Od Mohanu k Atlantiku bez přestupu. DB a SNCF spojí přímým vlakem Frankfurt s Bordeaux
Jednotka TGV Duplex ve Frankfurtu. Foto: Freddy2001 / Wikimedia Commons
Linka bude v provozu přes letní sezónu.
Linka bude v provozu přes letní sezónu.
Kdy dojde ke spojení Prahy a Paříže TGV ?
Ne dříve než do Prahy bude VRT.
No Jo, měli by mrknout i Němci. Z Frankfurtu se to skoro 2 hodiny motá nějakou sem tam tunelovou klimatické na cca 100-130 Jo když jsme pak najeli ve Francii na LGV East, to byl jiný srumec 319-320, dohánět zpoždění.
Z Frankfurtu do jižní Francie je také přímé spojení do Marseille. Tak a teď ještě se dostat elegantně do toho Frankfurtu.
Ono by stačilo, kdyby jezdily spoje z Prahy do Norimberku… Ale to by z Chebu do Norimberku nemohla být jednokolejná neelektrifikovaná lokálka…
Z Prahy jsem jezdila s patrovým busem na Bruuggy nebo do Mnichova, obojí přes NBG.
Vážně by byl takový problém místo motorového klopidla zapřáhnout k InterJetu nějakou německou dieselovou lokomotivu a vzhůru do Norimberka? Byl by tam nějaký technický problém, nebo Němec akorát nechce?
Není to lokálka a jednokolejné je to hlavně v česko-bavorském pohraničí. A pokud jde o diesel, ani to není žádná nepřekonatelná překážka. Nic z výše uvedeného nebrání tomu, zavést přímé vlaky klidně ve dvouhodinovém taktu. Do Mnichova to jde (a taky tam není všude dvojkolejka), šlo by to i tady.
No zrovna do Mnichova je dost problémů, ale nevím jestli za to může stav trati nebo DLB. Každopádně ale třeba expresy do Lince fungují bez problému a to je jednokolejka půl trasy.
Ja bych Cheb vynechal, do Norimberku pres Plzen primo na Norimberk, jako dalnice a pak pres Wurtzburg do Frankfurtu….
Melete nesmysly. Cesta z Chebu do Norimberku je rychlejsi nez cesta z Prahy do Chebu. Nas usek je vetsi problem nez ten nemeckej.
Z Brna to loni šlo na 1 přestup (ve Vídni) 🙂 Nyní jsem se na jízdní řád nedíval, ale předpokládám, že to tak půjde stále…
Určitě někoho bude zajímat, že při využití EN/nj 458 z Prahy s přestupem ve Frankfurtu na tento sezónní spoj, je možné zvládnout cestu vlakem z Prahy do Bordeaux za 20 hodin (s 3 hodinovým čekáním ve Frankfurtu)
Což proti proti nějakým dvouhodinám v letadle Ryanu, co tam párkrát týdně létá z Prahy, opravdu výhra.
Průměrná rychlost 145 km/h, zřejmě jízdna na spotřebu 🙂
proste rychlovlak 🙂
Z Frankfurtu do Strasburku je to stale jeste „coura’k“ … 😒