Od fotbalu k autobusům. Hostem podcastu bude majitel Umbrella Mobility Pavel Steiner

Autobus Setra společnosti Umbrella Holiday. Foto: UmbrellaAutobus Setra společnosti Umbrella Holiday. Foto: Umbrella

Pavel Steiner je původním povoláním strojvedoucí, brzy dal ale přednost fotbalu. Odchytal 204 ligových zápasů.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarmil

Dobrý den,

rád bych se zeptal, zdali hodláte dále expandovat i v jiných koutech naší republiky – v základní dopravní obslužnosti. Vozidla v pardubickém kraji jsou opravdu velice pěkná. Pokud ano, jak se to včas dozvědět a stát se členem Vašeho týmu?

Díky

Jarmil

Dobrý den,

viděl jsem pořad utajeného šéfa. Velice zajímavé, zajímalo by mne, jak moc to bylo režírované a nebo opravdu zaměstnanci netušili, že jsou v tomto projektu? Scénka z autobusu MHD s mládeží vypadala poněkud strojeně. Ale hezké kouknutí do zákulisí Vaší firmy.

Díky

Štěpán

Všiml jsem si, že Vaše firma na rozdíl od mnoha jiných nemá na oblíbených stránkách seznam-autobusu.cz zveřejněnou kompletní statistiku vozidel. Jste otevřeni spolupráci s fanoušky hromadné dopravy, nebo seznam vozidel záměrně nezveřejňujete?

Lkprak

Když čtu tak ten životopis, tak mně napadá, že je to příklad úspěšného fotbalisty, který se dokázal po konci kariéry velmi dobře prosadit a navíc mimo fotbal, což není zas tak úplně běžný jev (teď jsem si vzpomněl na kdysi slavného Sparťana Lumíra Mistra, jež dělá sekuriťáka ve skladu někde na Zbraslavi). Jinak pánovi držím v jeho dalším životě palce!

Antonín Pacík

Dobrý den, zajímalo by mě, jestli nějak zdražily nové autobusy v důsledku nedostatku čipů?
Dále mě zajímá, proč se Vaše firma jmenuje zrovna Umbrella?

Jiří Fišer

Dobrý den, především chci poděkovat za velmi dobré zvládnutí MHD v Jablonci nad Nisou. Velmi slušní řidiči i autobusy a bez zpoždění. Jste připraveni, kdyby nový dopravce ( tuším, že ČSAD Slaný) nezvládl obslužnost v Jablonci pomoci městu? Neplanujete některé spoje z Liberce do Prahy protáhnout opět na Florenc? Volil jsem tyto spoje před konkurencí RegioJetu.

Jyrka

Myslím, že s linkou Praha – Liberec nemá pan Steiner nic společného.

Leoš Konečný

Ne? A Flixhnus je co?

Leoš Konečný

Tak to jste pane Fišer také přispěl k degradaci kcality autobusové dopravy, že jste tedy volil Flixhnus, děkuji za horší služby

noerf

Uvažujete i o nějakých linkách čistě v režii Vaši společnosti, tedy nikoliv pod značkou flixbus?
Flix mobility v Německu pod značkou Flixtrain provozuje vlaky, může to být možnost potencionalniho vývoje i pro Vaši skupinu.
Myslíte, že české firmy někdy vyrobí zajímavý zájezdový autobus pro dálkovou dopravu (SOR se k tomu podle pana Murgoše nechystá, Iveco ve Vysokém Mýtě)?

D.M.

Iveco vyrábělo, nebo možná ještě vyrábí zájezdový model Magelys.

noerf

Tuším, že se Magelys nevyrábí ve Vysokém Mýtě.

Tomáš Gottschalk

Dobrý den, proč nejede ani jeden ranní spoj z Brna do Prahy bez závleku přes Jihlavu? Jenom tahle nesmyslná zastávka přidává na JD zbytečnou půlhodinu. Dřív jezdil spoj v 7:40 a stavěl na Roztylech. Ten byl zrušen a nahrazen spojem v 06:40, ale se závlekem. Trávit na cestě přes 3 hodiny je nedůstojné 20. století. Takhle se konkurenční výhodou oproti vlakům nemrhá.

Vláďa

Nevím zda se nepletu, ale jízdní řády Flixbusu nedělá nikdo od Umbrely. Spoje si objednává Flixbus a UMBRELLA je jen dopravce. Stejně nebo podobně jako v PID.

Svojsin

Ano, ale Flixbus by mohl být odvážnější a nepapouskovat ráno z Brna po Regiojetu. Lidi teď autobusy na Brno – Praha jezdí opravdu hodně.

Leoš Konečný

Tak Flixhnus dela vsechno podle Regiojetu protoze jsou absolutne neschopni

Artem

Vlak jede 3.5h…