Od Atlantiku k Vltavě. Prahou projedou „mrňousové“ SOR včetně autobusu z Faerských ostrovů
Autobus SOR CN 9,5 na Faerských ostrovech. Foto: Československý dopravák
Akce ukáže průřez historií nejmenších autobusů značky SOR.
No tak účel to tam splnilo. Pochybuju že na Faerie Island by zaplatil někdo dvoupodlažní Setru a za cenu jednopodlažní měli aspoň 2 SORy.
Jinak já pamatuji, že jich měl hodně ČSAD Invest Vsetín a dlouho jezdili po valašských kopcích. Člověk se tak nějak dotrmácel v rámci pochoďáku na zastávku a byl rád, že přijela i ta Multikára.
Nechal bych na Danech, co chtějí nebo nechtějí za autobusy.
Byla odpověď Josefovi níže. Omlouvám se.
Cože, na Faerských ostrovech jezdí autobus SOR? To je dost šokující, ze v tak krásné přírodě jezdí nejošklivější autobus!
Mne by hlavně zajímalo, jak ho udržovali – podle mne se v tamějších podmínkách – vzhledem ke kvalitě výroby – musel do dvou let proreznout a rozpadnout
Tak vzhledem k tomu, že tam SORky jezdily 11 let se asi po dvou letech nerozpadly ani neprorezly.
Ty nejmenší jsou přezdívané Multikáry, ze kterých lidová tvořivost udělala s dávkou „lásky a ironie“ Multikrávy nebo Multikravky.
Dobrý den,
kalendář akcí považuji za výborný počin.
Děkuji!
Přeji hezký den!
Je, bohužel, smutné, že chce-li někdo získat opravdu komplexní přehled o chystaných akcích, musí i nadále kompilovat údaje z několika kalendářů akcí různých zpracovatelů, protože žádný z nich není úplný ani pro nejbližší termíny – ale i tak je záslužné, že i redakce tohoto webu věnuje prostor také informacím tohoto typu = díky.
Chápu že si všechno najde nějaké své příznivce, nicméně za mne tohle jsou neošklivější autobusy co se na našem území kdy vyráběli.
Z dob Karosy to byl obrovský krok zpět, a low cost pro východní trhy. Čímž se SOR ani nijak netajil a naopak to levnost propagoval jako konkurenční výhodu.
Proti Vrakose 7xx to byl pokrok.
Jenže tahle hrůza se vyráběla na přelomu tisíciletí, nikoliv v osmdesátých letech.
On to byl pokrok i proti devítikilu…
To je mi líto