Odklízení „splašené“ regionovy začne ve čtvrtek, na trati kvůli tomu bude výluka

Vykolejená Regionova po samovolné jízdě na trati 210. Foto: Hasiči SŽVykolejená Regionova po samovolné jízdě na trati 210. Foto: Hasiči SŽ

ČD věří, že nebudou muset vraky rozřezávat.

56 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marcel

Celkově Česku ujíždí vlak. Ten strojvedoucí za to nemůže.

Rudolf Tuček

Mám takové zkušenosti s vyprošťováním vozidel že tahat jedno vozidlo druhým jde blbě protože většinou kola prokluzují, lepší je navijákem přes kladku.

Jméno.m

Děkujeme za hodnotou informaci a zkuste tohle ještě napsat na ČD, budou rádi!

Tomasek

Stacilo nechat napis k rozebrani…

zadarmo, rychle pres noc

Milos

Tezko, vetsina tech rozebiracu neumi moc cist a psat.

PeDazOl

Stačí jeden a ten to všem řekne, to stačí. Tzv posel dobrých zpráv…😀

MilanSima

Hned jsem si vzpomněl na průvodčí ze slunce seno: „a vyrovnávat, vyrovnávat, šup, šup, ať se nepřevrhnem“ 😁.

JanM

Možná na to měli myslet už při výrobě a dát Regionovám naklápěcí skříně

MacD

Zajímalo by mě, jak je placen strojvedoucí, když je „postaven mimo službu“. Kdyby se jednalo o státního úředníka, tak tam na to pamatuje zákon o státní službě, ale v klasickém zaměstnaneckém poměru naprosto tápu.

Van Houten

Může být přeřazen na místní výkony nebo na jinou práci.

Martin Verner

V pracovním poměru samozřejmě nic takového neexistuje, máte úplnou pravdu. Tohle je floskule vyjadřující „momentálně ho nenecháváme vykonávat práci strojvůdce“.
Může být převeden na jinou práci, pokud to odpovídá pracovní smlouvě (ve zvláštních případech i mimo rámec pracovní smlouvy, ale to tady asi zatím nenastává, i když…), může mu být nařízeno čerpání dovolené, může být „poslán domů“ s náhradou mzdy.

Honza V.

Takže ne „nic takového neexistuje“, ale „v zákoně se tomu říká jinak“.

Pája

Chodí do depa a denně od kamarádů poslouchá něco v tom smyslu jako „ty prej si tomu Pražákovi načechral pilíř“ 😆😆😆

none

A hned tam může vyklepávat plechy 😉

Joachimstahl

Co pilíř…celou stodolu i s krovama.

RDP

V oblouku nově rychlostník 95/105 (105 při aktivním naklápění – vyvažování cestujícími)

FrantaM

Tak tohle by stálo za to z toho natočit krátký dokument 🙂

Pája

Dokument? Vylepšil bych to. Fíra zastaví v depu, stopne motor, nechá to stát na vzduchu. Celý zpocený odběhne do vložáku na latrínu. Z brzdy uteče vzduch, Regina se pomalu dává do pohybu po spádu a on si tam klidně sedí a čte noviny/čumí do mobilu/doplňte si…..😆😆😆

Pája

……pak to zarachotí, nebohej fíra spláchne, vyleze ze dveří, zděsí se a procedí mezi zuby“ tak a je to v hajzlu“ ……omlouvám se všem za ten výraz, ale když bez něj by to nebylo ono 😃

Pája

Pak střih, nehodový vlak. Jeho vedoucí prohlásí „je to v h…..“ je moc daleko 😆😆😆

Pája

Tak a teď ještě vybrat obsazení. Fíra bude Luďan? Nebo jiné návrhy?

