co ma trikolejka u Prahy, to ano. Ale jinak se podivejte, jake trate povazujeme za koridory, a srovnani napr. se smery na zapad ci jih od Prahy. V porovnani prevezenych tun by byl rozdil jeste markantnejsi, vyznam pro nakladni dopravu je u trati pres Otrokovice nepopsatelny.
I přes naprosté ochromení a nahrazení části vlaků autobusy musela tato trat dne 27.6.2022 pojmout odklonové vlaky z trati Kolín – Havl. Brod, která byla postižena poruchou trakčního vedení… Jak to vypadalo ve stanici Otrokovice bez funkčního zab, zař., viz krátký film:
https://youtu.be/TXllPcp08E0
Je fajn, že se do toho vrazilo více jak 60 mil. Kč, a že se bude brzy zase normálně jezdit. Ale mě by zajímalo spíš, jaká opatření Dobrá správa přijala do budoucna, aby se toto již nestalo. Protože jak většina zainteresovaných ví, tohle nebylo jen o jednom nestáhnutém sběrači, těch dílčích součástí skládačky bylo daleko víc. Zaplatí to viník?
To by ta firma byla blbá, kdyby to platila v celé výši. Spíš by to měl zaplatit ten, kdo ty bezpečnostní prvky „zprovoznil“. To opravdu nebylo jen o nestaženém sběrači.
Především je hloupé přetáhnout uzemění troleje přes návěstidlo.
Zabezpečení: V případě smyku pyropatrona odstřelí volant. Takhle prosím ne.
Opatření bude zcela jasné. Vytvoří 10x víc předpisů a nařízení s 100x větším počtem stran. A proto to nikdo ani nebude číst. Tohleje normální fungování státní organizace.
Ještě nagelovaný dopis přijde 😃