Odklízení „splašené“ regionovy začne ve čtvrtek, na trati kvůli tomu bude výluka
Vykolejená Regionova po samovolné jízdě na trati 210. Foto: Hasiči SŽ
ČD věří, že nebudou muset vraky rozřezávat.
ČD věří, že nebudou muset vraky rozřezávat.
Celkově Česku ujíždí vlak. Ten strojvedoucí za to nemůže.
Mám takové zkušenosti s vyprošťováním vozidel že tahat jedno vozidlo druhým jde blbě protože většinou kola prokluzují, lepší je navijákem přes kladku.
Děkujeme za hodnotou informaci a zkuste tohle ještě napsat na ČD, budou rádi!
Stacilo nechat napis k rozebrani…
zadarmo, rychle pres noc
Tezko, vetsina tech rozebiracu neumi moc cist a psat.
Stačí jeden a ten to všem řekne, to stačí. Tzv posel dobrých zpráv…😀
Hned jsem si vzpomněl na průvodčí ze slunce seno: „a vyrovnávat, vyrovnávat, šup, šup, ať se nepřevrhnem“ 😁.
Možná na to měli myslet už při výrobě a dát Regionovám naklápěcí skříně
Zajímalo by mě, jak je placen strojvedoucí, když je „postaven mimo službu“. Kdyby se jednalo o státního úředníka, tak tam na to pamatuje zákon o státní službě, ale v klasickém zaměstnaneckém poměru naprosto tápu.
Může být přeřazen na místní výkony nebo na jinou práci.
V pracovním poměru samozřejmě nic takového neexistuje, máte úplnou pravdu. Tohle je floskule vyjadřující „momentálně ho nenecháváme vykonávat práci strojvůdce“.
Může být převeden na jinou práci, pokud to odpovídá pracovní smlouvě (ve zvláštních případech i mimo rámec pracovní smlouvy, ale to tady asi zatím nenastává, i když…), může mu být nařízeno čerpání dovolené, může být „poslán domů“ s náhradou mzdy.
Takže ne „nic takového neexistuje“, ale „v zákoně se tomu říká jinak“.
Chodí do depa a denně od kamarádů poslouchá něco v tom smyslu jako „ty prej si tomu Pražákovi načechral pilíř“ 😆😆😆
A hned tam může vyklepávat plechy 😉
Co pilíř…celou stodolu i s krovama.
V oblouku nově rychlostník 95/105 (105 při aktivním naklápění – vyvažování cestujícími)
Tak tohle by stálo za to z toho natočit krátký dokument 🙂
Dokument? Vylepšil bych to. Fíra zastaví v depu, stopne motor, nechá to stát na vzduchu. Celý zpocený odběhne do vložáku na latrínu. Z brzdy uteče vzduch, Regina se pomalu dává do pohybu po spádu a on si tam klidně sedí a čte noviny/čumí do mobilu/doplňte si…..😆😆😆
……pak to zarachotí, nebohej fíra spláchne, vyleze ze dveří, zděsí se a procedí mezi zuby“ tak a je to v hajzlu“ ……omlouvám se všem za ten výraz, ale když bez něj by to nebylo ono 😃
Pak střih, nehodový vlak. Jeho vedoucí prohlásí „je to v h…..“ je moc daleko 😆😆😆
Tak a teď ještě vybrat obsazení. Fíra bude Luďan? Nebo jiné návrhy?
…..pak přijede jeřáb a převrátí se. To by šlo udělat s fotkami od Strážnice, tam jeřáb hajal. 😆😆😆 Hele, to by mohlo při dobrém obsazení i plnit kina. Ještě dopilovat dialogy
Kdyby to ujelo bez vzduchu, tak by ani nespláchl, máte díry ve scénáři 😀
Tak Mimořádná událost taky byla podle jiné události, v originále to nebyla 810.
Notabene to není scénář. To jsem psal cestou na zastávku trolejbusu
Když zabrzdí průběžnou, tak jo.
Ten zvuk by to chtělo jako byly staré splachovače u stropu 😆😆😆
Regionov je dost i na opakovaný pokusy při natáčení. ..
Možná by některá dojela dál. 😉 To by chtělo vyzkoušet. Do kdy že je VÝLUKA? 😃
Nebo rychleji.
Jak rozřezat? To se vyklepe, a do týdne bude regionova v Áčkách – první majitel, nebouráno.
Heh, složí ze dvou bouraných Regionov jednu provozní.
škoda 9 mil, není to nějak málo na to že regio asi pujde do šrotu?
Ono to má pouze zbytkovou účetní hodnotu.
Škoda se nevyčísluje podle účetní hodnoty.
No, zatím mi spíše dle toho co čtu připadá, že se České Dráhy naopak snaží Regionovu možná i zachránit, a ne ji nutně hned poslat ji do šrotu. Uvidíme, no…
Je možné u 3 vozové Regionovy vyměnit čelní vůz za hnací vůz z 2 vozové Regionovy? Mělo by jich pár zůstat po různých nehodách.
A nebylo naopak nenávratně poškozeno několik motorových čelních vozů na Regionách duo i trio, a nebude jeden z nich nahrazen právě již odtaženým jediným vozem z této nehody, ktrý se zasekl na náspu a jako jediný při této nehodě zsůstal stát na svých kolech, byť mimo kolej?
Ne, přebývají motory.
A kolik by to měli stát?
Možná odečetli cenu využitelných ND a šrotu.
Proč to nemůžou udělat v noci, aby tím nenarušovali denní provoz?
Protože je rozumné na něco takového dobře vidět.
Je vidět, že jste pouze amatér. Takovou to práci, zejména s ohledem na bezpečnost práce, je lépe udělat opravdu během dne. Každý pohyb, každé posunutí může mít vliv na bezpečnost těch co to budou odklízet. Prosím příště se raději nevyjadřujte, když nemáte ani základní znalost.
Protože pán nemá základní znalost, tak položil dotaz. To se nesmí?
Dobře. Odpověď zní: Aby na to viděli. Stačí?
A takhle odpověděl už Petr Šimral. Ostatní výjevy na toto téma už tu opravdu nemusely být.
Stačila již odpověď od p. Šimrala, ale děkujeme za zopakování
Každý šoto musí ukázat, jak tomu taky rozumí.
Než položím dotaz zkusil bych přemýšlet. Na to nemusím být inženýr.
Nebo bych zkusil věcně odpovědět jako pan Šimral. Druhá možnost.
Protože mám rád svůj život a zdraví.takto rizikové odstranění se nedá dělat po slepu .
Stejně tam moc lidí nejezdí, na tenhle úsek stačí bus dodávka.
Dodávka uplně ne.
Držím palce, ať se to povede přitáhnout ke kolejím a naložit.
Sám jsem jezdil kolem vraků u Vyškova a tada nic moc, tak ať to zmizí co nejdřív.
To vyvalený EC za Křižanovem bylo horší..