Obyvatelé Opočna se dočkali obchvatu, vede přes něj lávka pro cyklisty
Nový obchvat Opočna s lávkou pro cyklisty. Foto: opocno.cz
Nová komunikace bude sloužit také jako spojnice mezi regionálními centry Dobruškou a Hradcem Králové a jako hlavní přístupová komunikace do rekreačních oblastí Orlických hor.
Tak dnes byl obchvat tentokrat neslavnostně uzavřen pro veškerou dopravu, asi nějaká úřednická chybička…
Komedie.Kousek silnice,která měla být hotová minimálně před 10 lety.
A v Lázních Bělohradě se vesele jezdí pod okny lázeňských hostů … tak snad po krajských volbách nastane změna 🙁
A teď jim tam nastane dopravní indukce a to se budou teprve divit!
Lide z ulice severni jsou urcite radosti bez sebe 🙂
No…, zeptám se možná trochu přízemně. Nešlo tam udělat místo „kruháče“ nějakou MUK? Prodražilo by se to opravdu o tolik, aby se to nedalo s ohledem na plynulost dopravy ustát? Pravdou je, že lokální dopravní zatížení mi není známo. Neřičím nadšením pro kruhové objezdy, zvláště ty naše, zdají se mi zbytečně malé, i když často by se prostor pro zvětšení jejich průměru našel (za argumentaci je nato norma bych tak leda někoho bacil po hlavě). Článek zmiňuje i aspekt NAD vzhledem k pobočnému závodu Škodovky. Těm chlapům musí zvláště téct krev ze zubů… S vizemi Škodovky o rozšiřování provozu lze… Číst vice »
MÚK na silnici II třídy? To vážně ne. Kruhač šetří místo a postačuje až až, když zesílí doprava, přístaví se bypassy. Škoda už nic rozšířit v Kvasinách nechce. A s emisemi je to nesmysl, víc se spálí na MÚK při jízdě do svahu než při jednoduchém průjezdu kruhakem.
je pravda že v Rumunsku taky milují kruhové objezdy a průměrově jsou opravdu mnohem větší než ty naše české…
otázkou je jestli by nebylo lepší postavit do kvasin rovnou silnici první třídy s ohledem na to, že je jasné silné zatížením kamionovou dopravou…
Ještě více přeprav z kolejí na silnice, jistě.
Už to mohlo být otevřené dávno, jen jsou za dveřmi volby, tak je třeba se něčím vytáhnout. Trochu nelogické je i ukončení na kruhovém objezdu, na kterém se místo přípravy plánovaného sjezdu na pokračování v druhé etapě raději udělal chodník, který se pak bude muset zrušit, aby mohla silnice pokračovat dál…
Jezdím tam dost často, za poslední měsíc jsem tam neviděl jediného pracanta, mohlo to být otevřené podstatně dřív. Obdobně na D11 se **** s nadjezdy a místní silnice jsou zavřené mnohem déle, než je nutné.
Chcete dálnici, stavějí vám dálnici, buďte rádi.
Naprosto stejný názor. Finální vrstva asfaltu se pokládala začátkem června a koncem června se dělalo vodorovné dopravní značení. Od té doby jsem čekal každý den že to už otevřou. Snad něco s tím ciklomostem, nebo se čekalo na nějaké dobré chlebíčky a návrat potentátů z dovolené aby o něco nepřišli a mohli se poplácat po ramenou.
To byla zcela jistě technologická přestávka na ….
Na přípravu těch chlebíčků pro potentáty. Sám asi tušíte, jak mají v posledních měsících nabitý kalendář, Babiš teď osobně navštěvuje nádraží a dohlíží na bezpečnost provozu.
Silnice byla naprosto dokončena už před 3 týdny a krásne se po ni dalo jet.
I ta cedule zákaz vjezdu zdaleka nesplnovala vyhlášku a byla otočená do strany
Asi se čekalo na slavnostní otevření
A napadá vás slovo kolaudace? Úřad musí dát požehnání. Bez kolaudace to neotevřete. Mohou ji otevřít až mají razítko (někdy i dočasné)