Omezení na Pražském okruhu na Radotínském mostě. Směrem k D1 zůstane jen jeden pruh
Radotínský most na D0. Pramen: Ceskedalnice.cz
Silničáři objevili praskliny v dilatačním závěru v pásu směrem k D1 před Vánoci.
Silničáři objevili praskliny v dilatačním závěru v pásu směrem k D1 před Vánoci.
My ten východo-západní tranzit přes Prahu zarazíme za každou cenu. SŽ to rozjela, Barrandovský most pokračoval a tohle je poslední kapka…
No co jen ať si plechovkáři postojí v kolonách. Tady aspoň neohrožují kola a nezdržují MHD. A třeba se pár těm tupcům rozsvítí, pojedou příště na kole a nebudou ničit planetu skleníkovými plyny.
A co omezení linky 334?
Ta nejezdí po Radotínském mostě
Jasně, z Kladna do Brna pojedu na kole, pumpičko … a kde na dálnici ohrožují auta kola? Jestli se nějaký pumpičkář motá na dálnici tak mu radši půjčím lano, ať si to jde v klidu někam hodit a neotravuje sebevražednými sklony ostatní.
Ještě jsem ostřikovač nepoužil ani jednou, ani když cyklista jel jako prase (zcela v nesouladu s předpisy). Pokud budete pindat s takovou útočnou arogancí, poštvete proti sobě už i řadu tolerantních kliďasů. To chceme? Jinak znám spoustu podobně militantních, které zkrotilo založení rodiny. Pochopí, manželka naznačí, že auto by se hodilo. Pokud míníte ty automobilisty, kteří se svým SUV už srostli do absolutní oddanosti a jedou i pár metrů pro rohlíky, tak to jsme na jedné lodi. Ale my tomu maximálně můžeme nerozumět, je to jejich věc, není naším úkolem kohokoliv převychovávat, ale nabízet alternativy. Ovšem s tím, že kolo… Číst vice »
Troll. Prosím nekrmit.
Myslíte, že sem píše jen proto, aby nás naštval, a ve skutečnosti takové stupidity v hlavě nemá? Kéž byste měl pravdu.
Bud je nemocny nebo je clenem Automatu. Vysledek je stejny.
Uz vidím jak vy jezdíte 50 km do práce každý den.
Ba naopak vznikne ta doprava se naindukuje právě jinde, např. V tom městě, kde to bude nakonec ještě horší než teď. Ale o tom clověk, co dopravě nerozumí, ví zřejmě úplný ***
Hlavně, že mam bycikl a blokuju a zpomaluje dalších x lidi v autobusu (autobus pumpičkare určitě nepredjede) či autě
Jo jo. 2+2 kolona od D5 dnes od Rudné, to je více jak 15 km, ostatně tak je to skoro každý pracovní den. Tak tentokrát i o vikendu. D5 před Prahou je parkovištěm s pomalým pohybem vpřed. On ten okruh je dobrá groteska od Dejvic tři pruhy, v místě napojení tranzitu z D5 pruhy dva. Dokonalá koncepce RSD z doby kdy se stavělo od Barrandova k D1. Díky pánové z RSD.
Jde o první část z doby, kdy se těžko mohlo predikovat, že se tudy bude valit 90 tis. aut a tiráků / den. (Zkapacitnění úseku 515 se samozřejmě mělo řešit s zároveň s úseky 512-514). Část 515 okruhu přináší „drobná zoufalství“ těm, kteří by služeb Pražského okruhu využili rádi, ve smyslu vyjet ze sídlišť na okruh, objet kus města a zase se někam do města zanořit za cílem své cesty. Tak takhle to úplně nefunguje, protože strašidelná čísla tranzitní kamionové dopravy. Waze často říká „tudy proboha ne!“ (do doby, než se zaštosuje i to okolo). Trefovat se z připojovacích pruhů… Číst vice »
Před pár lety se generálně opravoval úsek mezi exity 16 a 19, těšil jsem se na 3 pruhy…a výsledek? Opět dva.
To je ale překvapení, že během opravy (!) nedošlo k rozšíření na 3 pruhy 😀
Za zločin považuji již to, že D0 od začátku nebyla projektována minimálně 5+5 pruhů vzhledem ke hvězdicové koncepci dálnic kolem Prahy.
5+5 pruhů. A není to málo, Antone Pavloviči?
Asi jste se mockrát nepodíval za hranice naší české kotliny. V mnoha evropských městech jsou takto široké dálnice kolem velkých měst naprostým standardem.
proc ne rovnou 7+7?
Jel jsem už i po 10+10 takže není to nic nereálného, začněte trochu cestovat ať neříkáte tyto nesmysly