Ojetin se do Česka přivezlo nejvíce za třináct let. Mezi novými auty je skokanem roku Hyundai
Hyundai i30 Fastback N Line. Foto: HMMC
Prodeje hybridů stouply meziročně o více než čtyři pětiny, stále ale převažují spalovací motory.
Když se dost kupované motorizace už nevyrábí a hlavně bez náhrady, tak se nedivte ojetinám.
Nejen motorizace, ale ona prořídla i nabídka dostupných aut třeba pro rodiny. Třeba menší auta jako Roomster, Corolla Verso, Kia Carens či Renault Scenic. Několikrát jsem teď ve svém okolí viděl řešit problém, kdy o takové auto přišli (příliš drahá oprava závady nebo po nehodě) a výběr nového byl takový problém až to vyřešili právě nakupem té ojetiny na pár let a pak že se uvidí …
Máte pravdu, ale takhle to řeší i lidé, co by si šli koupit úplně nové auto a třeba i relativně drahé, ale nemají už v nabídce motory, které do nich ti lidé chtějí a tak to řeší 1-3 roky starou ojetinou.
Ale i sportovní vozy se takto řeší třeba z let 2014 a 2015.
Prostě spousta aut nemá náhradu a tak lidi řeší auta dovozem ojetého. Často do něj i takto investují s opravou více, než stálo nové. To je opravdový paradox.