Obří tendr na nové metro napadla Eurovia. Námitky sepsala na 131 stran, požaduje zrušení soutěže
Stanice Olbrachtova. Pramen: IPR Praha
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) se bude muset vypořádat s obsáhlými námitkami jedné z největších stavebních firem v zemi
Euroviu zakleknout aby už nedostala nikdy žádnou zakázku.
Opět se tady vyjadřuje samej stavební odborník. Mnozí v kvalitní češtině..
Já mislím, že vsdělání se předseňuje. Kdejakí metalysta umý líp englicky než minystrině fynancí a stejně se mynistrem fynancí nestal. 😀
Eurovia a už jste opravili dálnici a připojené mosty u Ostravy kterou jste tak zfusovali ?? Do ty doby by jste neměli mít nárok na jedinou statni/ veřejnou zakázku…
To nebyl jediný průser Eurovie, je to bohužel kvalitou nejhorší stavební firma na českém trhu.
Ne, s přehledem vede Bögl & Krysl: mosty všeho druhu, padací taky.
Důvodem, proč Metrostav nepodal nabídku je zcela určitě to nepravomocné odsouzení. Proto se do soutěže přihlásila Subterra, místo Metrostavu. Za normálních okolností by do toho Subterra nešla a držela se hlavně zakázek na železnici.
Bylo by fajn, aby se zase Eurovia přejmenovala. Když už firma ODS-dopravní stavby ostrava měla tolik průšvihů, že si o ní štěbetali i vrabci na střeše, tak se přejmenovala na Euroviu a byl nějakou dobu klid. Nyní si zase štěbetají vrabci o Eurovii a pokud není vůle ten spolek úplně vyřadit z veřejných zakázek, měli by se zase přejmenovat…
Eurovia CS jsou v roce 2009 přejmenované SSŽ (Stavby silnic a železnic), ODS přikoupily až v roce 2010. Oni skoupili kdeco.
Eurovia! S těma se dobře pracuje! Umí se rozdělit.
By se to zase zrušilo ta stavba metra D a zase několik dalších let by se zase nic nedělo a žádný metro D by potom zase nebylo. Myslím si že je dobře že tyhle firmy se do toho pustili a začali stavět to metro sice je to jenom geologický průzkum ale alspoň se něco děje.
A ony to ty firmy dělají zadarmo a kvůli krásným očím primátora Hřiba, žejo? Ať se to klidně zruší, pokud je to levárna. Pokud není, jistě se DPP s námitkou vypořádá.
Levárna je celá Eurovia, ta je ta poslední co se má ozívat.
Že by Busline ve stavebnictví? Kdy začne být podmínka spojitosti se řízením, aby se nemohl odvolávat někdo nezainteresovaný?
To by mala byť dôležitá podmienka. V Brne obrovskú 2-miliardovú stavbu Žabovřeská II spoľahlivo zastavil nejaký „Deštruktprojekt“ z Rožňavy, „firma“ (biely kôň) o jednom človeku. A ÚOHS zrušil súťaž, bez akéhokoľvek použitia logiky, rozumu, alebo len zdánlivého principu primeranosti.
Takto to nemôže ísť ďalej.
tohle není odvolání, protože není ani žádné rozhodnutí. tohle je podání námitek
A proč by pro podávání námitek neměla platit stejně jako pro možnost následného odvolání podmínka vlastní účasti na řízení, tedy minimálně přihlášení se do něj ve vyhlášeném termínu? Kdo se nepřihlásil včas s nějakou vlastní nabídkou, neměl by pak už mít nárok do řízení zasahovat, leda by nakonec vybraným (technickým či technologickým) řešením stavby mohl být v budoucnu nějak dotčen jeho (nemovitý) majetek.
Takže, když v zadání bude nesmysl typu, že metro má vést 5 km pod zemí, bude potřeba vypracovat a podat nabídku na něco tak nesmyslnýho, abych mohl současně podat námitku, že je to nesmysl a je tam očividně chyba?
Naopak, ať se odvolává kromě kartelu(jedno komu to přiklepnou, ostatní budou subdodavatelé) jakýkoliv občan, když se plýtvá státním rozpočtem.
Nepustili Eurovii k lizu když se porcoval medvěd, a tak začala kopat!!!
Zase Eurovia. Neskutecny. Bezmoc bezmoc…
Toľko energie, času a peňazí minutých na vytvorenie obsiahleho odvolania namiesto vytvorenia najlepšej nabídky…