Obyvatelé italské Ravenny budou mít sdílená kola zdarma

Ravenna. Pramen: commons.wikimedia.org, karel291Ravenna. Pramen: commons.wikimedia.org, karel291

Radnice chce obyvatelstvo motivovat ke změně dopravních návyků ve prospěch zelenějších způsobů dopravy.

Zpět na článek
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jura

Zdarma. Ni kure zadarmo nehrabe.

K.S.

Jak je na tom vlastně infrastruktura pro kola? Kolik tam mají segregovaných cyklostezek, nebo ulic s vyloučením autodopravy v nějaký čas?

Jiří Kocurek

Těžko říct. Asi by neprošlo vyloučit autodopravu jen pro místní a turistům ji povolit. On by se mohl ozvat hoteliér, že potřebuje zásobovat kuchyni.
A jestli znám italy aspoň trošku, tak by auto napsali na fiktivního hosta. Dokonce by okolo toho mohla vzniknout i mafie, která by tyhle služby zajišťovala. Za úplatu, samozřejmě.

K.S.

Ale proč by se turistům měla povolit autodoprava? Myslel jsem to jakože ji třeba od 9 do 17 vyloučit úplně.

Tomas

a proč by se měla zakazovat?

Raddie

A jak by do toho města dojeli, taky na kole?

Jiří Kocurek

… a výjimky vydává místní úřad. Zcela neúplatný úřad. Alespoň pro svoz odpadků.

K.S.

Pánové, Tomas a Raddie, píši o vyloučení provozu v některých ulicích, tak zase nedělejte že chci zakázat auta v celé Ravenně.

Vašek

Je potřeba říct, že Ravenna má vnější okruh a systém dalších obchvatů tak velkoryse řešený, že z jakéhokoliv směru pokud člověk nechce vysloveně do města, tak do něj nevjede a vyjde to jako nejlepší varianta (a ne jak u nás, že si zajede 1x tolik, kolik by ujel cestou městem). Dále pokud člověk chce z města vyjet, tak je vždy během chvilky na vnějšku a snadno se napojí na některý z obchvatů, tedy opět nemusí projíždět městem. Stačí se podívat na googlemaps a srovnat třeba s Plzní, která je o trochu větší, obrovský rozdíl. V centru je pár pěších zón,… Číst vice »

Marek Turnovec

A to mi povězte – kde u nás se ze čtyař pruhů stává před přechodem jeden? Tak možná ze čtyř dva (pokud myslíte původně dva v každém směru), nebo ze dvou jeden (pokud jen v jednom směru). Ale ze čtyř fakt na jeden, to jsem opravdu ještě nikde v Praze ani jinde v ČR neviděl. Ono je to asi i tím, že v ČR taky nemáme moc úseů, kde by v jednom směru byly 4 pruhy, asi nejsme L. A., to leda s nějakými přípojáky nebo sjezdy… Ale asi se Vám hodilo to takhle přehnat, aby to Vaše spravedlivé rozhořčení… Číst vice »