Omyl Eurowings. Jejich letadlo zamířilo na uzavřené letiště na Sardinii, bez přistání muselo zpět
Airbus A320 společnost Eurowings. Foto: Eurowings
Nezvyklou situaci řešili o víkendu piloti společnosti Eurowings. S Airbusem A320 se vydali z Düsseldorfu na letišti v Olbii na
Hm, koukám, že se Eurowings taky docela pochlapila. Takový mladší bratříček smartů.
pohoda, kondiční let. hlavně, že jim vyšel benál i na cestu z5 😉
Pořád lepší, než když v roce 1982 přistál na právě probíhajícím výcviku lybijský pilot omylem na vrtulníkové základně v Prešově.
Nejen že nepřežil, ale zničil i stroj Mig.
O tom zdejší Rudé Právo nepsalo 🙂
Nebylo to 1982, ale 1983.
Nebylo to v Prešově, ale v Přerově.
Zbytek tedy snad pravda… zdroj https://www.idnes.cz/technet/vojenstvi/mig-21f-neredin.A190520_121236_vojenstvi_kuz
Nicméně moc necháúu, proč jste uvedl zrovna tento příklad ze všech různých leteckých nehod, nemyslím si, že by to zrovna byly srovnatelné situace 😉
To si pamatuju jako malé dítě, bydlel jsem kousek od tama 🙂 Po tmě se po poli promenádovala púlka sídliště a kromě těch lidí jsem nic neviděl.
Tak on vzletěl z Přerova, trochu ztratil orientaci, byl naváděn zpět, za chvíli viděl letiště a že tam přistane. Nicméně to letiště bylo Olomouc s dráhou velmi krátkou pro Mig 21……
Piloti EW prostě milují Sardinii 🙂
Hmm navigační oddělení nic moc a předletová příprava posádky taky asi moc dlouho nezabrala… Hned druhý NOTAM, ani to není schovaný B2520/20 NOTAMR B2381/20 Q) LIRR/QFAXX/IV/NBO/A/000/999/4053N00931E005 A) LIEO B) 2005211514 C) 2006022200 EST E) COVID-19. AERODROME CLOSED TO COMMERCIAL AVIATION TRAFFIC IN COMPLIANCE WITH REGIONE SARDEGNA DECREE 23 OF 17TH MAY 2020. RMK: GENERAL AVIATION ACTIVITY AND COMMERCIAL AVIATION ACTIVITY ON DEMAND (AEROTAXI) WITH AIRCRAFT HAVING MAXIMUM CABIN CONFIGURATION EQUAL OR LESS THAN 19 SEATS ARE APPROVED IN COMPLIANCE WITH MINISTRY OF INFRASTRUCTURE AND TRANSPORTATION DECREE 207/2020 AND REGIONE SARDEGNA DECREE 23 OF 17TH MAY 2020. REF AIP AD 2… Číst vice »
Zhola zbytečně spálená těla plavuní a přesliček.
To se vážně nedalo přistát jinde?
Předpokládám, že na italských letištích teď není zrovna „narváno“.
Otázka je, jestli mají na tom druhém letišti vůbec domluvený handling a všechno okolo a jestli byl čas to všechno domlouvat, to letadlo ve vzduchu taky nevydrží věčně.
Na černé uhlí to fakt nelítá. A kdyby měl sednout vedle a pak se vracet, tak moc neuštří.
To je bordel skoro jak ve Smartwings.
Euro nebo Smart, to je stejný. :))
Smartwings udela rocne pres 62tisic letu 🙂 a jestli soudis SW podle toho co sis precetl o par letech v Blesku tak ses proste zakomplexovanej buran 😀
Budapešť nebo Bukurešť, kdo by to řešil…
Už aby krachli…
Beres na to nejake prasky? 😀 uz bys mel zacit, protoze SW nekrachnou 🙂 a tobe se zhrouti cely svet 😀
No, nějaká trvalá medikace tam nejspíš bude, ale dneska to vypadá, že mu asi pár dávek vypadlo.
I pan redaktor si všiml, že se náš mistr slova poněkud zacyklil. A překvapivě dnes pracuje jen s pár nicky, ostatní asi drží neděli 🙂
Předpokládám, že tam letěli na jeden motor a zpátky na druhej … 😀
No ty jsi vázne zralej na psychiatra …. uz vidis Smartwing uplně vsude 🙂 Je to davno co te vyhodili?
😀 😀 😀