cargo

Odboráři v Krodos Bus vyhlásili stávkovou pohotovost, dohodu o mzdách zrušil Zemek

Autobus Iveco Crossway společnosti Krodos Bus. Foto: Krodos BusAutobus Iveco Crossway společnosti Krodos Bus. Foto: Krodos Bus

Členové základní organizace Odborového svazu dopravy v autobusovém dopravci Krodos Kroměříž vyhlásili stávkovou pohotovost. Důvodem je postup majitele firmy Zdeňka

Zpět na článek
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
V.N.

Nějak tomu nerozumím. Ředitel firmy byl zmocněn majitelem , aby za něho jednal a vyjednával podmínky. Když něco vyjedná, tak to nepodepíše ? Proč jej poté zmocňoval a nevedl jednání sám ?

Martin.dilli

Držím a palce a podporu, leč stávková pohotovost je pouze vztyčeným prstem jen z půli, sám se momentálně nadcházejíc ve stávkové pohotovosti vůči Pkp cargo international, kde jednatel taky nechápe to, co pro firmu vykonávají zamestnanci. Ono Polák se zrodil vždy s kalkulačkou v zadnici, tak snad se pod českou vlajkou lépe domluvíte. Úctu všem zúčastněným v dopravě

Generální mandatář

Asi nemá ve firmě silné odbory. Za Jardy Duška by se toto nestalo.

FrantaM

Tak kdyby platil nadstandardně lidi, tak dneska není miliardářem, že. To dá rozum 😀

Bob

Stejně jako Babiš nebo Bakala. 🙂 Třeba by Zemek mohl po vzoru Babiše zaměstnat Mongoly, ti jsou ochotní pracovat i za minimální mzdu či méně a nestávkují.

Anonymus

Minulý týden jsem četl, že Pražský dopravní podnik nabízí 50 tisíc řidičům! Hustý!

Botik

Ono je taky fajn dodat, že je to částka zahrnující okolo 30-40 hodin přesčasů. Faktem ale je, že s nimi se opravdu na 50-52 tisíc v hrubém dostanete.

xyz

Berte ohled i na to, že žít v Praze je dražší = i tamní výdělky musejí být vyšší.

Mirvald

Bych toho Zemka poslal na školení k ČD, ČDC nebo SŽ(DC(. Tam ho poučí.

Zbyněk

Kde jste vzali, že je nedostatek řidičů? Řekl bych jak kde. Za 22tis hrubého je samozdřejmě řidičů nedostatek. Tak kdo by tu práci na směny, svátky, víkendy. Naopak, v Ústeckém kraji je řidičů přebytek, jelikož krajský dopravce vyplácí hrubou mzdu 35tis korun a musí zájemce odmítat. Tak ty lidi zaplaťe a nebudou takové problémy!

Botik

Ve Zlínském kraji se u ČSAD vlastněných Zemkem většinou pohybovala mzda okolo 26-28 tisíc v čistém, řekl bych, že je to velmi srovnatelné s DSÚK. Je někdo, kdo by příp. tuto informaci vyvrátil jinou zkušeností?

V.N.

Tak a teď ještě tu o Budulínkovi.

petr766

Zemek, hrobník Krodosu a vůbec veřejné autobusové dopravy ve Zlínském kraji (za dlouholeté podpory kraje dříve bohužel)

Supidio

Zato současné vedení kraje s neuznáváním jízdenek čd a vlastním tarifním paskvliem, s bordelem okolo Arrivy a podobně k hrobaření veřejné dopravy určitě nijak nepříspívá 🙂

Axel

Tak ono bylo na čase s tím něco udělat. Cestujících čím dál víc ubývalo v regionální dopravě v ZLK.

Nevím jaký je „bordel“ kolem Arrivy, jezdím vagony s polepem Arrivy, tak by mě zajímal ten „bordel“..

Nevím jaký diskomfort Vám jako cestujícímu způsobují jízdenky Zlínského kraje.

Ohledně uznávání jízdenek ČD vs. vlastní jízdenky… přečtěte si loňské vyjádření hejtmana, že silně nedůvěřoval podkladům ČD z minulosti (=že patrně ČD švindlovali, tak aby od kraje dostali vyšší dotaci patrně na vnitrofiremní financování jíných aktivit, třebas tam kde ČD jezdí bez DPH).