Pája

…..pak přijede jeřáb a převrátí se. To by šlo udělat s fotkami od Strážnice, tam jeřáb hajal. 😆😆😆 Hele, to by mohlo při dobrém obsazení i plnit kina. Ještě dopilovat dialogy

Koro

Kdyby to ujelo bez vzduchu, tak by ani nespláchl, máte díry ve scénáři 😀

Pája

Tak Mimořádná událost taky byla podle jiné události, v originále to nebyla 810.

Pája

Notabene to není scénář. To jsem psal cestou na zastávku trolejbusu

Pája

Když zabrzdí průběžnou, tak jo.

Pája

Ten zvuk by to chtělo jako byly staré splachovače u stropu 😆😆😆

PvvS

Regionov je dost i na opakovaný pokusy při natáčení. ..

Pája

Možná by některá dojela dál. 😉 To by chtělo vyzkoušet. Do kdy že je VÝLUKA? 😃

PvvS

Nebo rychleji.

Vesper

Jak rozřezat? To se vyklepe, a do týdne bude regionova v Áčkách – první majitel, nebouráno.

Jiří Kocurek

Heh, složí ze dvou bouraných Regionov jednu provozní.

Dado I

škoda 9 mil, není to nějak málo na to že regio asi pujde do šrotu?

Robert Pražák

Ono to má pouze zbytkovou účetní hodnotu.

Martin Verner

Škoda se nevyčísluje podle účetní hodnoty.

DavidK

No, zatím mi spíše dle toho co čtu připadá, že se České Dráhy naopak snaží Regionovu možná i zachránit, a ne ji nutně hned poslat ji do šrotu. Uvidíme, no…

Jiří 3

Je možné u 3 vozové Regionovy vyměnit čelní vůz za hnací vůz z 2 vozové Regionovy? Mělo by jich pár zůstat po různých nehodách.

Milan

A nebylo naopak nenávratně poškozeno několik motorových čelních vozů na Regionách duo i trio, a nebude jeden z nich nahrazen právě již odtaženým jediným vozem z této nehody, ktrý se zasekl na náspu a jako jediný při této nehodě zsůstal stát na svých kolech, byť mimo kolej?

a8n

Ne, přebývají motory.

Ares

A kolik by to měli stát?

tarten

Možná odečetli cenu využitelných ND a šrotu.

Jan

Proč to nemůžou udělat v noci, aby tím nenarušovali denní provoz?

Petr Šimral

Protože je rozumné na něco takového dobře vidět.

Horal

Je vidět, že jste pouze amatér. Takovou to práci, zejména s ohledem na bezpečnost práce, je lépe udělat opravdu během dne. Každý pohyb, každé posunutí může mít vliv na bezpečnost těch co to budou odklízet. Prosím příště se raději nevyjadřujte, když nemáte ani základní znalost.

Nížiňan

Protože pán nemá základní znalost, tak položil dotaz. To se nesmí?

Robert Pražák

Dobře. Odpověď zní: Aby na to viděli. Stačí?

bakiy

A takhle odpověděl už Petr Šimral. Ostatní výjevy na toto téma už tu opravdu nemusely být.

Tomáš Mudroch

Stačila již odpověď od p. Šimrala, ale děkujeme za zopakování

Pepa z Depa

Každý šoto musí ukázat, jak tomu taky rozumí.

Horal

Než položím dotaz zkusil bych přemýšlet. Na to nemusím být inženýr.

Nížiňan

Nebo bych zkusil věcně odpovědět jako pan Šimral. Druhá možnost.

Petr

Protože mám rád svůj život a zdraví.takto rizikové odstranění se nedá dělat po slepu .

Ivan_pha

Stejně tam moc lidí nejezdí, na tenhle úsek stačí bus dodávka.

Někdo

Dodávka uplně ne.

Jiří Kocurek

Držím palce, ať se to povede přitáhnout ke kolejím a naložit.
Sám jsem jezdil kolem vraků u Vyškova a tada nic moc, tak ať to zmizí co nejdřív.

PvvS

To vyvalený EC za Křižanovem bylo horší..