Zážitek opravdu fantastický, počasí včera bylo na prohlídku musea a především na fotografování naprosto ideální. Jen malou doušku pro nadšence, kteří by museum chtěli navštívit v průběhu dnešního dne, je zapotřebí obrnit se neskonalou trpělivostí, stál jsem ve frontě k pokladně přes dvě hodiny… Ale ta „oběť“ se opravdu vyplatí. Takovou přehlídku nablýskaných technických skvostů už asi nezažiji.
Kernteriér
3 let
Moc krásné. Jen pro mě hodně z ruky. Snad to jednou klapne a napodobím nebožtíka tátu, že se ve Strele taky svezu.
Mimochodem, nějaká fotka nebo informace k tomu autobusu Tatra by nebyla?
Karel
3 let
Pěkná podívaná
Petr Štáslav
3 let
Propagace ČD Nostalgie katastrofální. Jen se zeptám, proč nikdo neřekl, že Slovenská Strela bude stát v Praze hl.n 2-3 hodiny na podívání? Proč nikdo neřekl, že po několika letech odstavení pojede do Lužné u Rakovníka T478.1001? Díky za případné zodpovězení otázky.
No tak davy bych tomu neříkal, ale aspoň sem se tam nemusel nějak zvlášť prodírat. Když zajrla k nástupišti, tak tam bylo cca 100 lidí. Jenom sem s otevřenou pusou koukal na ten stroj, u kterýho sem doufal že bude někdy ve vystavovatelném stavu. A že někdy bude pojízdný a ještě ve vysokém lesku opravdu překonalo mé očekávání.
Anatol J.
3 let
Jen je škoda, že se nedá svézt šípem nebo strelou….. Rád bych si zaplatil, když na něj člověk kouká doma přes plot….jede přes půl republiky….ale ne nejde to….
J. Rozsypal
3 let
8 příspěvků, z toho 6 totálně vymasteno. Lidi, vy jste chudáci
BND 30
3 let
M274 je čísla 004.
A není uveden pardubický M120.206.
Nikdo se šukafonu nezastává a už vůbec ne Koziny (aspoň za mě). Já jen reagoval na to, proč tam je mezi ostatními motory. Pokud se tam pak objeví argumentace autobusem, tak dotyčný vůbec nepochopil o jakou akci se jednalo.
Objednávateľ dopravy môže také požadovať, ak by chcel. Mal som to „šťastie“ viezť sa šukafonom vyše hodiny na jednej nemenovanej lokálnej trati. Síce mal záchod. Ale po otvorení dverí ma ovalil taký závan, že som sa ma mieste otočil.
Aj vám po toaletách srde piští, resp. mechúr tlačí, tak nie je najmenší problém pre objednávateľa dopravy žiadať záchod v regionálnych autobusoch. Tak ako sa žiada napr. klimatizácia, nízka podlaha a pod.
Hlavně toho navyráběli 4x víc než bylo potřeba a pak to nacpali i tam, kde se to vůbec nehodilo. Tady soudruzi plán opravdu překročili až moc.
Představte si R Praha – Hradec vedené řadou 460, protože se jich vyrobilo příliš moc, ale jezdit to musí.
Ovšem v případě M 152.0 byla ta kauzalita opačná – vyrobilo se jich tolik, protože čtyřnápravové motoráky se 20 let v tuzemsku nevyráběly (pouze v malém množství na export).
Kdyby rychlíky na Hradec vozila 460, nebyl by to proti B takový rozdíl 🙂 Mluvím o 80. letech, samozřejmě.
Za to poděkujte požárnickému zmetkovi zapálivšímu fabriku ČKD Naftové motory, aby mohl ukojit svůj chtíč „hrdinně“ hasit.
Výroba K6S310DR pro „čmeláky“ se přesunula do Hradce Králové a tak nebyly kapacity pro výrobu spalovacích motorů pro čtyřnápravové motorové vozy ….
Plán na takový počet M 152.0 nebyl, bylo to „nejlepší“ řešení ze všech špatných …
Nedošlo ani k výrobě dalších brejláků, nebylo kde vyrobit K12V230DR …
Zážitek opravdu fantastický, počasí včera bylo na prohlídku musea a především na fotografování naprosto ideální. Jen malou doušku pro nadšence, kteří by museum chtěli navštívit v průběhu dnešního dne, je zapotřebí obrnit se neskonalou trpělivostí, stál jsem ve frontě k pokladně přes dvě hodiny… Ale ta „oběť“ se opravdu vyplatí. Takovou přehlídku nablýskaných technických skvostů už asi nezažiji.
Moc krásné. Jen pro mě hodně z ruky. Snad to jednou klapne a napodobím nebožtíka tátu, že se ve Strele taky svezu.
Mimochodem, nějaká fotka nebo informace k tomu autobusu Tatra by nebyla?
