Olomoučtí krajští zastupitelé schválili zvýšení příspěvku obcí na dopravu na dvojnásobek

KIDSOK loni zahájil provoz autobusu pro Olomoucký kraj a jeho příspěvkové organizace. Foto: KIDSOKKIDSOK loni zahájil provoz autobusu pro Olomoucký kraj a jeho příspěvkové organizace. Foto: KIDSOK

Krajské zastupitelstvo dnes schválilo plán hejtmanství více než zdvojnásobit od příštího roku příspěvek, který města a obce platí za zajištění

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondra Vaněk

Nynější stav je opravdový paskvil, po intervalu ani stopy, v Olomouci se všechno tahá na autobusák v prdeli mimo HLN a kraj se ještě chlubí jak platí poplatky za vjezdy.

Robert

Dopravců je v IDSOK víc. Když pominu ty zajišťující mezikrajské linky, tak je to FTL, Arriva Morava, Vojtila Trans, ČSAD FM a Obec Ptení.

BoH

Okleštěk nejen, že lže (že nebude kumulovat funkce), dosazuje své příbuzné do veřejných firem (dcera je rovnou ředitelkou), ale nyní ještě chce vysávat peníze z rozpočtu obcí a měst (dopravní obslužnost se za posledních několik dekát s několika výjimkami v podstatě nezměnila).

BoH

K tomu snad je potřeba jen dodat – ANO, už je hůř :/

Jiří Kocurek

Ano, Okleštěk je členem i poslancem ANO. A to již od roku 2013.

Kubrt

Naše obec přispívá na jednoho obyvatele cca 300 kč ročně, ale máme velmi kvalitní spojení. Ten „systém“ co realizuje Olomoucký kraj, si fakt žádný příspěvek od obcí nezaslouží.

Dushan

Náklady na zajištění dopravní obslužnosti vzrostly výrazně a to je podstatné.

Jiří Kocurek

To bezesporu, jen zda za takovou cenu ta MHD stojí. Ono se může stát, že bude stát nepěkné peníze a přitom za starou belu.

BoH

Takže při zvýšení výkonu o řekněme 5 % se zvedly náklady o 100 %. Zajímavé, to musel kraj dělat tak 20 let charitu :/