Pěkná podívaná
Propagace ČD Nostalgie katastrofální. Jen se zeptám, proč nikdo neřekl, že Slovenská Strela bude stát v Praze hl.n 2-3 hodiny na podívání? Proč nikdo neřekl, že po několika letech odstavení pojede do Lužné u Rakovníka T478.1001? Díky za případné zodpovězení otázky.
Text zde byl od čtvrtka, na hl. nádraží davy lidí, podél trati taky.
No tak davy bych tomu neříkal, ale aspoň sem se tam nemusel nějak zvlášť prodírat. Když zajrla k nástupišti, tak tam bylo cca 100 lidí. Jenom sem s otevřenou pusou koukal na ten stroj, u kterýho sem doufal že bude někdy ve vystavovatelném stavu. A že někdy bude pojízdný a ještě ve vysokém lesku opravdu překonalo mé očekávání.
Jen je škoda, že se nedá svézt šípem nebo strelou….. Rád bych si zaplatil, když na něj člověk kouká doma přes plot….jede přes půl republiky….ale ne nejde to….
8 příspěvků, z toho 6 totálně vymasteno. Lidi, vy jste chudáci
M274 je čísla 004.
A není uveden pardubický M120.206.
M 120.206 je skutečnou perlou.
Oldu je nutno za tento počin pochválit !!
Ne, že by musely mít ČD všechno, ale je zajímavé, že velké motorové vozy ze 60. let zastupuje soukromé vozidlo.
Čo tam robí ten šukafon? Rozhodne tam nepatrí! Patrí do pece.
Tak do muzea určitě patří, ale do provozu už určitě ne
No, možno ako odstrašujúci príklad…. OK, jeden môže ostať. Ako ukážka toho, ako TO NEROBIŤ. Zvyšné do pece.
A ako sa to malo robiť? Motorový vůz na lokálky. To že to pak jezdilo i jinde, je věc jiná.
Ako? Existuje také vozidlo, hovorí sa mu autobus.
Hanit Šukafon? To Ti bojovníci za Kozí dráhu a podobné „páteřní trasy moderní dopravy“ nikdy neodpustí. 😀
Nikdo se šukafonu nezastává a už vůbec ne Koziny (aspoň za mě). Já jen reagoval na to, proč tam je mezi ostatními motory. Pokud se tam pak objeví argumentace autobusem, tak dotyčný vůbec nepochopil o jakou akci se jednalo.
Autobus ale není vlak.
tak. nemá záchod!
Zaujímavé, viezol som sa v autobusoch, ktoré mali záchod.
jasně, ale ty obvykle nejezdí na „lokálkách“
Objednávateľ dopravy môže také požadovať, ak by chcel. Mal som to „šťastie“ viezť sa šukafonom vyše hodiny na jednej nemenovanej lokálnej trati. Síce mal záchod. Ale po otvorení dverí ma ovalil taký závan, že som sa ma mieste otočil.
Jo , mezi hodnou stubnou a ziarom nad Hronom . V Čechách na místní výkony busy s toaletou nemame
Aj vám po toaletách srde piští, resp. mechúr tlačí, tak nie je najmenší problém pre objednávateľa dopravy žiadať záchod v regionálnych autobusoch. Tak ako sa žiada napr. klimatizácia, nízka podlaha a pod.
Ani šukafon nie je vlak.
Nie , proto ho ve vrutkach zprznili a je z něho mravenec.
Hlavně toho navyráběli 4x víc než bylo potřeba a pak to nacpali i tam, kde se to vůbec nehodilo. Tady soudruzi plán opravdu překročili až moc.
Představte si R Praha – Hradec vedené řadou 460, protože se jich vyrobilo příliš moc, ale jezdit to musí.
Ovšem v případě M 152.0 byla ta kauzalita opačná – vyrobilo se jich tolik, protože čtyřnápravové motoráky se 20 let v tuzemsku nevyráběly (pouze v malém množství na export).
Kdyby rychlíky na Hradec vozila 460, nebyl by to proti B takový rozdíl 🙂 Mluvím o 80. letech, samozřejmě.
Presne tak.
Mno naštěstí aspoň ty Béčka nakoupili z Bautzenu. S tou 460 to totiž mohlo dopadnout podobně, neboť rychlíkové vagony se tehdy taky nevyráběly.
A béčko je proti vložáku 063 tichý vagon, oproti hnacímu 460 je tiché cokoliv.
Za to poděkujte požárnickému zmetkovi zapálivšímu fabriku ČKD Naftové motory, aby mohl ukojit svůj chtíč „hrdinně“ hasit.
Výroba K6S310DR pro „čmeláky“ se přesunula do Hradce Králové a tak nebyly kapacity pro výrobu spalovacích motorů pro čtyřnápravové motorové vozy ….
Plán na takový počet M 152.0 nebyl, bylo to „nejlepší“ řešení ze všech špatných …
Nedošlo ani k výrobě dalších brejláků, nebylo kde vyrobit K12V230DR …
Jakože by se v Hradci vyráběly licenční Pielsticky do chrochtadel??
No prostě dokumentuje svoji dobu, nic víc, nic míň.